Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αναποφάσιστη η Ubisoft για τα μεταχειρισμένα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Yves Guillemot ανακοίνωσε πως η εταιρεία θα αναλάβει το ρόλο του παρατηρητή, αφού δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τη στάση της απέναντι στην πολιτική που θα ακολουθήσει η Microsoft στο Xbox One για τους μεταχειρισμένους τίτλους ενώ, παράλληλα, τόνισε πως θα περιμένει να δει και τη στάση της Sony απέναντι στο ζήτημα αυτό και μετά θα αποφασίσει πως θα κινηθεί. Εν τω μεταξύ, η Sony ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες πως το PS4 θα είναι region free, δε θα μπλοκάρει τους μεταχειρισμένους τίτλους ούτε θα αναγκάζει το χρήστη να συνδέεται στο διαδίκτυο για επιβεβαίωση ταυτότητας προκειμένου να παίζει offline και ότι ο χρήστης θα μπορεί να έχει πρόσβαση στο σκληρό δίσκο του συστήματος.



Εσείς, μετά από όλα αυτά τι πιστεύετε πως θα κάνει η Ubisoft;

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bobo1704
    • Έχει καιρό ακόμα το θέμα των μεταχειρισμένων. Τον τελευταίο καιρό η Microsoft φαίνεται πως άνοιξε τ'αυτιά της τόσο στο XBOX One όσο και γενικότερα στα προϊόντα της (βλέπε σημαιάκι έναρξης στα Windows 8.1). Άρα αν επιβεβαιωθεί το region free του PS4, τότε ίσως αλλάξει άρδην και σε αυτό τον τομέα η MS.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Τουλάχιστον στα multiplatform παιχνίδια που θα υπάρχουν ταυτόχρονα σε xbox και playstation θα πρέπει να μην υπάρχει περιορισμός στα μεταχειρισμένα,διότι κάποιος που έχει και τις δυο κονσόλες θα προτιμήσει του playstation ή αν δεν έχει κάποιος την κονσόλα θα νιώθει αδικημένος αν είναι κάτοχος xbox...

*