Λίγες μέρες μετά την Comic Con, στην οποία έδωσε το παρόν στο πάνελ της σειράς, ο Frank Darabont αποχώρησε από την ομάδα του Walking Dead. Η εξέλιξη αυτή είναι αρκετά σημαντική, αφού ο Darabont ήταν δημιουργός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός της τηλεοπτικής σειράς που βασίζεται στο κόμικ του Robet Kirkman. Οι λόγοι της αποχώρησης του δεν έγιναν γνωστοί, αλλά ήδη ανακοινώθηκε ο αντικαταστάτης του, ο οποίος θα είναι Glen Mazzara, που είχε επιτελέσει παραγωγός στη σειρά The Shield και είχε γράψει και ένα από τα έξι επεισόδια της πρώτης σεζόν του Walking Dead.

H 2η σεζόν θα αποτελείται από 13 επεισόδια και θα κάνει πρεμιέρα στις 16 Οκτωβρίου.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ωχ.Ελπίζω να μην αποδειχθεί εις βάρος της σειράς.
Ελπίζω το ίδιο φίλε Altair γιατί μ άρεσε η σειρά αυτή.
Δεν την βλεπω καλα την σειρα...Δυστυχως...
Paidia diabaste ta comic!!! den eimai poli comic fan alla to sigkekrimeno ta spaei!!!!