Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Torchlight II

Torchlight II
Αν και προσπαθούμε να αποφύγουμε τις άμεσες συγκρίσεις ανάμεσα σε παιχνίδια και τις αναφορές στο Metacritic, θα δείτε λίγο και από τα δύο στο παρόν review. Καλώς ή κακώς, στα πλαίσια μιας παρουσίασης του Torchlight II δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις αναφορές στο Diablo III, ενώ είναι άξια αναφοράς τα σχετικά στατιστικά στο Metacritic: 88/100 και για τα δύο από τον ειδικό Τύπο, αλλά η μέση βαθμολογία των χρηστών για το νέο dungeon crawler της Blizzard είναι 3,8 και για το Torchlight II 9 την ώρα που γραφόταν το παρόν κείμενο. Τι είναι λοιπόν αυτό που καθιστά τον τίτλο της Runic τόσο αγαπητό στη συνείδηση του κοινού; Καταρχάς, μπορεί να παιχτεί offline. Μπορεί να πρόκειται για το πιο ηλιθιωδώς προφανές χαρακτηριστικό που μπορεί να περιλαμβάνεται σε ένα Loot-Driven-Hack-and-Slash-Dungeon-Crawling-Action-RPG, όμως μετά τις always-on απαιτήσεις του Diablo III, η δυνατότητα να παίξει κάποιος ένα παιχνίδι του είδους όποτε θέλει μοιάζει –και έχει προωθηθεί και από τη Runic- ως αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό. Οι εσκεμμένες όμως διαφοροποιήσεις σε σχέση με το τρίτο Diablo δεν σταματούν εκεί.

Torchlight II Image 01

Το Torchlight II δεν διαθέτει κανενός είδους Auction House, γεγονός που σημαίνει ότι το grinding έχει ως στόχο του το gear, όπως θα έπρεπε άλλωστε και όχι τα in-game ή και πραγματικά χρήματα. Επιπλέον, το σύστημα των Skills των χαρακτήρων ακολουθεί παραδοσιακή δομή, με πολυάριθμες διαθέσιμες δυνατότητες ανά πάσα στιγμή και 15 διαβαθμίσεις ισχύος για την καθεμία, χωρίς δυνατότητα πλήρους respec. Σε ό,τι αφορά τα επίπεδα δυσκολίας, είναι όλα διαθέσιμα εξαρχής, παρουσιάζοντας ένα θετικό κι ένα αρνητικό στοιχείο σε σχέση με την προσέγγιση σταδιακής διαθεσιμότητας του Diablo III: δεν περιορίζουν τον παίκτη στο normal επίπεδο, απαιτώντας από αυτόν να παίξει ξανά προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στο επόμενο επίπεδο και στο μέγιστο level του χαρακτήρα του, όμως δεν αυξάνεται και η ποιότητα του loot ανά επίπεδο δυσκολίας. Ας αφήσουμε όμως τις συγκρίσεις με τον ανταγωνισμό και ας εστιάσουμε στο Torchlight II και στην εξέλιξη που παρουσιάζει σε σχέση με τον ιδιαίτερα αξιόλογο προκάτοχό του, η πιο σημαντική έκφανση της οποίας αφορά στο περιβάλλον του παιχνιδιού.

Torchlight II Image 02

Πλέον δεν υπάρχει μία μόνο πόλη με ένα πολυεπίπεδο dungeon από κάτω, αφού ο overworld είναι πλήρης, με τρία hub towns (ένα ανά Act) και πολυάριθμες περιοχές ποικίλης φυσικογεωγραφικής υπόστασης. Δεν πρόκειται απλώς για μία προσθήκη αισθητικής φύσεως, αφού έτσι βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό η ροή του παιχνιδιού και αποκτά κεντρικό ρόλο η εξερεύνηση, μία έννοια άγνωστη στο πρωτότυπο. Η μεγάλη ταχύτητα κίνησης του χαρακτήρα συνοδεύει άψογα την αύξηση του μεγέθους του κόσμου, μειώνοντας το χρονικό διάστημα ανάμεσα στις αναμετρήσεις και την εύρεση σημείων ενδιαφέροντος, ενώ το επίσης γρήγορο leveling επιταχύνει συνακόλουθα και την οικειοποίηση των skills, δίνοντας συνολικά στο παιχνίδι έναν ευχάριστα ταχύ ρυθμό και έναν αέρα αμεσότητας.

