Η Deep Silver ανακοίνωσε ότι το Metro: Last Light, ξεπέρασε σημαντικά σε πωλήσεις τον προκάτοχό του κατά την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, σε σύγκριση βεβαίως με την αντίστοιχη πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του Metro 2033. Συνολικά για όλα τα format, μέσα σε μία εβδομάδα πουλήθηκαν περισσότερες κόπιες από όσες είχε πουλήσει το Metro 2033 τους τρεις πρώτους μήνες. «Το Metro: Last Light είναι εως σήμερα ο πιο επιτυχημένος τίτλος της Deep Silver. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την συνολικά πολύ καλή αποδοχή που έχει το παιχνίδι και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την 4A Games για το ταλέντο τους, το πάθος και την προσήλωσή τους στο να επιτύχουμε τους στόχους μας», δήλωσε ο Menno van der Bil, εμπορικός διευθυντής της Deep Silver.

Από πλευράς της 4A Games, ο creative director, Andrew Prokhorov, δηλωσε ότι «είναι ιδιαίτερα τιμητική για μας η αποδοχή που είχε το τελευταίο μας project. Ναι μεν είμαστε μια μικρή ομάδα όμως είμαστε τυχεροί που έχουμε την ευκαιρία να δημιουργούμε αυτά που εμεις θέλουμε και την υποστήριξη, ώστε κάνουμε πραγματικότητα αυτά που ονειρευόμαστε ως gamers». Η ανάπτυξη του Metro: Last Light δεν έχει σταματήσει και το καλοκαίρι αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα single-player DLC, ενώ το Season Pass είναι διαθέσιμο μέσω των Steam, PSN και Xbox Live για €14.99 ή 1200 MS Points.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Δικαιως ! Τετοιο παιχνιδι υπο εκεινες τις συνθηκες εργασιας που ειχε η 4A Games δυσκολα ειναι τοσο καλο !
Έτσι.Πραγματικά πολλά μπράβο για το αποτέλεσμα παρά τις δυσμενείς συνθήκες εργασίας.
Ξεπέρασε το Metro 2033... κατόρθωμα :P
Πολλά συγχαρητήρια...το αξίζει και με το παραπάνω... :)
Και εις ανωτερα...
Μπράβο τους.
Υπερκτιμημένο!