Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS4: Η χρήση των φωνητικών εντολών

Η Sony έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video για το PlayStation 4, το οποίο δείχνει με ποιο τρόπο χρησιμοποιούνται οι φωνητικές εντολές μέσω της κάμερας του συστήματος ή μέσω του headset. Να υπενθυμίσουμε ότι οι γλώσσες που υποστηρίζονται μέχρι τώρα είναι Αγγλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γερμανικά και Ιαπωνικά. Eπιπλέον, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, αναμένεται να διατεθούν περισσότερες λειτουργίες στο μέλλον. Μπορείτε να δείτε το σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:



Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamelover
    • DrManolo αυτή την απορία την είχα και εγώ.... μάλλον το κάνουν κυρίως για εφετζίδικους λόγους..επειδή το πάτημα των κουμπιών γίνεται χρόόόόόνια σου πλασάρει κάτι άλλο,αφού και αυτοί στερεύουν απο ιδέες, και πιστεύουν ότι θα τσιμπήσει ο κόσμος... όπως και να το κάνεις είναι λίγο πιο "oυάου" το να λές κάτι και να γίνεται...
      τι να πεις... αυτό παρα είναι πλασματική ανάγκη....

    • raiden5
    • Απλα δειχνουν πως δουλευει δεν ειναι θεμα αν προτιμάει να μιλάει η οχι, οπως κ να εχει καλο που υποστηρίζει φωνητικές εντολες χωρις κινεκτ(το ακούς microsoft?) αλλα ειναι δευτερεύον χαρακτιριτικο

    • DrManolo
    • Πάντως και χωρίς τις φωνητικές πάντα μιλάγαμε στις κονσόλες μας. Από μπινελίκια μέχρι κραυγές ενθουσιασμού. Να παίζεις τώρα, να μπινελικώνεις την κονσόλα και να κλείνει σε κάνα boss battle και να ψάχνεσαι!

*