Η Nortec Multimedia ετοιμάζει και φέτος μία ειδική εκδήλωση, όπου καταναλωτές και δημοσιογράφοι του ειδικού και μη Τύπου θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά το νέο σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας της Nintendo, το Wii U. Η… αποκάλυψη έγινε μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του υπεύθυνου marketing της ελληνικής αντιπροσωπείας Κώστα Καμπάκη στο forum του Nintendo.gr, όπου σημειώνεται μόνο η ημερομηνία (Τρίτη 30 Οκτωβρίου) και η πόλη διεξαγωγής (Αθήνα).

Τι σημαίνει αυτό; Ότι σε ένα ειδικό χώρο που θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες, το Wii U με αρκετούς από τους τίτλους λανσαρίσματός του θα βρίσκεται διαθέσιμο για να αρχίσει το κοινό να αποκτά μία πρώτη εμπειρία. Ένας μήνας νωρίτερα. Δεν είναι κι άσχημα…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity