Η Sony αποκάλυψε το τελικό σχήμα του PlayStation 4 και το πώς θα δείχνει η κονσόλα που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του χρόνου και στην αγορά της Ευρώπης, στην τιμή των 399€. Δείτε τις εικόνες που παρουσιάζουν το σύστημα από την μπροστινή και την πίσω πλευρά, καθώς και κάποιες νέες για το DualShock 4. Σε λίγη ώρα θα ανέβει και το αφιέρωμα με όλες τις ανακοινώσεις από τη συνέντευξη Τύπου της ιαπωνικής εταιρείας.










Διαβάστε επίσης την άποψη του απεσταλμένου του Enternity στην Ε3 Παύλου Παπαπαύλου για τις δύο συνεντεύξεις Τύπου και το πως η Microsoft καλείται να βγει από τη δύσκολη θέση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
εε κραζαμε το xbox one μην μου πειτε τωρα οτι αυτο ειναι ομορφο!!!!!!μου φαινεται πως για να δουμε ωραια κονσολα θα περιμενουμε τις slim εκδοσεις!!!!!!
Ένα κουκλί είναι! Πολύ μοντέρνα σχεδίαση. Άσε που στέκεται και στο ύψος του...
Αυτό είναι ήδη Slim όπως βλέπεις!
Για να ειμαι ειλικρινής δεν μου αρεσει εμφανισιακά, αλλα τουλαχιστον φαινεται να εχει μικρο μεγεθος σχετικα!
Από το one πολύ μα παρά πολύ καλύτερο! Προσωπικά μου αρέσει αρκετά. Θυμίζει λίγο από "μέλλον"!
Εντάξει δεν είναι και κανα σχεδιασμός που σε κάνει να λες ουαου.....αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι καλύτερο σχεδιαστικά απο το xbox one ........
Μάπα είναι εξωτερικά,Θα το δεί και ο Λιακόπουλος και θα μας αρχίσει στα "Σας τα λέγα εγώ για τα Ελ και τα κτίρια στον Άρη και γελάγατε.Λουστείτε τα τώρα, ορίστε οι αποδείξεις,βγάζουν μάτι"
Ε όχι και όμορφο!
Καλό ειναι...
Τωρα που ειδα το Mac Pro θα θελα να δω σχεδιαστικα μια κονσολα απο την Apple.
Εστω ρε παιδι μου PS4 limited edition !
το design δεν με εντυπωσιάζει η αλήθεια...
Bρήκα γκόμενα παιδιά :)
Πολύ ωραίο το Design του μου αρέσει πολύ!!!!Α παιδιά είπαν τίποτα σχετικά με την κάμερα eye εάν είναι μέσα σε κάθε κονσόλα?
Sorry αλλα για εμένα κι αυτό είναι άσχημο... Για κάποιο λόγο στη νέα γενιά η καλαισθησία πήγε περίπατο...
Πάρα πολύ άσχημο,Κρίμα
Mithrantir +1
Το σχέδιο δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό,η τιμή είναι που σε "γεμίζει" καθώς και η ΜΗ ύπαρξη περιορισμών!!!Μπράβο στην Sony!
καλο ειναι ρε σεις....
και καπως ετσι θα ηταν το VHS αν ειχαμε κασετες σημερα....(το xbox one θυμιζει VHS δεκαετιας 80'......αααα ολα κι'ολα εκαστος στο ειδος του!)
περα απο τη πλακα καλο το σχεδιο,λιγο πιο ωραιο απο το one αλλα δεν τρελαινεσαι κι'ολας.....
Μου αρέσει πολύ περισσότερο από το One
http://www.youtube.com/watch?v=il01W8ofNIA
Και ΚΟΥΒΑΣ να ηταν με 400ευρω day1 θα το επαιρνα με κλειστα ματια
Εμενα μου αρεσει πολυ..
Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Πολύ τετραγωνισμένο και αυτό αλλά σίγουρα πιο όμορφο και μοντέρνο από το one. Τώρα το dualshock τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.
Δεν ειναι ωραιο,το ps3 fat πολυ πιο ομορφο..αλλα σιγα! δεν με απασχολει η ομορφια του..γκομενα δεν θα το βγαλω!
mia xara einai kai se hardware fovero pame plaisio me 400euro
Καλώς εχόντων των πραγμάτων η επόμενή μου κονσόλα θα ειναι το ps4.
Aν και κάτοχος xbox360 δεν πρόκεται ουτε στο 1 τις 1000 να αγοράσω το xboxone μετα απο αυτα που βγάκαν στην φόρα. Είναι gamer unfriendly κονσόλα.
poly wraia emfanish poly grhgora hrthe egw wxw ps3 3 xronia
επικο εκπληκτικοοοοοοοοοοοοοο day one..εγραψε και παλι η sony...
Αντικειμενικά και αυτό χάλια είναι από εμφάνιση. Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι το ganepad. Όπως λέει και ο @SeriousPeter όμως αυτό που μετράει είναι τα υπόλοιπα.
Με 400ευρώ στην ευρώπη, με υποστήριξη των used και χωρίς online checkin το xbox θα φάει πολλή ΣΚΟΝΗ.
Μολις το ειδα ειπα... "Χαχαχαχα... Τι ειναι αυτο;"
Κραζαμε την ΜΣ αλλα τελικα και στο χειριστηριο αλλα και στο κουτι, εχει κανει καλυτερη δουλεια! (Ρε που φτασαμε... να διαλεγω ποιο απο τα 2 ειναι λιγοτερο ασχημο αντι για το πιο ειναι ομορφο)
Ειδικα αυτο το "Αιγαλεωτικο" λεντακι, ποσο μπαναλ και χαζο;
Τεσπα, γουστα ειναι αυτα. Αλλωστε δεν θα αγορασουμε (αν αγορασουμε) με βαση την σχεδιαση! ;) (ντρεπομαι να το βαλω μεσα στο multimedia room με το home cinema)
Παρα πολυ ομορφο!!!
Μοντερνο και μικροτερο απο το πρωτο PS3!!
Μπραβο για αλλη μια φορα στη SONY που ακουσε τα θελω των gamers και εκανε αυτο που καθε σωστη εταιρια θα επρεπε να κανει.
DAY ONE!!!!!
Παιδιά γνωρίζει κανεις αν θα εχει το ps4 δυνατότητα να παίζει παιχνίδια του ps3 ; (Αγορασμένα εννοώ όχι downloading μέσω υπηρεσίας)
Μελλοντική αγορά σίγουρα!
Τρώγεται....
ΚΟΝΣΟΛΑΡΑ! ΤΕΛΟΣ!
είναι λίγο μεγαλούτσικο αλλά ωραίο!!!!
Μέτριο σχέδιο
Δυνατό console
Πιστεύω πως είναι μια καλή πρόταση από την Sony
KOUKLI EINAI
day one....
ασχημες τις κανανε.....
δεν εχει καθολου καμπυλες.. δεν μου αρεσει
Πανεμορφο :')
my next console...for sure
Το περίμενα σε μέγεθος ipad ή macbook pro . Απαγοήτευση