Ο γενικός διευθυντής της DICE Karl Magnus Troedsson σε πρόσφατη συνέντευξή του, δήλωσε πως ο επερχόμενος τίτλος θα υποστηρίζει το Kinect. «Εχουμε μια αρκετά ρεαλιστική άποψη σχετικά με το νέο Kinect. Θέλουμε να δούμε πραγματικά τι αξίζει για τους παίκτες μας», τόνισε αρχικά. Και πρόσθεσε: «Αν κοιτάξει κανείς το είδος των παιχνιδιών που δημιουργούμε ή το Battlefield τουλάχιστον, είναι ένα first-person shooter που απαιτεί επιδεξιότητα. Έτσι είναι πολύ σημαντικό για τον παίκτη να έχει ακριβής χειρισμούς και αν προσπαθεί να το κάνει με το motion control, ίσως να μην έχει νόημα. Θα υπάρξουν όμως κάποια σημεία στο παιχνίδι που θα έχει νόημα να γίνει χρήση του, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα περισσότερο ακόμα», συμπλήρωσε κλείνοντας.

Αλήθεια, πόσο χρήσιμο θα μπορούσε να είναι το Κinect στο Battlefield 4;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
ελα μου ντε ποσο χρησιμο? εγω προσωπικα μου ειναι αχριαστο ας παιξω απλα και παραδοσιακα και αν θελει κανενας χουλα χουπ να κουνιεται μια χαρα ευτυχως υπαρχουν τα γυμναστηρια και τα τσιρκα. γιατι συνηθως καθομαι στο καναπε δεν θελω να με σηκωνει κανενα κινεκτ απο το tempeloκαναπε μου. :P