Torchlight II Image 03

Και δεν πρόκειται για απλή εξερεύνηση μεγαλύτερης επιφάνειας ψηφιακής γης, αφού η Runic φρόντισε να διανθίσει τα επιπλέον τετραγωνικά μέτρα με δεκάδες side quest, τα οποία με τη σειρά τους είναι ιδιαίτερα προσεγμένα και είναι σε θέση πολλές φορές να κλέψουν την παράσταση από το κεντρικό campaign. Για παράδειγμα, μπορεί να αναλάβετε φαινομενικά αδιάφορα side quest, η ολοκλήρωση των οποίων όμως προκαλεί την εμφάνιση νέων dungeon, με νέους εχθρούς, νέα storylines, ξεχωριστό και προσεγμένο σχεδιασμό, ενδιαφέροντα bosses και ελκυστικό dungeon-specific loot. Δεν λείπουν και οι αναφορές σε άλλα παιχνίδια (Minecraft, Borderlands 2) ή ακόμη και στο… Goonies, ενώ, αν και προαιρετική, η ολοκλήρωση των side quest επιτρέπει στον χαρακτήρα σας να βρίσκεται στο σωστό level-range για το εκάστοτε επόμενο τμήμα της κεντρικής quest line.

Torchlight II Image 05

Πρόκειται για το σημαντικότερο επίτευγμα του Torchlight II, αφού η παρέκκλιση από το κεντρικό μονοπάτι ενθαρρύνεται έμπρακτα και υποστηρίζεται όχι μόνο σε επίπεδο ανταμοιβών, αλλά και σε επίπεδο σχεδιασμού, δεδομένου ότι η διαφοροποίηση μεταξύ πρωτευόντων και δευτερευόντων dungeon είναι δυσδιάκριτη. Είναι το σημείο όπου φαίνεται περισσότερο από οπουδήποτε αλλού ότι υπήρξε σωστή επένδυση χρόνου στη σχετικά μεγάλη διάρκεια της ανάπτυξης του Torchlight II, αφού ποτέ δεν δημιουργείται η εντύπωση ότι κάποιο κομμάτι του παιχνιδιού έχει σχεδιαστεί βιαστικά, ενώ η ποικιλία του περιβάλλοντος είναι τόσο μεγάλη, που ακόμη και μέσα στα πλαίσια του κάθε Act θα δείτε να παρελαύνουν μπροστά στα μάτια σας πολλά διαφορετικά χωρικά themes.

Torchlight II Image 04

Έτσι, καλύπτεται επιτυχημένα η τυπική και μη εμπνευσμένη φύση του main quest, στα πλαίσια του οποίου ο παίκτης θα πρέπει να αναχαιτίσει τον Alchemist, τον mage δηλαδή του πρώτου Torchlight, ο οποίος στην προσπάθειά του να σωθεί από την διαφθορά που υπέστη από την μυστικιστική ουσία Ember, δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο πέρασμά του. Δεδομένου ότι συναντούμε και τα υπόλοιπα δύο classes του Torchlight ως NPCs, θα μπορούσε να δημιουργηθεί μία ενδιαφέρουσα σεναριακή δυναμική, που θα ξέφευγε από την κουρασμένη λογική του fetch quest, κάτι που συμβαίνει μόνο μία φορά στη διάρκεια του main quest, σε άσχετο σημείο, με τα ιδιαίτερα και ενίοτε καινοτόμα Djinni’s Tasks.
 
Torchlight II - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity