Η Ouya είναι η μικρότερη home κονσόλα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ.
Η σχεδίασή της είναι λιτή, με το λογότυπο να υπάρχει στη μια μόνο πλευρά.
Στο πίσω μέρος βρίσκουμε τη θύρα τροφοδοσίας, έξοδο HDMΙ, mini USB για σύνδεση με υπολογιστή και κανονική USB για επέκταση του αποθηκευτικού χώρου των 8GB.
Αυτό το μικρό κουτάκι είναι μια κονσόλα σχεδιασμένη για να παίζει παιχνίδια στη τηλεόραση. Μπορεί να ειναι μικρή στο μάτι, ωστόσο οι δυνατότητες που προσφέρει είναι αρκετές.
Είναι προφανές ότι το χειριστήριο, που υπάρχει στη συσκευασία, είναι μεγαλύτερο από την ίδια τη κονσόλα.
Το gamepad έχει ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής. Διαθέτει τέσσερις σκανδάλες, με τις δυο να είναι αρκετά μεγαλύτερες από τις άλλες δυο και να έχουν αίσθηση αναλογικών πλήκτρων.
Το χειριστήριο λειτουργεί με δυο μπαταρίες AA οι οποίες τοποθετούνται πίσω από τα ασημένια καπάκια της πρόσοψης.
Η διάταξη των πλήκτρων θυμίζει το χειριστήριο του Xbox 360
Οι αναλογικοό μοχλοί έχουν καλή αίσθηση, ωστόσο ο σταυρός κατευθύνσεων δε φαίνεται ιδιαίτερα ανθεκτικός.
Η Ouya διαθέτει δικό της store με παιχνίδια τα οποία όλα είναι άμεσα διαθεσιμα με μορφή demo, ώστε να μπορεί να τα παίξει ο χρήστης και να επιλέξει αν θέλει να τα αγοράσει, αφού έχει αποκτήσει μια σχετική εμπειρία.




Δεν με ενθουσιάζει καθόλου η κονσόλα,μάλλον πρόκειται για μεγάλη πατάτα αν ισχύσει αυτό με το καινούργιο ouya κάθε χρόνο...
Εξαρτάται απο τη τιμή διάθεσης. Προφανώς και δε μπορεί να ανταγωνιστεί τις Microsoft, Sony και Nintendo και δε νομίζω ότι ο κατασκευαστής την έφτιαξε για αυτό το σκοπό. Είναι μια οικονομική πρόταση που δεν απευθύνετε στον hardocore gamer, αλλά σε κάποιον που του αρέσει απλά να περνάει την ώρα του παίζοντας παιχνίδια είτε στο κινητό του είτε στο tablet του, και τώρα με το Ouya απλά του δίνετε η δυνατότητα, τέτοια παιχνίδια να τα παίζει με άνεση στη οθόνη της τηλεόρασής του. Αυτό είναι όλο !!!!
nvidia shield!!!!!
ουτε κρυο ουτε ζεστη
Δε φαίνεται τόσο κακό αλλα απο την άλλη δεν αξίζει και τον χαμό που είχε γίνει στο kick starter.
για τα 99 ευρω καλό είναι.....αν τελικά δεν ισχύσει,που δεν το νομίζω, το γεγονός ότι κάθε χρόνο θα βγαίνει καινούργιο ouya θα είναι μια ακόμη καλύτερη επιλογή αλλα πιστεύω ότι δεν απευθύνεται τόσο σε gamers που έχουν μάθει και μεγαλώσει με κονσόλες ninty,sony,m$ πιο πολύ είναι για εκείνους που απλά θέλουν όταν έχουν μια παρέα στο σπίτι να χαζολογήσουν λίγο ή για μια οικογένεια κλπ κλπ...
Για τα λεφτά του είναι πολύ καλό.
Κατα αρχήν δεν υπάρχουν θέματα με το ταχυδρομείο ΑΛΛΑ με το τελωνείο εφόσον πάει με DHL. Την κοσόλα την πήρα από τους πρώτoυς σαν kickstarter backer, δεν κοστίζει μόνο 90 δολάρια ή ευρώ, αλλά τα διπλάσια, διότι οι κύριοι στην DHL θα σε χρεώσουνγια να το παρεις περίπου άλλα 80 ευρώ, και αυτό χαριστικώς εάν τους πίσεις οτι είναι για προσωπική χρήση και όχι για εισαγωγή. Δυστυχως στην ετικέτα τους πακέτου αναγράφττε Hong Kong, κόκκινος συνεγιαρμός όταν έχει τέτοια προέλευση, ενω η ouya (boxer8) είναι αμερικάνικη εταιρεία, αναγράφετε η χώρα κατασκευής και συναρμολόγησης, επίσης υπάρχουν διαφορές στη συσκευασία της λιανικής με την συσκευασία kickstarter όπως και στο χειριστήριο της λιανικής είναι ελαφρώς καλύτερο.
Αξίζει; Ναι, εφοσον εισαι casual gamer, και εφόσον η ouya προχωρήσει σε στενή συνεργασία με υπηρεσία τύπου onlive ή με της nvidia gaming cloud platform, τότε θα έχουμε έναν σοβαρό ανταγωνιστή εκτός από τις κλασσικές sony και microsoft. Διότι θα έχεις ένα μιρκό κουτάκι στο σαλόνι σου που θα stremάρει τα αγαπημένα σου παιχνίδια από κάποιο "χοιροστάσιο" (gaming data center)
@zakmackraken από το amazon.co.uk δεν έχει τελωνείο. 99 λίρες μια και έξω. κατά τα άλλα, όπως τα λες
@Dimcar πράγαμτι από amazon δεν έχει τελωνείο, αλλά όσοι ήταν kickstarter backers τον "άρπαξαν" από την DHL, πριν βγεί το κουτάκι στα μαγαζιά.
Εγω ακομη δεν εχω καταλαβει το λογο υπαρξης της και ποιος θα την αγοραζε. Ναι συμφωνοι ειναι για αυτους που θελουν να παιζουν τα παιχνιδια των κινητων στην tv αλλα ποσοι να ειναι αυτοι σε τελικη αναλυση? Αυτος που θελει να χαζεψει με παιχνιδακια τουαλετας τα παιζει στο κινητο/tablet του (που μεταφερονται και στο wc!). Ο casual gamer δε θα παρει ouya, θα παρει wii που το ξερουν ολοι ή αντε βαρια ενα ''πλευστεησο'' που ακουει συνεχεια απο τους φιλους του που ασχολουνται (ειδικα το καινουριο πρασινο πλεηστεησο που θα του μιλας και θα σου μιλαει!). Το onlive απο την αλλη δεν εχει κανει ιδιαιτερη επιτυχια στα pc και δεν παιζει να το προτιμησει κανεις λογω αυτου εναντι ps4 και x1 (ακομη και wiiu), εξαλλου δε θα εχει αποκλειστικοτητες η κονσολα