Η Ubisoft επιβεβαίωσε την κυκλοφορία του Assassin’s Creed III για τα τέλη του φετινού Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικού conference με τους μετόχους, ο Guillemot σημείωσε τις προθέσεις του γαλλικού κολοσσού για διάθεση εντός του τρέχοντος έτους, με ένα νέο πρωταγωνιστή (γυναίκα;) και setting στην Αμερικάνικη Επανάσταση. Σύμφωνα με όσα ανέφερε το υψηλόβαθμο στέλεχος, η ομάδα ανάπτυξης εργάζεται πάνω στην τρίτη περιπέτεια εδώ και τρία χρόνια.

Ακόμη, αποκαλύφθηκε πως το Assassin’s Creed: Revelations κατάφερε να πουλήσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 7 εκατομμύρια αντίτυπα. Περιμένουμε νέες πληροφορίες αν και βλέπουμε να έρχονται με το σταγονόμετρο…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ελπίζω να έχουν κάνει εξαιρετικά πράγματα σε αυτά τα 3 χρόνια. Σκεφτείτε απλά τι κάνουν σε ένα χρόνο...
πο πο πο πο πο πο μην με ξυπνααατε ονειρο ζω........
Πια 3 χρόνια ρε ψεύτες..Εκεί που ήρθε το 2 και όλοι λέγαμε για τρομερό ιπ, το ...μν το πω καλύτερα και κάθε 6μηνο έχουμε και ασσάσινς.άσχετο το ότι πρόκειται για καλό παιχνίδι απλά πλέον έχει χάσει σίγουρα την προσμονή επόμενων κεφαλαίων αποστολές παρκούρ και όλα μοιάζουν ίδια...
Eίχαν πει ότι ο πρωταγωνιστής θα είναι γένους θηλυκού ;)
Είμαστε σίγουροι για το setting; Ας ελπίσουμε πως όχι.
το setting με χαλαει παρα πολυ... θα ηθελα ρωσσια ή γαλλικη επανασταση,,,
χαθηκα λιγο τωρα. το 3 θα ειναι συνεχεια του 2 η μια νεα περιπετεια ???
είναι κοπέλα, και μάλλον είναι στη Γαλλική Επανάσταση, όπως αναφέρει και το έτος (1789, http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7)
Γαλλική Επανάσταση πρέπει να είναι Γιώργο :) July 1789!
και μου φαίνεται λογικό να το αναπτύσουν τρια χρόνια... γαλλική εταιρεία που θα ασχοληθει με το σημαντικότερο ιστορικό γεγονός της χώρας και το καλύτερο παιχνίδι της εταιρείας... προβλέπω έπος τιτανο-τεράστιων διαστάσεων!
Δημητρη εχεις δικιο σε αυτο !
Παιδιά, τα του setting είναι όλα εικασίες ακόμη. Η φωτογραφία που ίσως μπέρδεψε κάποιους, δεν είναι 100% confirmed ακόμη, οπότε υπομονή...
Ελπιζω το setting να ειναι στην Γαλλια οπως λετε! Αν ειναι ετσι πιστευω οτι μεσα σε αυτα τα 3 χρονια θα εχουν κανει θαυματα!
Όχι γυναίκα....Για τα άλλα δν με νοιάζει.Μετά τον εκπληκτικό Ezio θα φάμε ξενέρα με γυναίκα;
Αν δεν κάνω λάθος είναι fanmade το εν λόγω poster. Εξού και το "Fall 2011". Αλλά όπως είπε και ο Δημήτρης, είθε το setting να είναι η Γαλλική Επανάσταση. Επίσης, female protagonist or GTFO.
gia to setting den exw thema megalo opou kai na einai kalo na nai..alla twra o desmond na einai "mesa" se gunaika mou akougete kapws :P
Ναι αλλά αν θυμάμαι καλά πρέπει να εμφανιστεί και μια γυναίκα γιατί μαζί με τον Desmond θα σώσουν τον κόσμο, μαζί θα μπούνε στην "πύλη", όπως έδειξε στο τέλος του Brotherhood. Γι 'αυτό σκότωσε και τη Lucy, θα της έτρωγε το γκομενάκι
Και άμα είναι στη Γαλλική Επανάσταση , φανταστείτε τους ασσασσίνους να είναι στην Παρισινή Κομμούνα και τους ναΐτες με τη Μαρία Αντουανέττα! (sorry for the double post)
Η Κομμούνα συνέωη μερικές δεκαετίες μετά βέβαια :P
Μάλλον θα εννοείς καμία Συντακτική Εθνοσυνέλευση ή κανένα Δαντών / Ροβεσπιέρο, πριν ο τελευταίος την ψηνίσει και αρχίσει να πνίγει και να αποκεφαλίζει κόσμο με το τσουβάλι.
Δηλ ο Desmond θα ειναι...γυναικα???
Χωρις πλακα τωρα προτιμω με τα 1000 Γαλλικη πανασταση απο Αμερικανικη.
Αν κ γενικα θα ηθελα να δω καμια Κινα,Ρωσια,Αιγυπτο ή Γαλλια σε αλλη εποχη.
Έλεος Ubisoft ίσως το μονό AC που δεν θα παίξω!!!Θα ήθελα και εγώ γαλλική επανάσταση και μακάρι ο πρωταγωνιστής να είναι άντρας...
sorry για το double post αλλά "η ομάδα ανάπτυξης εργάζεται πάνω στην τρίτη περιπέτεια εδώ και τρία χρόνια" αυτό μου λέει ότι οι αλλού δυο ενδιάμεσοι τίτλου ήταν μοναχά για να πουλήσουν και να παίρνουν τα λεφτά του κόσμου ευκολότερα αυτό τον καιρό να για αυτό τα έβγαζαν ανά χρόνο δουλειές του ποδαριού για την Ubisoft ιδία σκηνικά παρόμοιοι χαρακτήρες
Assassins Creed ειναι το αγαπημενο μου παιχνιδι
αλλα αν ειναι πρωταγωνιστης γυναικα θα ειναι μεγλαη ξενερααα
σε παρακαλω ubi μην κανεις τετια μ@λ@κι@
Έχεις δίκαιο Tobajaras , με ένα μικρό αναριθμητισμό (1871->1781) τα έκανα λίγο σαλάτα. Πάντως θα γούσταρα πολύ να ήταν οι ασσασσίνοι κομμουνάροι. 'Οντως αναφερόμουν στο Δαντών και στην επαναστατική κομμούνα, πριν τράβηξει τα εγκεφαλικούλια του κι αρχίσει να σκοτώνει ότι περπατάει φυσικά
Ανυπομονώ να μάθω νέα...
Γαλλική Επανάσταση,καλή φάση και ας είναι και γυναίκα.....!!!
Βασικά εγώ δεν έχω παίξει το Revelation ακόμα αλλά τέλος πάντων !
Μόνο μη μπλέξουμε με Αμερικές και τα ρέστα !
Για western-wild west στυλ Red Dead Redemption είναι ιδανική και αυτονόητη,για ΑC κατά τη γνώμη μου δεν κάνει !
Απορώ ρε παιδί μου, βλέπεις σχολια απο αντρες και βλεπεις να γραφουν οτι δε γουσταρουν να παιξουν με γυναικα, δηλαδη ερεος ρε παιδες, αντρες γουστάρετε; Τι να πω; Φέρτε ρε το 3 και να είναι με ...ναρα να ευχαριστηθουμε να παιζουμε πηξαμε στους αντρες, λιγο καμπυλη, στηθος και αλλα πολλα εστω και ψηφιακα, καλοδεχουμενα ειναι. οσοι θελουν αντρες πρωταγωνιστές, να βρουν αλλα παιχνιδια !!
ακου θα ξενερωσω αν ειναι γυναικα................................. ημαρτον......................
φιλικα
Δεν εχω παιξει κανενα assanins creed καθως εδω και πολλα χρονια αγοραζω μονο μεταχειρησμενα παιχνιδια. εχει πεσει πλεον αρκετα η τιμη του Πρωτου assasins... Ισως το αγορασω να δω προς τι ολος αυτος ο χαμος με αυτο το γκεημ