
Υπενθυμίζεται πως το Epidemic ανακοινώθηκε στις αρχές του Αυγούστου και ανήκει στην κατηγορία των MOBA παιχνιδιών, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Techland άνοιξε τις πύλες της για τις εγγραφές της closed beta του νέου της παιχνιδιού Dead Island: Epidemic, ενώ όσοι συμμετέχουν θα έχουν πρόωρη πρόσβαση στην τελική έκδοσή του.
Τώρα παίζω το 1ο και μου φαίνεται πολύ καλό
Δεν έχω παίξει κανένα αν και μου άρεσαν!
εκανα sign-up και θα περιμενω να μου στειλουν
Το πρώτο το καταδιασκέδασα πραγματικά, αν και το προωθούσαν για κάτι άλλο αρχικά, παίζοντας το και με το εκπληκτικό Online Co-op ήταν απλά εξαιρετικό!