
«Πιστεύουμε ότι έχουμε δημιουργήσει ένα controller interface, το οποίο είναι εύκολα προσβάσιμο από όλους τους gamers, οι οποίοι θα απολαύσουν πλήρως τις εμπειρίες που θα τους προσφέρουμε. Ο συνδυασμός DualShock 4 και κάμερας είναι ομολογουμένως εντυπωσιακός και παράλληλα απλός στη χρήση ακόμα και για όσους ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν αγοράσει κονσόλες της Sony», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Για την καμερα δεν ξερω... αλλα για το DualShock 4 που εχω τσεκαρει ενα πραγμα εχω να πω: ειναι κορυφαιο και δεν εχω ξαναδει τοσο καλο controller κονσολας.
Όντως το DS4 είναι πολύ καλό αλλά προτιμώ τέτοιες δηλώσεις να βγαίνουν από gamers' reviews και όχι από μεμονωμένα άτομα.
Αν δεν παινεψες το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει!
Καλα το οτι κανει δηλωσεις ο προεδρος της sony για τα προιντα της δεν μου φαινεται καθολου εγωιστικο ουτε πρωτοφανες αφου και αλλοι προεδροι τετοιων εταιριων το ιδιο κανουν (ειναι μερος του ανταγωνισμου και της προωθησης). Aυτο που με νοιαζει ειναι αν ισχυουν αυτες οι δηλωσεις, που σε αυτη την περιπτωση του ds4 διαπιστωνω οτι ισχυουν.
Και γα μικρά χεράκια και για μεγάλα και για όλα τα παιδάκια!