
«To Warlords ενώνει την κατηγορία των arcade action τίτλων με ένα τολμηρό και δυναμικό οπτικό στυλ σε συνδυασμό με το ισχυρό στρατηγικό gameplay που παρέχει», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Atari Jim Wilson και πρόσθεσε: «αποτελεί παράδειγμα των στόχων μας στον οπτικό τομέα και της στρατηγικής μας ως εταιρία, καθώς θα επαναφέρουμε αυτά τα κλασικά games στην νέα γενιά παικτών». Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικές πληροφορίες για τον τίτλο εδώ.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Το παιχνιδάκι δε το ήξερα, από το video στο επίσημο site φαίνεται αρκετά όμορφο για arcade τίτλο, αλλά δεν ενθουσιάστηκα από το θα παίζεται.
Συμφωνώ με τον Ashirogi, γενικά δείχνει πολύ ύποπτο και περιμένουμε κανένα videaki για να δούμε τι παίζει. Απλά αυτό το ... Atari με τρομάζει!
Και για wii καλά θα'ταν... :/