Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Quantum Break Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Remedy Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Στην εκκίνηση του Alan Wake, ο πρωταγωνιστής, στο ρόλο αφηγητή, εξηγεί ότι οι ιστορίες που μένουν περισσότερο στη μνήμη είναι εκείνες που, στο τέλος τους, δεν φέρνουν ποτέ κάθαρση. Δεν απαντούν ποτέ στο “γιατί”. Προκύπτει ότι ο Alan Wake εξέφραζε απλά ένα από τα πιστεύω της Remedy Entertainment. Με λίγα λόγια η κάθαρση δεν είναι κάτι που έχει νόημα να περιμένει κανείς στο Quantum Break. Και το υπογραμμίζουμε αυτό τόσο ως θετικό όσο και ως αρνητικό.


Κατά τη Remedy, στο άμεσο μέλλον, ο Jack Joyce έρχεται αντιμέτωπος με τις επιπτώσεις της χρήσης μιας χρονομηχανής από τον καλό του φίλο Paul Serene (που θα αναγνωρίστε σίγουρα ως τον “Littlefinger” του Game Of Thrones).

Αυτό που μπορείτε να περιμένετε είναι…ομορφιά. Το Quantum Break είναι για το Xbox One ό,τι και το The Order: 1886 για το PS4. Δηλαδή μια γιορτή σε τεχνικό επίπεδο που, για να σταθεί και να αποκτήσει χαρακτήρα, φέρνει και συμβιβασμούς. Το UI προβάλλεται σε 1080p, το ίδιο και το μενού, το παιχνίδι φαίνεται να τρέχει όμως σε 720p30. Η πτώση “ολόκληρης” ανάλυσης και διατήρηση της ίδιας αναλογίας είναι ουσιαστικά η εναλλακτική απέναντι στις μαύρες μπάρες του The Order: 1886. Το frame rate είναι πραγματικά σταθερό, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ελαχίστων δευτερολέπτων κατά τα οποία γίνεται asset streaming/loading στο παρασκήνιο. Το εκπληκτικό είναι πως παρά τη μειωμένη ανάλυση, η ποιότητα της εικόνας καταφέρνει να είναι αναπάντεχα εκπληκτική. Τα εφέ που εφαρμόζει η Remedy είναι αναρίθμητα και ξεχωριστά. Θα διαπιστώσετε την ποιότητα του εγχειρήματος όταν συνειδητοποιήσετε ύστερα από μια μεγάλη μάχη ότι οι εχθροί δεν εξαφανίζονται για να ελαφρύνουν τη μνήμη του συστήματος, ενώ μια σκηνή σε τεράστια αποθήκη όπου ο κύκλος ημέρας/νύχτας “τρέχει πανικόβλητος”, αντικείμενα αλλάζουν, εμφανίζονται και εξαφανίζονται, σε πραγματικό χρόνο και εν ώρα gameplay, όχι σε cut-scene, θα σας πείσει ότι η Remedy μπορεί να μην ευχαριστεί τους πάντες, αλλά ήξερε ακριβώς τι έκανε. Σπάνια κάνουμε τόσο ειδική αναφορά στον τεχνικό τομέα, αλλά το Quantum Break τα πηγαίνει τόσο καλά σε αυτόν που είναι αδύνατο να παραμεριστεί η προσπάθειά της.



Αντικείμενο ανάλογης προσοχής και μελέτης έγινε το αντικείμενο που διαμορφώνει το κλίμα του Quantum Break αλλά και την εμπειρία του παίκτη. Κατά τη Remedy, στο άμεσο μέλλον, ο Jack Joyce έρχεται αντιμέτωπος με τις επιπτώσεις της χρήσης μιας χρονομηχανής από τον καλό του φίλο Paul Serene (που θα αναγνωρίστε σίγουρα ως τον “Littlefinger” του Game Of Thrones). Η μηχανή, δημιούργημα του William Joyce, αδελφού του πρωταγωνιστή, οδηγεί σε ένα ζοφερό μέλλον όπου διαταράσσεται τόσο η ροή του χρόνου ώστε να σταματήσει τελικά, παγιδεύοντας την ανθρωπότητα σε αιώνια και ασυνείδητη ακινησία. Ο William προσπαθεί να αποτρέψει τη στιγμή εκείνη, τη στιγμή που το “Fracture” θα γίνει μόνιμη κατάσταση. Ο Paul πιστεύει ότι η καταστροφή είναι αναπόφευκτη και έχει τα δικά του σχέδια για να την αντιμετωπίσει. Και τα δύο πλάνα κρέμονται από το ίδιο αντικείμενο, άρα ένα μόνο πλάνο μπορεί να έχει ελπίδα.
Αυτό που μπορείτε να περιμένετε είναι…ομορφιά. Το Quantum Break είναι για το Xbox One ό,τι και το The Order: 1886 για το PS4. Δηλαδή μια γιορτή σε τεχνικό επίπεδο που, για να σταθεί και να αποκτήσει χαρακτήρα, φέρνει και συμβιβασμούς.

