Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PlayStation Meeting: Live στη 01:00

To Enternity βρίσκεται από το βράδυ της Τρίτης στη Νέα Υόρκη, μετά από πρόσκληση της Sony, για να παρακολουθήσει από κοντά το PlayStation Meeting και την πιθανή αποκάλυψη του PlayStation 4, ή εν ολίγοις το επόμενο σύστημα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας. Από τις 12 το βράδυ, μέσα από αυτό το άρθρο, θα έχετε τη δυνατότητα να ζήσετε και εσείς από κοντά όλα όσα θα βλέπει ο Παύλος Παπαπαύλου μέσα από μια σειρά από τρόπους που έχουμε φροντίσει να σας παρέχουμε.
Σας περιμένουμε λοιπόν να ζήσουμε όλοι μαζί το μέλλον του PlayStation!!!




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
33 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Jim P
    • Μπράβο παιδιά, εύχομαι διαύγεια στον Παύλο και αντανακλαστικά στον Δημήτρη...

      Δε μπορώ δε μπορώ να περιμένωωωω (μέχρι το ξημέρωμα)

    • tak96
    • εγω ακουσα οτι θα ξεκινησει στις 1 ωρα Ελλαδος......σιγουρα στις 12?....και ποσο θα κρατησει περιπου?

    • Trelogamer
    • η αντίστοιχη ώρα Ελλάδος είναι 1.00 μετά τα μεσάνυχτα, προφανώς από τις 12 θα αρχίσει σιγά σιγά ο τζέρτζελος..

    • nfs_maniac
    • Και εκεί που περιμένεις το PS4, βλέπεις ανακοίνωση για νέο LBP...XD

      Κάτι με apple που περιμέναμε το 5άρι και βγήκε το 4S? :D

    • kalymnos07
    • πωπω παιδια ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω, φανταζεστε ξενερα και εγω χαρισα ηδη στα στα ανιψια μου το ps3

    • gamelover
    • αντε να περασουν και αυτες οι ωρες να δουμε τι θα γινει τελικα; θα αξιζει να αγορασουμε καινουργια κονσολα ή με ολες αυτες τις "νεες" καινοτομιες θα απογοητετυτουμε και στο τελος θα μεινουμε με τις υπαρχουσες...εγω παντως αν δεν ικανοποιηθω απο αυτες σε σχεση παντοτε με τις δυνατοτητες και την τιμη με βλεπω να κρεμαω το χειριστηριο μου....(οχι τπτ αλλα το sixaxis δεν εχει και καλωδιο....)

    • kmanikas13
    • Αν ισχύουν οι φήμες που θέλουν αναγκαστική συνδρομή και μη χρησιμοποίηση used games τότε με βλέπω να μένω με το 360 και να γίνομαι θεατής στην επόμενη γενιά !
      Αλλά για να μην φανώ καταστροφολόγος, λίγες ώρες μείνανε περιμένω όπως και εσείς με αγωνία την παρουσίαση της SONY .

    • The White Prince
    • Κάθε φορά που ανακοινώνεται νέα κονσόλα νιώθω σα μικρό παιδάκι την ημέρα των Χριστουγέννων! Η ανακοίνωση μίας καινούριας κονσόλας είναι ημέρα γιορτής για κάθε gamer που αγαπά το hobby του! :D

    • Trelogamer
    • Ρε φίλε Λευκέ πρίγκιπα! Έτσι είναι! Κομφετί! Καπελάκι γενεθλίων ντουντούκα και μπροστά στην οθόνη με το γλειφιτζουριον στο στόμα να περιμένω το event! :P

    • Kentas
    • Μεγάλη μαμακία αν γίνονται όλα online. Δηλαδή άμα κοπεί κανά τηλέφωνο ή γίνει καμιά βλάβη τελείωσες. Ωραία πράγματα. Μάλλον φήμη είναι!

    • Shepard
    • Ασχετα με το τι υποστηριζει ο καθενας μας και τι αγαπαει περισσοτερο, η ανακοινωση hardware ειναι γιορτη για εμας! ;)

      Αυτο δηλωσε άλλωστε και ο διευθυντης της MS στην Αγγλια για την επικειμενη ανακοινωση του PS4! Κανει καλο ΣΕ ΟΛΟΥΣ! :)

    • evergrey
    • Αντε να δουμε τι θα δουμε!Ευχομαι να μην ειναι μονο μπλα μπλα το ολο παρτυ σημερα!Να δουμε και τιποτα!

    • paulgouv
    • Μπράβο παιδιά!!Δώστε μας το παλμό των gaming εξελίξεων!!!Νιώθω ηδη την αύρα του ps4 να με παρασέρνει :p

    • magusi
    • ανάμικτα τα συναισθήματα σε εμένα.. Από όσο κατάλαβα, το ps4 θα είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο ιντερνετ. Παρόλο που αυτός ο χαπυ μαν, είπε στην αρχή ότι το ps4 σέβεται την ανωνυμία και με έκανε να χαρώ, καπάκι ανακοίνωσαν ένα σορό αντίθετα πράγματα... Μια κάμερα θα ελέγχει το χειριστήριο και θα σκαναρι τον χώρο και τον παίκτη/ες. Θα μπορούν να σε δουν απευθείας άλλοι παίχτες από το διαδίκτυο, να ανεβάζεις βίντεο, να μπεις facebook.. χμμ.... τεχνολογία πισι, ευάλωτο και σε ιούς. Και το κερασάκι, έναν έξτρα μικρό επεξεργαστή που θα αναλαμβάνει εργασίες ακόμη και σε sleep mode, όπως decoding, downloading, etc...αυτό είναι, με κάνει να μην αισθάνομαι ασφαλής, εκτός οτι θα πρέπει πάντα να έχεις ιντερνέτ!
      για τους παραπάνω λόγους θα το κάνω πασα.. εάν έπαιζε χωρίς ιντερνέτ, θα το σκαφτόμουν, για εκτός διαδικτύου παιχνίδι... αλλά δυστυχώς.. Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν το kilzone...

*