Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Steel Battalion: Heavy Armor

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Οι παλιότεροι σίγουρα θα θυμούνται το Steel Battalion της Capcom, έναν από τους πλέον πρωτοποριακούς τίτλους της εποχής, ο οποίος απαιτούσε τη χρήση ενός ξεχωριστού controller με πετάλια, δύο joysticks και περίπου 40 πλήκτρα. Παρά τις δυσκολίες στον χειρισμό και την αυξημένη του δυσκολία, ο τίτλος κατάφερε να αποσπάσει θετικά σχόλια από κοινό και κριτικούς, κάτι αναμενόμενο άλλωστε, ωστόσο η υψηλή τιμή του controller, αλλά και η περιορισμένη ποσότητα των αντιτύπων που κυκλοφόρησαν κατέστησαν τον τίτλο γρήγορα συλλεκτικό αφού ελάχιστοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία του Steel Battalion.

Steel Battalion: Heavy Armor Image 01

Με τον ερχομό του Kinect, όμως, η ανάγκη για περίπλοκα controllers είναι πλέον παρελθόν και έτσι όλοι θα μπορέσουν να μπουν στο cockpit ενός Vertical Tank, ή τουλάχιστον έτσι σκέφτηκε η Capcom και η From Software. Η ιδέα… έξυπνη, καθώς και η υπόσχεση μιας αυθεντικής core εμπειρίας μέσα από το περιφερειακό του Xbox 360. Έτσι λοιπόν, το Steel Battalion: Heavy Armor αναλαμβάνει ένα εγχείρημα αν μη τι άλλο, δύσκολο. Το κατά πόσο τα καταφέρνει βέβαια, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα… Τα γεγονότα του τίτλου λαμβάνουν χώρα στο (όχι και τόσο) μακρινό μέλλον και πιο συγκεκριμένα το 2082, σε μια πραγματικότητα διαφορετική από αυτή που θα περίμενε κανείς. Από το 2020 η εξελιγμένη τεχνολογία αποτελεί παρελθόν για τον κόσμο, εξαιτίας ενός μικροβίου που τρέφεται με σιλικόνη (!), καταστρέφοντας όλους τους μικροεπεξεργαστές.

Steel Battalion: Heavy Armor Image 02

Το χάος δεν αργεί να επικρατήσει και οι υπερδυνάμεις γρήγορα επιδίδονται σε έναν αγώνα για τη παγκόσμια κυριαρχία, με τον πόλεμο φυσικά -σε παγκόσμια κλίμακα- να αποτελεί τον μοναδικό τρόπο. Τα Ενωμένα Έθνη είναι πλέον ενωμένα μόνο στην… ονομασία, αφού διοικούνται από Κορεάτες, ελέγχοντας τη πλειοψηφία των κρατών, με τις Ηνωμένες Πολιτείες να βρίσκονται ανάμεσα τους και τον εναπομείναντα Αμερικανικό στρατό να έχει υποχωρήσει στο Μεξικό. Όχι για πολύ όμως, αφού θα ξεκινήσει μια προσπάθεια ανακατάληψης της χώρας, με πρώτη στάση τη Νέα Υόρκη. Σε αυτή τη προσπάθεια η αιχμή του δόρατος θα είναι τα VT (Vertical Tanks), mechs ξεπερασμένης τεχνολογίας, ενώ οι παίκτες θα αναλάβουν το ρόλο του λοχία Powers, ενός βετεράνου πιλότου, προσπαθώντας να ηγηθεί της αντεπίθεσης. Το σενάριο μπορεί εκ πρώτης όψεως να ακούγεται τραβηγμένο, ωστόσο πολύ γρήγορα γίνεται αντιληπτό πως η From Software έχει κάνει μια πολύ προσεκτική δουλειά, με αρκετό βάθος και πολλούς χαρακτήρες, χωρίς να έχει γίνει καμία έκπτωση στις λεπτομέρειες.

Steel Battalion: Heavy Armor Image 03

Με το σκηνικό λοιπόν να έχει στηθεί, οι παίκτες καλούνται να αναλάβουν δράση, πιλοτάροντας το VT τους στο δρόμο προς την ελευθερία. Σε αντίθεση με τίτλους όπως το Mass Effect, όπου ο κύριος όγκος των εντολών δίνεται μέσω του gamepad και το Kinect λειτουργεί συμπληρωματικά, το SB: HA ακολουθεί την ακριβώς αντίθετη πορεία. Στο cockpit του VT, ο χειρισμός όλων των οργάνων/μοχλών γίνεται μέσω κινήσεων των χεριών, ενώ το gamepad χρειάζεται μόνο για ελάχιστες εντολές, όπως η κίνηση του άρματος και η στόχευση. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι οι παίκτες δε χρειάζεται να είναι όρθιοι, αλλά καθιστοί μπροστά στον αισθητήρα, όπως είναι λογικό άλλωστε.Η πρώτη επαφή το cockpit του mech γίνεται μέσω του tutorial, το οποίο αναλαμβάνει να εξηγήσει τις λειτουργίες όλων των οργάνων του άρματος και αρχικά η εμπειρία φαντάζει ιδιαίτερα ελκυστική. Δυστυχώς όμως, τα προβλήματα στο χειρισμό δεν αργούν να εμφανιστούν και πολύ γρήγορα γίνεται αντιληπτό πως το να πιλοτάρεις ένα VT δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση.

Steel Battalion: Heavy Armor Image 04

Πολύ γρήγορα γίνεται εμφανές το γεγονός πως η αναγνώριση των κινήσεων από το Kinect είναι στη καλύτερη των περιπτώσεων κακή, με το περιφερειακό να καταχωρεί τελείως διαφορετικές εντολές από αυτές που δίνει ο παίκτης. Δεν είναι λίγες οι φορές που θα καλούμαστε να τραβήξουμε το μοχλό εξαερισμού της καμπίνας και θα ανοίγει ο πίνακας έκτακτης ανάγκης ή αντί της επιλογής διαφορετικού τύπου πυραύλων θα ανοίγει το ραντάρ. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να μην προκαλούν εκνευρισμό στο tutorial, από τη πρώτη αποστολή όμως θα κάνουν αισθητή τη παρουσία τους, αφού σε συνδυασμό με την αυξημένη δυσκολία και την ανάγκη οι κινήσεις να γίνονται μέσα σε δευτερόλεπτα, καθιστούν την όλη εμπειρία από δυσάρεστη μέχρι παντελώς unplayable.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • mysterious
    • Παιχνίδι που βασίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο kinect έχει ΚΑΚΙΣΤΗ ανταπόκριση.Άντε μετά να μην απορήσεις πως στο καλό βγήκε στην αγορά...

    • gamer 96
    • πηρε αυτο που του αξιζει γιατι 3 = assasins creed 3 !!!

    • nfs_maniac
    • Μισείς κάποιον? Κάνε του ένα δώρο....

    • Giounis
    • Popo to eskises telios.Vasika einai poli kako simfono apolitos

    • johnaras002
    • Άμα είχατε δει το video review του Angry Joe για αυτό το σκουπίδι θα είχατε αποφύγει μεγάλο κόπο.

    • Connie GR
    • Είναι πραγματικά κρίμα, γιατί υπήρχαν πολύ καλές ιδέες. Τα όποια ατοπήματα θα μπορούσαν να παραβλεθούν -εύκολα ή δύσκολα- αν δεν ήταν τόσο κακή η ανταπόκριση του Kinect. Αλλά εν προκειμένω είναι απλά χείριστη! Ο τίτλος είναι απλά unplayable...

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!