Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Yves Guillemot ανακοίνωσε πως η εταιρεία θα αναλάβει το ρόλο του παρατηρητή, αφού δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τη στάση της απέναντι στην πολιτική που θα ακολουθήσει η Microsoft στο Xbox One για τους μεταχειρισμένους τίτλους ενώ, παράλληλα, τόνισε πως θα περιμένει να δει και τη στάση της Sony απέναντι στο ζήτημα αυτό και μετά θα αποφασίσει πως θα κινηθεί. Εν τω μεταξύ, η Sony ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες πως το PS4 θα είναι region free, δε θα μπλοκάρει τους μεταχειρισμένους τίτλους ούτε θα αναγκάζει το χρήστη να συνδέεται στο διαδίκτυο για επιβεβαίωση ταυτότητας προκειμένου να παίζει offline και ότι ο χρήστης θα μπορεί να έχει πρόσβαση στο σκληρό δίσκο του συστήματος.

Εσείς, μετά από όλα αυτά τι πιστεύετε πως θα κάνει η Ubisoft;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
θα δείξει...
Noμιζω δεν εχει πια επιλογη,θα ακολουθησει την sony πιστευω και ας μην της αρεσει.
Λογικά δεν θα μπει στο τρυπάκι της λογικής EA Microsoft...Δεν την συμφαίρει άλλωστε.
Έχει καιρό ακόμα το θέμα των μεταχειρισμένων. Τον τελευταίο καιρό η Microsoft φαίνεται πως άνοιξε τ'αυτιά της τόσο στο XBOX One όσο και γενικότερα στα προϊόντα της (βλέπε σημαιάκι έναρξης στα Windows 8.1). Άρα αν επιβεβαιωθεί το region free του PS4, τότε ίσως αλλάξει άρδην και σε αυτό τον τομέα η MS.
sony fiska opoios parei x box ton lupamai
Τουλάχιστον στα multiplatform παιχνίδια που θα υπάρχουν ταυτόχρονα σε xbox και playstation θα πρέπει να μην υπάρχει περιορισμός στα μεταχειρισμένα,διότι κάποιος που έχει και τις δυο κονσόλες θα προτιμήσει του playstation ή αν δεν έχει κάποιος την κονσόλα θα νιώθει αδικημένος αν είναι κάτοχος xbox...