
Ο επεξεργαστής είναι ένας τετραπύρηνος χωρίς L3 cache που όμως ενσωματώνει υποσύστημα γραφικών. Η Radeon HD7670 δεν είναι τίποτα άλλο από rebrand (δηλαδή επανακυκλοφορία με νέο όνομα) της παλαιότερης HD6670. Τα δυο αυτά υποσυστήματα, για τα δεδομένα των υπολογιστών, θεωρούνται low end και σε κανένα επίπεδο δε μπορούμε να πουμε ότι πρόκειται για gaming parts. Από την άλλη βέβαια, αλλιώς συμπεριφέρονται σε ένα PC με λειτουργικό Windows και αλλιώς σε ένα custom σύστημα με δικό του λειτουργικό. Όσον αφορά τώρα στις επιδόσεις, το πλεονέκτημα που φαίνεται να έχει το συγκεκριμένο setup είναι η πιθανότητα λειτουργίας Crossfire μεταξύ της HD7670 και του υποσυστήματος γραφικών που είναι ενσωματωμένο στον επεξεργαστή. Έτσι, θα μπορεί να βοηθηθεί η βασική κάρτα γραφικών από αυτή του επεξεργαστή, ώστε να επιτυγχάνεται το απαραίτητο frame rate στο εκάστοτε παιχνίδι. Από την άλλη πάντως, δε τίθεται καν θέμα για gaming σε αναλύσεις 4K, αφού όσο custom και να είναι ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών, εφόσον οι πληροφορίες ισχύουν, δε προσφέρουν την απαραίτητη ισχύ για να κινήσουν τόσα pixel στην οθόνη.

Για να πάρετε μια γεύση από το "PC" Orbis, ο επεξεργαστής στην έκδοση για PCs κοστίζει στο λιανεμπόριο €108 και η κάρτα γραφικών εφοδιασμένη με 1GB μνήμης περίπου €61. Μιλάμε δηλαδή για πραγματικά φθηνά υποσυστήματα, συγκριτικά με το τι μπορεί κάποιος να αποκτήσει για το PC του. Σίγουρα η Sony δε πρόκειται να φτιάξει ένα PC που θα βάζεις τον επεξεργαστή σε socket και τη κάρτα σε θύρα PCI, αλλά θα έχει σχεδιάσει μια custom motherboard που θα τα ενσωματώνει αυτά. Και σίγουρα ο βασικός της στόχος είναι να κρατήσει το κόστος όσο το δυνατόν χαμηλότερα γίνεται, σχεδιάζοντας κάτι απλό που θα μπορεί να παραχθεί γρήγορα, σε μεγάλες ποσότητες και δε θα κοστίζει πάνω από €300.

Γιατί λογικά αυτή θα είναι η τιμή διάθεσης του επόμενου PlayStation όταν αυτό ανακοινωθεί, ώστε το τωρινό να πέσει πχ. στα €150 και η Sony να ξεστοκάρει τους Cell επεξεργαστές της, οι οποίοι όπως φαίνεται θα μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η Sony σίγουρα δεν πρόκεται να κάνει το ίδιο λάθος που έκανε με το PS3, προσφέροντας πολύ ακριβό και ιδιαίτερο hardware με τη λογική ότι αυτό θα έκανε "παπάδες", πέρα από το gaming. Αφήνει στην άκρη την αλαζονεία και επικεντρώνεται στη ταχύτητα εκτέλεσης, στην ευκολία χρήσης και φυσικά στα κέρδη. Και ο απλούστερος τρόπος να φτιαχτεί μια κονσόλα είναι να πάρει σχέδια που χρησιμοποιούν οι υπολογιστές, να τα αλλάξει ώστε να ταιριάζουν στο δικό της προφίλ και να εκτελέσει γρήγορα και όμορφα.

