Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Volition
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
THQ
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
6.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 11/05/11
-
PC PS3 XBOX 360
Το Red Faction: Armageddon είναι ένα από τα πλέον αναμενόμενα third person action games της THQ για το 2011 και πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε η διάθεση της δοκιμαστικής έκδοσης στο Xbox Live και στο PlayStation Network.




Δεν ειναι κακο... μου αρεσει και το ολο design του επιπεδου.
To πρωτο δεν μου αρεσε καθολου αλλα και αυτο δεν το βλεπω να ξεχωριζει στο χαμο που προκειται να γινει μεσα στο 2011 .
το προηγουμενο καλο ηταν.για να δουμε αυτο θα ειναι καλυτερο αραγε ;
Κρίνοντας μόνο από το demo, το παιχνίδι θα πρέπει να παίρνει μια διαφορετική πορεία, από το Red Faction: Guerilla. Θα δούμε. Πάντως η 3rd person action, corridor προσέγγιση, με τα destructible περιβάλλοντα, φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα.
Πολύ ενδιαφέρον! Τo demo μου θύμισε αρκετά το Dead Space, και το λέω με καλή άποψη!
Κατεβάσα το demo και το λάτρεψα,για εμένα έχει ήδη ξεχωρίσει απο τώρα και πιστεύω πως δεν θα χαθεί αφού κυκλοφορήσει,το physics system είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε παιχνίδι,καταστρέφονται τα πάντα στο περιβάλλον του παιχνιδιού και κάθε φορά οι καταστροφές είναι μοναδικές και δεν επαναλαμβάνονται,ότι υπάρχει στο περιβάλλον μπορεί να καταστραφεί και παράλληλα εφόσων το θέλουμε μπορούμε να επανφέρουμε το κατεστραμένο σημείο στην αρχική του κατάσταση,επίσης έπρεπε να γίνει μια επίδειξη για τις καταστροφικές ικανότητες του Magnet Gun που παίρνουμε στην αρχή κάτι το οποίο δεν είδα να γίνεται στο demo,πραγματικά με αυτό το όπλο γίνεται να κατεδαφίσεις ολόκληρη την πίστα..:D.Γενικότερα έχει ωραία γραφικά,καλό το Lip Sync που βλέπουμε στο INtro του Demo αλλά και αρκετά ενδιαφέροντα τα όπλα και οι δυνατότητές τους αυτό που μένει είναι να δούμε την ιστορία του αλλά και την διάρκειά του.Προτείνω να το κατεβάσετε όσοι μπορείτε για να βγάλετε δικά σας συμπεράσματα :D :D