Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Διαγωνισμός Wolfenstein: Youngblood - Οι διαγωνισμοί με δώρα videogames συνεχίζονται στο Enternity και αυτή τη φορά χαρίζουμε 4 αντίτυπα του Wolfenstein: Youngblood για PS4 και Xbox One. >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Tetsuya Nomura

H Square Enix είναι σαφέστατα μία από τις πιο σημαντικές εταιρείες στη βιομηχανία του gaming και ένας από τους βασικότερους εκφραστές της ιαπωνικής κουλτούρας στα video games. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως μαζί με την Capcom διατηρούν την πλειοψηφία των franchises που έχουν πηγή στην άλλη πλευρά του πλανήτη. Ο Tetsuya Nomura είναι ένας από τους πιο γνωστούς game director και character designers που έχει δώσει δείγματα γραφής τόσο σε τίτλους της σειράς Final Fantasy, όσο και σε αντίστοιχους της σειράς Kingdom Hearts, με τους τελευταίους να του αποδίδουν και σχετικές βραβεύσεις.



Η πορεία του ξεκίνησε το 1990 στην ιαπωνική εταιρεία, όταν και προσεγγίστηκε για να συμμετέχει ως game tester στο Final Fantasy IV. Η θερμή ενασχόλησή του με τον τίτλο μάγεψε τους υπεύθυνους, οι οποίοι τον βοήθησαν να προχωρήσει στο εσωτερικό της εταιρείας και κατέληξε να σχεδιάζει ορισμένα από τα τέρατα στο επόμενο μέρος της σειράς, αλλά και να διευθύνει αυτό τον τομέα στο Final Fantasy VI. Το 1995 πήρε μια μοναδική ευκαιρία στα χέρια του και δεν την άφησε να πάει χαμένη, όταν αντικατέστησε τον Yoshitaka Amano στον τομέα του σχεδιασμού χαρακτήρων για το Final Fantasy VII. Δίνοντας ένα πιο απλοϊκό στιλ στα μοντέλα των ηρώων, έκανε άμεσα έντονη την παρουσία του και άφησε την υπογραφή του σε ένα από τα πιο επιτυχημένα video games στην ιστορία της βιομηχανίας.



Μάλιστα, η αγάπη του για το νέο του πόστο τον ώθησε στο να εμπλακεί με δική του πρόταση και σε άλλους τομείς της παραγωγής, όπως την ιστορία και τους μηχανισμούς του gameplay. Δύο χρόνια αργότερα, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του στο franchise με τη δουλειά του στο Final Fantasy VIII, ενώ το 1998 εργάστηκε στα Parasite Eve και Brave Fencer Musashi. Στο όγδοο μέρος της σειράς προσπάθησε να αποδώσει μια πιο ρεαλιστική ματιά στους ήρωες, κάτι που βέβαια ήταν απαίτηση του παραγωγού, αλλά και της ίδιας της Squarem, η οποία ήθελε να υπάρχει διαφορά στη λογική του σχεδιασμού σε σχέση με το Final Fantasy VII. Στον εν λόγω τίτλο, τέλος, εργάστηκε και στον τομέα των οπτικών εφέ στις μάχες.



Μπαίνοντας στην επόμενη δεκαετία και με περισσότερες εμπειρίες στο βιογραφικό του, ο Nomura ασχολήθηκε με το The Bouncer, κάνοντας ένα διάλειμμα από το Final Fantasy. Στο αγαπημένο του franchise επέστρεψε το 2001 για το Final Fantasy X, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα είχε ξεκινήσει να ασχολείται με το Kingdom Hearts, για το οποίο είχε τεθεί επικεφαλής. Η ομάδα ανάπτυξης του Kingdom Hearts ήταν μάλιστα τόσο μεγάλη, που τον στιγμάτισε, αφού του πήρε μερικές εβδομάδες για να προσαρμοστεί σε μία τόσο μεγάλη ευθύνη καθοδήγησης πάνω από 100 ανθρώπων.
Ο πρωταγωνιστής της σειράς, ο Sora, είναι ο αγαπημένος του ήρωας και φαίνεται πως τον πρόσεξε αρκετά, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και το ίδιο το franchise. Η σειρά συνέχισε με το Kingdom Hearts: Chain of Memories στο Game Boy Advance το 2004, καθώς οι fans απαίτησαν από την Square να μεταφέρει το franchise σε ένα φορητό σύστημα. Στη συνέχεια εμφανίστηκε το Kingdom Hearts 2, ενώ στην πορεία ο Nomura εργάστηκε και στα Final Fantasy XI και Final Fantasy X-2. Τις εξαιρετικές του ικανότητες επέδειξε και με την εμπλοκή του στο CGI film Final Fantasy VII: Advent Children, την πρώτη «κινηματογραφική παραγωγή», η οποία κυκλοφόρησε το 2005 στην Ιαπωνία και ένα χρόνο αργότερα στην αγορά της Αμερικής.