Το επόμενο PlayStation θα είναι σαφώς πολύ περισσότερο PC από όλες τις κονσόλες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα και αυτό ευννοεί ιδιαίτερα το PC gaming γενικότερα. Από την άλλη, αφήνει πολύ "ευάλωτη" τη Sony, καθώς -ότι και να λέμε- τα PC parts είναι πολύ πιο έυκολο να χακευτούν από ένα εντελώς custom chip. Ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει, αλλά ένα είναι βέβαιο. Οι επόμενοι μήνες θα είναι ιδιαίτεροι!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μπορεί να θέλει να φτιάξει ένα φθηνό σύστημα αλλά όσο αφορά CPU-GPU μου φαίνεται αρκετά περίεργο να θελήσει να βάλει σε νέο μηχάνημα μια από τις ποιο φθηνές και σχετικά αδύναμες CPU της αγοράς. Ναι στα PC η Α3850 είναι κορυφαία όσο αφορά το Value for money αλλά..........
Σχεδιάζει ένα σύστημα υποτίθεται για τα επόμενα 5-8 χρόνια .Τα PC έχουν ξεφύγει πλέον σε επιδόσεις . Θα υπάρχει μεγάλο χάσμα .Ακόμα και η υποτιθέμενη μνήμη είναι πολύ λίγη .1 GB? Όταν Ακούς από Epic και Crytek ότι θέλουν τουλάχιστον 4 GB μνήμης για την επομένη γενιά..
Μην ξεχνάμε ότι περιμένουμε πως οι επόμενες κονσόλες θα τρέχουν όλα τα παιχνίδια σε Full HD με AA και 60 FPS .Οτιδήποτε λιγότερο εγώ προσωπικά θα θεωρήσω ότι είναι Fail. και με γεγονός πως το 3D έχει αρχίσει να μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας θα πρέπει αυτές οι κονσόλες να τρέχουν τα παιχνίδια τους σε 3d χωρίς περικοπές σε ποιότητα και επιδόσεις.
Ελπίζω λοιπόν οι φήμες αυτές να είναι μόνο φήμες .
Μάλιστα... Να δούμε τώρα και πόση sytem memory θα περιλαμβάνεται.
Δεν βρίσκω τον λόγο εφόσον πλησιάζει πλέον τόσο το PC, γιατί να προτιμήσω την κονσόλα;
Λογικά η μετάβαση των παιχνιδιών θα είναι piece of cake και θα τα παίζουμε και καλύτερα στο PC μας! Κοτσάρουμε και ένα χειριστήριο και είμαστε κομπλέ!
OK φήμες φήμες φήμες.Όπως έχει αποδεικτεί και στο παρελθόν,σφιγμομέτρηση του καταναλωτικού κοινού κάνουν οι εταιρείες.Οψώμεθα...
γιατι @shepard στο pc δεν θα δεις ποτε παιχνιδια των santa monica,naughty dog,evolution studios,sucker punch κτλ αυτο που μετρα παντα ειναι τα παιχνιδια κ το support απο 3rd party
@torico Νομίζω πως εφόσον μοιάζει τόσο πολύ στην ιδιοσυγκρασία του Η/Υ, όλο και κάτι θα κάνουν τα παλικαράκια!
Εγω πχ που θέλω μόνο τα παιχνίδια της ND, δεν μου πολυαρέσουν τα exclusives της Sony -γουστα είναι αυτά-, δε νομίζω να προτιμήσω ένα gadget μόνο και μόνο για 2-3 παιχνίδια που θα μου προσφέρει παραπάνω!
Τεσπά, ας περιμένουμε να δούμε διότι πολλά διαβάζουμε τώρα τελευταία και έχουμε χάσει την μπάλα!
Αν ισχύουν αυτά τότε βαίνουν σε καλό δρόμο σε αντίθεση με το PS3, το οποίο είχε πειραματικό H/W και ούτε οι ίδιοι δεν μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν.
