Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δύο νέα πακέτα για το Wii U στην Ιαπωνία

Η Nintendo ανακοίνωσε δύο νέα πακέτα αγοράς του Wii U, τα οποία θα κυκλοφορήσουν προς το παρόν μόνο στην ιαπωνική αγορά. Το πρώτο περιλαμβάνει ένα λευκό ή μαύρο Wii U στα 32GB και τα: New Super Mario Bros. U, Wii Party U, Sensor Bar, Wii Remote, 30 ημέρες συνδρομή στο Wii Karaoke U και θα κοστίζει περίπου $330. Το δεύτερο περιλαμβάνει ένα λευκό ή μαύρο Wii U και περιέχει τα: New Super Mario Bros. U, Wii Party U, Wii Fit U, Sensor Bar, Wii Fit Meter, Wii Remote, 30 ημέρες συνδρομή στο Wii Karaoke U και θα κοστίζει περίπου $350.



Όλα τα παιχνίδια θα είναι προεγκατεστημένα στο σκληρό δίσκο της κονσόλας, ενώ στο δεύτερο πακέτο δεν περιέχεται το Wii Fit U balance board. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να έχουμε νεότερα για αυτά τα πακέτα και για την αγορά της Ευρώπης (και της Ελλάδας).


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamelover
    • πρέπει να βγάλουν ένα με το Wii Fit U balance board.....
      το sensor bar δεν υπήρχε εξαρχής;τi το αναφέρουν τώρα σαν extra....και το wii remote νομίζω θα έπρεπε να υπάρχει και το nuchunck
      λίγο μπερδεμένα μου φαίνονται.....

    • nkav64
    • @gamelover, η ύπαρξη των sendor bar & Wii remote αποσκοπεί στο να μπορεί κάποιος να παίζει τα παιχνίδια του Wii. To Nunchunck δεν είναι απαραίτητο σε όλα τα παιχνίδια και στην τελική δεν είναι και κάτι ακριβό αν και τυχόν ύπαρξή του σίγουρα θα έκανε τα πακέτα πιο ολοκληρωμένα.

    • gamelover
    • @nkav64 βασικά πιο πολύ μου ξύνισε για το sensor bar αφού ήταν εξ'αρχής στο πακέτο του wii u...
      τώρα ναι,όσον αφορά το Nunchunck το γνωρίζω και γώ ότι δεν είναι απαραίτητο για όλα τα παιχνίδια αλλά πιστεύω(χωρίς βέβαια να έχω wii) ότι θα βοηθούσε στο χειρισμό,στα περισσότερα, και τη στιγμή που σου βάζει το remote ας έβαζε και το Nunchunck να ήταν πιο ολοκληρωμένο το πακέτο....δεν θα ανέβαζε κατα πολύ την τιμή πιστεύω......

*