Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Trailer για το WRC 2

Η Black Bean Games και η Milestone κυκλοφόρησαν ένα νέο trailer για το World Rally Championship 2, το οποίο περιλαμβάνει αρκετά gameplay στιγμιότυπα. Η συνέχεια του WRC περιλαμβάνει όλα τα ράλι της τρέχουσας σεζόν, όλες τις ομάδες και όλους τους οδηγούς.



Επίσης, διαθέτει 90 πίστες, 15 περιοχές, 25 διαφορετικές καιρικές και εδαφικές συνθήκες και 9 κατηγορίες αυτοκινήτων, που αναμένεται να καλύψουν όλα τα γούστα των οπαδών του είδους. Παράλληλα, δεν θα λείπει ένα online multiplayer mode 16 παικτών, ενώ το Career mode θα ανανεωθεί, με τρόπο που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα. Το WRC 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει σε PC, PS3 και Xbox 360 κατά τον Οκτώβριο. 

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Black Bean

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WRC 2
    • 3+ pegi 3+
      • 6.1 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (30)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://wrcthegame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ezio auditore
    • κραζετε,κραζετε αλλα το παιχνιδακι εχει πολυ βαθος.το εχω παιξει στο pc και το βρηκα πολυ καλο.ενταξει δεν εχει τα γραφικα του dirt αλλα και αυτο που ακουσα οτι εχει τα γραφικα ps1 ειναι απλα μια υπερβολη......καλο ειναι να το παιζετε πρωτα και μετα να το κραζετε.εξαλλου το στουντιο αυτο ειναι μικρο και δεν εχει το μπατζετ των πολλων εκατομμυριων ευρω αλλα το παλευει το θεμα.αν ηταν ελληνικο στουντιο θα σας αρεσε να το κραζανε αλλοι ετσι?δεν νομιζω....καλο ειναι να εχουμε και εναν σεβασμο απεναντι στην δουλεια και στον κοπο καποιων στουντιο που βγαζουν ικανοποιητικα παιχνιδια παρολες τις δυσκολες συνθηκες....

    • nfs_maniac
    • Φιλε μου εχουμε καθε δικαιωμα να εκφραζουμε την αποψη μας νομιζω... Αυτο που βλεπουμε στο βιντεακι σχολιαζουμε, το οποιο ειναι για κλαματα. Εμενα προσωπικα ουτε που με ενδιαφερει το εκαστοτε studio και το budget που διαθετει. Εγω ξερω οτι απο την τσεπη μου θα το πληρωσω, και θελω να ανταποκρινεται στα 50-60 ευρω που θα δωσω

    • majorfox
    • Μίλτο 60 euro ? εδω με 10 ευρο αγοραζεις game υπερπαραγωγη , αυτο ποσο θα το βαλουν αραγε ???

    • retronostalgos
    • ezio auditore σωστος αλλα μην την ψαχνεις δεν βγαζεις ακρη με μερικα ατομα..οντως τα γραφικα του για επιπεδο ps3 xbox360 ειναι μετρια,επρεπε στο wii να κυκλοφορησει που θα το εσπρωχνε στα ορια του.

    • ezio auditore
    • 1.φιλε μιλτο δεν νομιζω να εθιξα το δικαιωμα σου,δλδ να λες ελευθερα τη γνωμη σου(αν το εκανα πες μου που)
      2.δεν σε αναγκασε κανεις να το παρεις στα 50-60 ευρω.μπορεις να περιμενεις λιγο.για 20 με 25 ευρω εγω θα τα εδινα
      3.restronostalgos συμφωνω αν και για μενα δεν με χαλανε τα γραφικα ακομα και για ps3,360.το παιχνιδι εχει βαθος,εχει πολλες πιστες και πολλα οχηματα(ευτυχως)και για καποιον που θελει ραλλυ εποχες colin mcray 2 για 20 ευρω ειναι πολυ καλη επιλογη.

    • retronostalgos
    • ναι ετσι ακριβως ezio ουτε μενα με χαλανε τα μετρια γραφικα αρκει να εχει βαθος χρονου να εχει gameplay να θυμιζει colin mcray 2 v rally 2 που ακομα παιζουμε και εχει τοσες ωρες παιχνιδιου..

    • BigDaddy
    • wrc envolved Εvolution studios.Μακραν το καλυτερο και πιο καλοδουλεμενο wrc που εγινε ποτε.

*