Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PC απαιτήσεις για το The Evil Within

*
Βρισκόμαστε σχεδόν δύο εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του The Evil Within και η Bethesda δημοσίευσε τις ελάχιστες απαιτήσεις που πρέπει να έχει ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής για να μπορεί να «τρέξει» το game. Πέραν των 50GB που θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα στο σκληρό σας δίσκο, υπάρχει και η απαίτηση για 4GB RAM, η οποία ωστόσο δεν εγγυάται και 1080p δράση. Δείτε αναλυτικά την ελάχιστη σύνθεση στη συνέχεια.



- Λειτουργικό: Windows 7/8.1
- GPU: GTX 460 ή αντίστοιχη 1 GB VRAM card
- Επεξεργαστής: i7 ή αντίστοιχος 4+ core
- RAM: 4 GB
- HDD: 50 GB

To Evil Within κυκλοφορεί στις 14 Οκτωβρίου σε εκδόσεις για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Evil Within
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (51)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://theevilwithin.com/ FOLLOWERS 15 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Pirederas
    • Όποιος απορήσει με την ελάχιστη απαίτηση για Core i7 τετραπύρηνο, η εξήγηση είναι απλή. Στις κονσόλες απαιτούνται πολλά threads στην CPU. Το ΧΒ360 έχει 6, το PS3 έχει 2 (συν τις 6 SPUs που κάνουν ό,τι τους πεις), και οι νέες κονσόλες έχουν 6 threads διαθέσιμα από 8.

    • chris redfield
    • Pirederas σοβαρα?γιατι εγω εφτιαξα πριν απο δυο μερες ενα pc σε ενα πελατη με εναν g3258 και μια 750ti και τρεχει το dead rising 3 που ειναι console port στα full με 30fps σταθερα...
      Επισης με εναν celeron e3330 και μια gt 430 ετρεχα ολα τα παιχνιδια της προηγουμενης γενιας(xbox360 και ps3 που ειχαν και αυτα περισσοτερα threads) στο htpc που εχω...
      Σημασια δεν εχουν τα threads αλλα η αρχιτεκτονικη ενος cpu και τα IPC...
      Ενας απλος i5 4430 απλα βιαζει τους jaguar των xbox one-ps4...για να μην πω και ενας i3 4330...
      Τα specs που δινουν οι εταιριες ποτε δεν ανταποκρινονται στην αληθεια...

    • zerocool7545
    • Πραγματικά με ανησυχεί αυτόπου συμβαίνει με τις απαιτήσεις των παιχνιδιών σε μνήμη.Το περιμέναμε ότι 8α γίνει, λόγο της αρχιτεκτονικής των PS4 και XBOX1 αλλά αν από τώρα ζητάνε 4 και 6gb, τι θα γίνει σε 1 χρόνο;θα θέλουμε κάρτες γραφικών με 8 και 10gb;

    • Pirederas
    • @ chris redfield

      Παιχνίδια που σχεδιάζονται για 6 threads απλά δεν θα παίζουν σε διπύρηνους Core i3, ίσως και κάποιους παλιούς i5. Τα παλιότερα παιχνίδια παίζουν καλύτερα σε τέτοιες CPU ακριβώς λόγω του πολύ υψηλότερου IPC.

    • chris redfield
    • Δηλαδη παιχνιδια οπως τα bf4-crysis 3,metro last light,dead rising 3,watch dogs δεν ειναι multihreaded παιχνιδια?γιατι ο g3258 και χωρις overclocking μια χαρα τα τρεχει...και ας ειναι multithreaded αυτα τα παιχνιδια...
      Το οτι ενας i3 haswell τρεχει με τα ιδια frames η και καλυτερα απο εναν 8350 σε παιχνιδια που θεωρουνται mutithreaded...
      Τα εχεις μπερδεψει λιγο...
      Στο ξαναλεω και οι παλιες κονσολες ειδικα το 360 ειχε 6 threads και ενας celeron ετρεχε μια χαρα τα ports...
      Μιας και τα παιδια εγιναν partners με το digital foundry για δες αυτα...

      https://www.youtube.com/watch?v=lUlS5Q7tEJI

      https://www.youtube.com/watch?v=6F4H_PtJS6c

      https://www.youtube.com/watch?v=ORj1lT5_EAQ

      Επισης το αλλο που ακουγεται οτι πλεον χρειαζονται πολλα gb vram για να παιξεις παιχνιδια ειναι παπατζιλικι...
      Οταν βγαινει η crytek και λεει οτι για να παιξει το ryse σε 4k χρεαιζονται 4gb vram η οτι το shadow of mordor 6gb vram για να παιξεις τα ultra settings ειναι απλα μαρκετινγκ...
      Το ps4 εχει 8gb gddr5 γιατι δεν τρεχει το shadow of mordor στα ultra?επισης πιστευει κανενας οτι επειδη το ps4 εχει 8gb gddr5 θα μπορουσε να τρεξει το ryse στα 4K?....
      Σημασια δεν εχουν μονο η ποσοτητα της vram αλλα και αρχιτεκτονικη της καρτας γραφικων και το ποσο δυνατη ειναι ωστε να τροφοδοτισει γρηγορα την vram που εχει διαθεσιμη...

    • NickosL227
    • Δε μπορουμε να πουμε οτι χρειαζεται και πολυ δυνατα χαρακτηριστικα, για παιχνιδι νεας γενιας βρισκεται σε μετρια επιπεδα

    • Amiga500
    • Παιδια το εχουμε ξαναπει......απο τη στιγμη που τα νεα παιχνιδια φτιαχνονται με βαση την unified Ram των νεων κονσολων......ειναι λογικο να εχουμε αυτες τις απιτησεις.
      Ειδικα οσο τα παιχνιδια εξελίσσονται και γινονται και πιο απαιτητικα.

      Απαιτουνται αρκετα GigaBytes VRAM για να καλυφθει η απουσια unified RAM στα PCs, ωστε να εξαλειφθουν τα "bottlenecks" και τα κολληματα που δημιουργουνται απο τη συνεχης μεταφορα δεδομενων (textures, effects κτλπ) στην μνημη της καρτας γραφικων.

      Αν η καρτα γραφικων εχει μικρη ποσοτητα μνημης αυτο σημαινει οτι θα εχουμε ολο και πιο συχνη μεταφορα δεδομενων σε αυτη με αποτελεσμα τα "κολληματα" που ειδαμε και στο Watchdogs.

      Τα εγραψα οσο πιο απλα μπορουσα για να το καταλαβουν και παιδια που δεν εχουν σχεση με θεματα hardware.

*