
Είναι ενσωματωμένη στην εφαρμογή της μουσικής του iOS7, συνεργάζεται με τη Siri και είναι εντελώς δωρεάν, καθώς εμφανίζονται διαφημίσεις. Οι συνδρομητές του iTunes Match μάλιστα, δε θα βλέπουν καθόλου διαφημίσεις. Ξεκινάει να λειτουργεί το φθινώπορο, αρχικά αποκλειστικά στις ΗΠΑ. Τώρα πότε και αν θα το δούμε στην Ελλάδα... άγνωστο.



μάλλον θα έρθει γρήγορα για να προλάβει την Google
Γιατί κάποιος να ακούσει ραδιόφωνο streaming από κινητό;;;;
Υπάρχει κόσμος που αγκαλιάζει τέτοιες κινήσεις;
Αυτό το πράγμα με την Apple που δεν βάζει κανονικό ραδιόφωνο στα κινητά της δεν το καταλαβαίνω....Οτι κινητό και να πάρεις από 30 ευρώ έως 800 έχει ραδιόφωνο ΕΚΤΟΣ από το iphone..
Τι βίτσιο έχει ο κόσμος και το αγοράζει;; :P
Και το S4 δεν εχει ραδιοφωνο δεκτη! Μονο με streaming! Και γω με streaming ακουω ραδιοφωνο μεσω tune in, ακουω ξενους σταθμους! Και την μουσικη μου την ακουω μεσω stream απο το Google music στο android μου.
volga μην ρωτας τετοια πραγματα γιατι παρα πολυς κοσμος εχει αγκαλιασει τετοιες ιδεες