Την ίδια χρονιά έκανε την εμφάνισή του και το Kingdom Hearts II και μέσα σε αυτά που φρόντισε να προσφέρει στον τίτλο είναι όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την ιστορία του franchise, έτσι ώστε να τον κάνει προσεγγίσιμο στους νέους gamers. Η γενικότερη ανησυχία του γύρω από τους ήρωες και την ιστορία της σειράς έφεραν το Kingdom Hearts 358/2 στο Nintendo DS το 2008, το οποίο και ασχολούταν περισσότερο με τα γεγονότα του προηγούμενου τίτλου του. Στο ίδιο φορητό της Nintendo, ο Nomura έβαλε την υπογραφή του και στο The World Ends With You.



Το Final Fantasy ήρθε ξανά στο δρόμο του το 2009, όταν και ασχολήθηκε ως βασικός σχεδιαστής των χαρακτήρων για το Final Fantasy XIII, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των PS3 και Xbox 360 να του επιτρέπουν να προσφέρει περισσότερη πληροφορία και ειδικά χαρακτηριστικά στα πρόσωπά τους. Τον επόμενο χρόνο ενεπλάκη με το Kingdom Hearts: Birth by Sleep, ενώ το Dissidia 012: Final Fantasy του έδωσε την ευκαιρία να μεταφέρει ορισμένες νέες ιδέες του σε επίπεδο χαρακτήρων και μηχανισμών στο Final Fantasy franchise. Στο Final Fantasy XIII-2, ο Nomura σχεδίασε τα πρόσωπα των χαρακτήρων, ενώ μαζί με την ομάδα του εργάστηκε πάνω στο Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance για το Nintendo 3DS.



Αυτή τη στιγμή, ο ταλαντούχος Ιάπωνας εργάζεται πάνω στα Final Fantasy Versus XIII, καθώς και το επόμενο Kingdom Hearts video game που θα ανακοινωθεί κάποια στιγμή από τη Square Enix.
 
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • V.for.Veteran
    • Έχω να πω πως χρειαζόμαστε κι άλλους Tetsuya Nomura...

    • xaralampos_1984
    • Πολυ ωραια στηλη παιδια.Μαθαινουμε ποιοι ανθρωποι ειναι πισω απ ατ αγαπημενα μας παιχνιδια.Ευχομαι να υπαρχει αναλογη συνεχεια.

    • Scott_Pilgrim
    • Το αγαπημένο μου πρόσωπο της βιομηχανίας! Kingdom Hearts και TWEWY είναι τα αγαπημένα μου games.

    • alex4444
    • Οτι και να πεις ειναι λιγο για το ταλεντο του! Δεν ειναι τυχαιο που πισω απο σημαντικους τιτλους βλεπεις πολλες φορες τον ιδιο ανθρωπο. Το Final Fantasy 8 ειναι προσωπικα το αγαπημενο μου jrpg ever.

    • evogpal
    • Μπράβο παιδιά για το αφιέρωμα!

    • DrManolo
    • Καλά δεν ήξερα τίποτα για τον τύπο και έίναι στο team σε κάποια από τα αγαπημένα μου παιχνίδια ever!

    • iakobosano
    • κανει απιστευτη δουλεια μπραβο του!!

    • Alex4
    • Μας εχει χαρισει χαρακτηρες παιχνιδιων που μενουν αξεχαστοι, αυτο και μονο δειχνει ποσο καλος ειναι στη δουλεια του.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!