Ο Jack μπλέκεται άθελά του σε αυτήν την ιστορία και πριν καν σκεφτεί για ταξίδια στο χρόνο, αποκτά την ιδιότητα να επηρεάζει τη ροή του χρόνου ώστε να κινείται και όταν αυτός παγώνει, να μεταπηδά αστραπιαία από ένα σημείο σε ένα άλλο, να προστατεύει τον εαυτό του κ.ά. Η ιδιότητα που ξεχωρίζει πάντως είναι ουσιαστικά ένα stasis field που όχι μόνο ακινητοποιεί, αλλά λειτουργεί και ως “σφουγγάρι” για τις σφαίρες του Jack. Τις κρατά και όταν διαλυθεί η “φούσκα” φτάνουν όλες μαζί στο στόχο τους προκαλώντας καταστροφική ζημιά. Η εξερεύνηση είναι ο μόνος τρόπος εξασφάλισης skill points που ισχυροποιούν υπάρχουσες ικανότητες και διευρύνουν το διαθέσιμο ρεπερτόριο του Jack. Η ασπίδα διαρκεί περισσότερο και επιβραδύνει περισσότερο, η “φούσκα” κάνει stack περισσότερες σφαίρες, το “teleporting” καταλήγει τριπλό από μονό με κάθε φόρτιση του ability κ.λπ.



Οι υπερφυσικές δυνάμεις είναι βοηθήματα όμως. Πιστόλια, assault rifles, shotguns και, περιστασιακά, πιο εξωτικές επιλογές πρωταγωνιστούν σταθερά, με το Quantum Break να φροντίζει συχνά να μοιράζει shooting, platforming και εξερεύνηση με περιβαλλοντικούς γρίφους με τρόπο που παραπέμπει σε άλλες, καλύτερες εποχές. Για την ακρίβεια το shooting είναι το πιο αδύναμο μέρος της εξίσωσης, όχι επειδή γίνεται κάτι χαρακτηριστικά στραβό, αλλά δεν γίνονται θαύματα στα 30fps πια. Για αυτό και προτείνουμε την ενεργοποίηση του aim assist. Χωρίς αυτό θα παιδευτείτε περισσότερο από όσο έχετε συνηθίσει σε άλλους τίτλους με shooting. Αυτό που σίγουρα λείπει, μυστηριωδώς, είναι οτιδήποτε θυμίζει melee. Με μια μόνο εξαίρεση. Τρέχοντας με υπερφυσική ταχύτητα, είναι δυνατό το takedown με το πάτημα ενός πλήκτρου. Τίποτα παραπάνω όμως. Βρεθήκατε πίσω από την πλάτη εχθρού; Καμία σημασία δεν έχει, πρέπει να χρησιμοποιήσετε όπλο.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Tim of Heavens
    • Remedy τίτλος= αγορά με κλειστά τα μάτια. Αυτό το της παλαιάς κοπής design το βρίσκω θετικό + τις παραλλαγές στο story που δεν είναι πάντα straightforward.

    • stefoukos
    • το xboxone δειχνει τα δοντια του για οσους το βριζουν ακομα και στα 720p περιμενουμε Gears 4 και Forza horizon να τρελαθουμε

    • ichigo13
    • Μάνο, μια ερώτηση η φάση με το streaming των επισοδίων ήταν οκ?
      Έτυχε να σου κολλάει καθόλου ή ηταν smooth?
      Με λίγα λόγια θα χρειαστεί να τα κατεβάσουμε ή με το streaming είναι μια χαρα?

    • john-data
    • Πρωταπριλιά!!!
      Ωραίος Μάνο αυριο ανέβασε το αληθινό review!

    • yaponvezos
    • @ichigo13

      Μια χαρά ήταν το streaming. Αναγκαστικά έτσι είδα τα επεισόδια στο μεγαλύτερο μέρος του review γιατί δεν ήταν εξ αρχής διαθέσιμα για download τα επεισόδια. Οι εκδόσεις για download πάντως έχουν, προφανώς, καλύτερη ποιότητα εικόνας. Αλλά και τα streams OK ήταν.

    • Scott_Pilgrim
    • Πάρα πολύ καλός τίτλος όπως το περιμέναμε από την Remedy. Τώρα θα παιχτεί σε XOne φίλου ή αν πάρω κάποια στιγμή δικό μου.

    • Georgebor
    • Μεγάλο μείον το Melee attack και η έλλειψη stealth..Και ίσως αυτό το πιστολίδι συνέχεια να κουράζει αν δεν έχει κάτι άλλο να σου προσφέρει..Παρ'όλα αυτά φαίνεται όμορφο και μοιάζει με ένα max payne του 2016 με όλο αυτό του παγώματος του χρόνου και των εφέ!Όταν βγει σε PC ίσως να το τιμήσω.
      Υ.Γ. Alan Wake δύσκολα θα ξαναβγεί..

    • diver_gr
    • Ωραίο φαίνεται, κάποια στιγμή θα παιχτεί σίγουρα.

    • Vopold
    • erixan mpolikh douleia

    • peterf76
    • τέλειο παιχνίδι !!! στο pc θα το αγοράσω και θα λιωσω

    • blackmore
    • Είπα και εγώ να παίξω το παιχνίδι όσο είναι ακόμα καινούργιο, μιας και το εχω από το καλοκαίρι πακέτο μαζί με την κονσόλα:)
      Είμαι στο Act 2 part 3, μέχρι στιγμής ενδιαφέρων παιχνίδι, καλή φάση στο ότι ελέγχεις το χρόνο, τα επεισόδια που έχει όταν τελειώνει το κάθε μέρος, η αλήθεια είναι ότι με ξίνισε λίγο, γιατί δεν μου αρέσει να βλέπω αληθινούς ανθρώπου σε videogames, κατά τ' άλλα η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής δεν ξετρελάθηκα μαζί του.

    • blackmore
    • Τελικά μέχρι να ξεκινήσει η δράση, και να χρησιμοποίηση όλες της δυνατότητες που έχεις, τελειώνει το παιχνίδι, αν βγάλουμε τα βίντεο που έχει στο τέλος κάθε μέρους, το gameplay είναι πολύ μικρο :(

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!