
Το Πλαίσιο κάνει δυναμική είσοδο στις τηλεοράσεις με την Turbo-X TXV-32D, μία LED TV 32 ιντσών με προηγμένα χαρακτηριστικά σε άκρως δελεαστική τιμή! Με ρυθμό σάρωσης 100Hz CMP η TXV-32D προσφέρει ομαλές εικόνες για τις ταινίες και τα τηλεοπτικά προγράμματα. Επίσης διαθέτει USB Media Player για να παίζετε μουσική και ταινίες με υπότιτλους, αλλά και PVR για προγραμματισμένη εγγραφή τηλεοπτικών προγραμμάτων. Τέλος με το Timeshift μπορείτε να «παγώσετε» το ζωντανό πρόγραμμα σαν να ήταν DVD! Με 189€ η TXV-32D και με εξόφληση έως 12 άτοκες δόσεις, είναι σίγουρα μία άκρως δελεαστική επιλογή!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Και το καλύτερο από όλα, μοναδική προσφορά για τους θρήσκους. Οι πολλοί πιστοί μπορείτε να κάνετε το σταυρό σας και ίσως σας βγάλει 2 χρόνια ζωής το σαράβαλο.
brutal3012 χαχαχαχα! Πολύ γέλιο!!! Εντάξει μπορεί να έχει καλή εικόνα... Αν δεν την δει ο οποιοσδήποτε από κοντά δεν μπορεί να κρίνει... Αλλά οκ πολύ κινεζιά το πλαίσιο το ξέρουμε αυτό.
Κακά τα ψέματα χρειάζομαι καινούρια 32' αλλά σίγουρα όχι μάρκα με έκαψες. :D
E,μα doriosm όχι άλλο Turbo-X, πλύση εγκεφάλου για χρέπια προϊόντα. Αλλά με συγχωρείς άδικος είμαι, τα HDMI τους λειτουργούν.
Σούπερ προσφορά όταν το είδα σκέφτηκα να την τσιμπήσω
εντάξει καλή τιμή αλλά δύσκολα να αντέξει..
Φανταστική, πήρα 7! (μπας και βγάλω την εβδομάδα)
Μηπως να τους σκοτωναμε τωρα που ειναι νωρις; Στο τελος θα φτιαξουν και αυτοκινητο
τρομερή σαν τιμή αλλά από τα τόσα αρνητικά σχόλια για την εταιρεία παραγωγής θα το σκεφτώ πολύ για άμα θα την αγοράσω...
Korko μην το σκεφτείς καν...δεν έχω πάρει ποτέ Turbo-X προϊόν και με αυτά που ακούω και βλέπω ούτε και πρόκειται!!!Ούτε ένα θετικό σχόλιο...
Από όσα Turbo-X έχω αγοράσει, απολύτως τίποτα δεν δουλεύει σωστά τώρα, ενώ κάποια «ψόφησαν» πριν το τρίμηνο.
Τα μόνα πράγματα που δεν μου έχουν χαλάσει είναι κάτι usb sticks. Ότι άλλο έχω πάρει είναι σάπιο. πχ η τελευταια μου αγορα ήταν ένα καλώδιο AUX. Ο ήχος περναγε με τόσο θορυβο που νομίω έκαψε το ένα ηχειο ενός φίλου μου.
Πήγα το laptop μου για format μέσα σε ένα 6μηνο...
Θα ήθελα πάντως να δω ένα review της συγκεκριμένης από τον Καρέτσο,εκτός και αν "φοβάται" το plaisio το review από τον Κατσαβιδάκια...
Τοσο χαλια τα πραγματα?Να φανταστω δηλαδη οτι και κατι turxo x gaming pc's κυμαινονται στα ιδια επιπεδα?
Γνωστοί μου που είχανε turbox τους βγήκαν πολύ καλά,είτε για υπολογιστή,είτε τηλεοράσεις,είτε λάπτοπ.δεν αντιλέγω μερικά ίσως να είναι ελλατωματικά,μερικά όχι όμως.αλλά ένα είναι σίγουρό,για να αγοράσετε turbox,δεν σας έκανε η προηγούμενη μάρκα.. και μην μου πείτε τα δώσαμε επειδή ήταν φθηνά γιατί αν δεν την προτιμήσετε άρα θα αγοράζετε ακριβά προιόντα απο άλλες εταιρίες.ένας πελάτης βλέπω μας λέει πως όλα μέσα στο σπίτι του ήταν turbox..και ποιός τον είπε να αγοράσει turbox απο όλες τις συσκευές? εγγύηση δεν έχουν? μας δουλεύει τώρα? και το πλαίσιο δεν είναι τόσο χαζοί όστε να πουλάνε προιόντα που είναι κατά τις εταιρίας τους. εγώ θα αγοράσω turbox και αν χαλάσει θα μου δώσουν άλλη. η μήπως την ορίσανε ημερομηνία λήξεως μετά την εγγύηση? μην ακούω πράγματα που δεν ισχύουν.και εκτός αυτό τόσα χρόνια δεν θα προτιμούσατε την turbox.σε όλες τις μάρκες αυτά κάνετε.. τελικά ο έλληνας πωλήτης δεν χωρταίνει με τίποτα!!