
Κάθε τίτλος της σειράς εντυπωσίασε με τον δικό του, ξεχωριστό τρόπο, κάτι το οποίο φαίνεται και στο πιο διαφορετικό (σε σύγκριση με τα προηγούμενα κεφάλαια) Stranger's Wrath. Οι κάτοχοι PS Vita θα έχουν τη χαρά να απολαύσουν ένα ιδιαιτέρως και, σε ορισμένα σημεία, αρκετά καινοτομικό action game με στοιχεία shooter πρώτου προσώπου, ο χειρισμός του οποίου φροντίζει να εκμεταλλεύεται τις touch δυνατότητες του PS Vita, τόσο της μπροστινής όσο και της πίσω οθόνης αφής. Η εναλλαγή προοπτικής πρώτου και τρίτου προσώπου, επιτυγχάνεται με διπλό άγγιγμα της οθόνης ενώ οι melee επιθέσεις -κατά τη διάρκεια μάχης σε πρώτο πρόσωπο- επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης της πίσω οθόνης αφής.

Η εναλλαγή οπτικής ίσως αποδειχτεί κάπως δύσχρηστη εν ώρα μάχης ενώ, παράλληλα, η θέση που τοποθετούνται τα δάχτυλα του παίκτη θα ενεργοποιεί συχνά αλλά τυχαία τις melee επιθέσεις, πρόβλημα το οποίο συναντήθηκε και στο Street Fighter x Tekken για το ίδιο σύστημα. Όμως, τα μικρά αυτά ατοπήματα δεν είναι σε θέση να αλλοιώσουν την εμπειρία που θα εισπράξουν οι παίκτες ενώ όσοι έχουν ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο τίτλο την εποχή του Xbox, θα διαπιστώσουν πως παίζεται το ίδιο ευχάριστα με τότε και γοητεύει με το gameplay και το χιούμορ του ακόμη και 7-8 χρόνια μετά. Τα γραφικά αναδεικνύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και παρόλο που η ανάλυση είναι ελαφρώς χαμηλότερη εκείνης του PS3, το αποτέλεσμα συνεχίζει να εντυπωσιάζει χάρη στην τεχνολογία της OLED οθόνης του PS Vita, κάτι το οποίο συναντιέται και στον τομέα του ήχου, χαρίζοντας ουσιαστικά μία πιο "πραγματική" προσέγγιση στην ιδέα που είχαν συλλάβει αρχικά οι παραγωγοί του τίτλου.

Αξίζει να προστεθεί πως, παρόλο που συνδυάζει τη δράση σε πρώτο και τρίτο πρόσωπο, η συγκεκριμένη παραγωγή είναι φιλική σε κάθε παίκτη που αρέσκεται σε τίτλους δράσης, ακόμη κι αν δεν προτιμά την κατηγορία First Person Shooter. Σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο σημαντικά HD remakes που έχουν εμφανιστεί ως τώρα και μία από τις πιο δυνατές προσθήκες στην ολοένα αναπτυσσόμενη βιβλιοθήκη του PS Vita και η προτροπή για αγορά μπορεί να γίνει χωρίς κανένα δισταγμό ή επιφύλαξη. Περισσότερα για το Oddworld: Stranger's Wrath HD, μπορείτε να διαβάσετε και στο αναλυτικό review του Ηλία Πέππα, εδώ.



Έπος το oddworld γενικότερα,παιχνίδι με πολύ φαντασία :)
Το έχω στο PS3. Η JAW έκανε καταπληκτική δουλειά. Πρέπει κάποια στιγμή να τσιμπήσω το munch's oddysey...
oddworld inhabits !!! απιστευτα !!
ο abe απο τους καλυτερους ΄παιδικους μου φιλους , το munch εινα την ευκαιρια να το δω οταν ημουν στρατο σε ενα απομακρισμενο φυλακιο !!!αλλα το wrath δεν προλαβαινω ........ καποια στιγμη ομως !!! σαν plus member το εχω στο καλαθι για download !!!!
Το έχω τελειώσει στο πρώτο ΧΒΟΧ και είναι από τους καλύτερους τίτλους της προηγούμενης γενιάς.Απλά σπεύστε να το αγοράσετε,αξίζει.
ολη η σειρα ειναι εκπληκτικη....θα ηθελα παρα πολυ ενα καινουργιο oddworld με τον Abe ομως....εστω ενα hd remake του oddyssey η του exodus....παντως και το συγκεκριμενο ηταν απο του τιτλους εκπληξη του πρωτου xbox....το προτεινω ανεπιφυλακτα σε οσους δεν το εχουν παιξει...