Η κάρτα μου φαίνεται υπερβολικά low end GPU,αν και έχουμε δεί οτι με κάρτες 6 ετίας που έχουν οι τωρινές κονσόλες γίνονται πράγματα και θαύματα,και ειδικά άμα έχει το PS4 αρχιτεκτονική παρόμοια με έναν υπολογιστή τότε κανείς δεν ξέρει τι οπτικό αποτέλεσμα θα δούμε,πάντως ο επεξεργαστής είναι αρκετά καλός είναι και ΑPU.Αν και ακόμη και τώρα παραμένουν φήμες,εγω πιστευω θα θα βάλουν μια πιο τουμπανιάρα κάρτα mid end έστω και συνδυασμό μαζί με ΑPU και όλα κομπλέ!Πάνω απο όλα κόβω να είναι νορμάλ οι launch τιμές!:)
Σαν χαρακτηριστικά είναι ανάλογα μιας φήμης που είχε βγάλει το IGN για το επόμενο Xbox! Τι σκ@τ@ στο στοιχημα το έχει παίξει under το IGN.... LOL!!!!
Εγώ πάλι κουράστηκα από τις πολλές φήμες... Μια λένε το νέο xbox θα είναι 4 φορές δυνατότερο από το ήδη υπάρχον, μια λένε θα έχει κάτι χαρακτηριστικά πραγματικά ΤΟΥΜΠΑΝΟ(χθες νομίζω ήταν που βγήκε μια τέτοια φήμη).
Το PS4 θα βγει πριν το νέο xbox, όχι το PS4 θα βγει μετά..
Το WiiU θα είναι δυνατό πολύ και μετά το WiiU θα είναι ελάχιστα ποιο δυνατό από τα ήδη υπάρχουσα συστήματα... 2012.. όχι 2013 όχι 2014 κλπ κλπ κλπ....
Γενικά έχουν ακουστεί τα πάντα πλέον... Δεν δίνω πλεον καν σημασία στις φήμες σε 2 μήνες είναι η Ε3 εκεί θα μάθουμε τι μας ετοιμάζουν!
@Shepard Καλό.
αν μιλάμε για 300 euro...τότε είναι μια καλή τιμή για νέα κονσόλα...
Έλεος με τις φήμες, ειδικά τον τελευταίο καιρό ακούγονται πολλά ,τι να πρώτο πιστέψεις , προς το παρών τίποτα, μέχρι να έρθει η E3 ΚΑΙ εκεί θα δούμε τι παίζει, σίγουρα θα ανακοινωθούν νέες κονσόλες αυτό είναι το σίγουρο , και θα μάθουμε επιτελούς τι εστι WII U, που είδη φυλάω λεφτά για αυτό
και to ps2 ηταν πιο αδυναμο απο το πρωτο χβοχ ομως τα παιχνιδια που ειδαμε gow gt4 shadow of colossus καμια ανυσυχια.λοιπον γιατι απλα καποιοι ακομα τα χαζευουν !!
Σε σχέση με τα τρέχοντα mid και high PC rigs, και τα τρία μηχανήματα είναι τουλάχιστο απογοητευτικά. Το bottleneck για τα PC ports θα είναι πολύ χαμηλό αφήνοντας τα μελλοντικά μηχανήματα ουσιαστικά αναξιοποίητα (εδώ με το ζόρι βλέπουμε DX11) και τα γραφικά, παρόλο που θα είναι καλύτερα από αυτή τη γενιά, σε σύγκριση με το τρέχον hardware θα είναι απλά αστεία.
Εγώ πάντως ένα πράγμα ξέρω!
5-7 του Ιούνη δεν θα με δει κανένας! Θα αγοράζω Junk Food, σοκολάτες αναψυκτικά, ποτά κλπ και θα κάθομαι 24ωρα ολόκληρα μπροστά από τον υπολογιστή και θα κάνω και live commentary...Όπως έκανα και πέρσι αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό φέτος καθώς πλέον θα έχει ενδιαφέρον να δεις όλους όχι μόνο τη Nintendo και την Konami(αυτή για να γελάς...λολ)...
Έχει να πέσει τρελό ξενύχτι πάλι! Μακάρι να ήμουν εκεί ρε γαμώτο! Ειλικρινά, καημό το έχω να πάω σε μία τόσο σημαντική Ε3!
hm πολυ καλα νεα..θελω γραφικα κινηματογραφικου επιπεδου..