Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Digital Illusions CE (DICE)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA
ΔΙΑΝΟΜΗ
EA
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 05/10/13
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
H beta του Battlefield 4 ξεκίνησε και επίσημα και η ΕΑ δημοσίευσε ένα video, από το οποίο όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν μια πρώτη ιδέα από την έκδοση για το Xbox 360.




λολ μια ιδεα απο πετσοκομενο BF στο 360 ΟΧΙ δεν θα παρουμε.
Κρίμα χάσαμε ενα θύμα, πως θανεβάσουμε ratio τώρα;
Πες τα ρε DevilSpawn, γιατί μερικοί έχουν πολύ γέλιο εδώ μέσα..
Αυτά είναι next gen graphics.
:p
Δυστυχώς τα γραφικά στο demo του 360 είναι ακόμα χειρότερα από αυτά που φαίνονται στο video (επιφάνειες χωρίς υφές, τα χαρτιά στους δρόμους δεν υπάρχουν κτλ.) Επλιζω η DICE να τα βελτιώσει δραματικά αλλιώς θα έχει χοντρό πρόβλημα.
αφου ειναι πετσοκομμενο στις τωρινες τι να πουμε οτι δεν ειναι ;
καλα χαλαρωστε λιγο που ειναι πετσοκομμενο... οτι και καλα αναπτυσουν το BF4 με γνωμονα το ps4/one και οχι τα 360/ps3 με τις τεραστιες πωλησεις... ελαφρως αναβαθμισμενα γραφικα θα εχουν οι next gen εκδοσεις...
απο το πολυ χαλαρωμα bahamut ξεχασες οτι στη νεα γενια θα τρεχει στα 60 καρε κ με 64 παιχτες... ολα αυτα τα ελαφρως που λες... αρα μιλαμε για αλλο παιχνιδι εαν το παρει καποιος εκει η σε pc αρα στις τωρινες κονσολες ειναι καρα-πετσοκομμενο... ολα αυτα στο χαλαρο
Bahamut χαλαρωσε εσυ απο 64 παικτες παμε σε 24 οπως πιο χαμηλα textures τα μισα καρε τα μισα διαθεσιμα οχηματα απο οτι στις φουλ εκδοσεις ε και ναι αυτο δεν ειναι πετσοκομα οταν με τα δια λεφτα θα το αγορασεις να το παιξεις οπως πλεον πρεπει .
Οπως παει καθε για σενα Devilspawn ειδες εχασε ενα θυμα η εταιρια σου εχει ομως ενα που κανει για 1000 ΕΣΕΝΑ,
Και στην τελικη αποψη μου ειναι το νεοι λεει για 360 που και φυσικα ισχυει και για ps3 αλλα οπως παντα μη θιχτει η κονσολα σας λες και αυτο δεν ειναι αληθεια.
Οσο για σενα Angainor G7 αν ειναι να γελας με μισα πραγματα με χαρα μου να συνεχισω να πω την αποψη μου οπως να πω οτι οταν θα το παιξεις μισο θα γελαω και γω με τη σειρα μου μαζι σου.
Θετε και κανετε πως δεν καταλαβαινετε μονο και μονο για κανετε χαβαλε και να δειξετε τη μαγκια του ""ωωω ναι τωρα του την ειπα ""
Αυτα που γραφεται εσεις νμα δειτε ποσος κοσμος γελαει.