
Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει σε εκδόσεις για PC, PS3, Xbox 360 και PlayStation Vita την άνοιξη του 2013. Δείτε στο 41:25 του παρακάτω video τις πρώτες σκηνές από την επιστροφή του κλασικού τίτλου:

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
PEGI
Η ετήσια έκθεση της ιστοσελίδας Eurogamer έφερε στο προσκήνιο (μέσα στο Σαββατοκύριακο) και μία ακόμη είδηση για το HD remake του Oddworld: Abe’s Oddysee.
Μεγάλο κόλλημα όταν ήμουν μικρός το συγκεκριμένο. Θα το αγοράσω day one!
θα συμφωνησω με τον Scott_Pilgrim....το παιχνιδι το ειχα ξανακατεβασει προσφατα για τον υπολογιστη αλλα αυτο δεν το χανω με τιποτα....ξερουμε αν θα βγει μεσω steam?
Scott_Pilgrim μιλαμε όμως για ΤΡΕΛΟ κολλημα έτσι; ;) +1
Εξαιρετικά παιχνίδια και το Oddysee και το Exoddus,ελπίζω μόνο να το παίζει το λαπτοπ μου.BTW γιατί δεν φτιάχνουν ενα καινούριο σε αυτό το στιλ,πιστεύω οτι θα είχε επιτυχία όπως πχ είχε το Trine!
yuyuyuyuyuyuyuyuYES