Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ειδικό event για το Wii U στην Αθήνα

Όπως σας έχουμε ενημερώσει πρώτοι σχεδόν εδώ και ένα μήνα, η Nortec Multimedia ήρθε σε συνεννόηση με την Nintendo of Europe και θα προσφέρει σε όλους τους gamers τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το Wii U, 30 μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του. Συγκεκριμένα, η επίσημη αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας εξέδωσε δελτίο Τύπου, στο οποίο σημειώνει ότι στις 30 Οκτωβρίου από τις 12:00 έως τις 21:00, δέκα συστήματα με playable μορφές τίτλων θα βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι και συγκεκριμένα στον 3ο όροφο, έξω από το κατάστημα Cocoa Bean.



Παράλληλα, θα υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις, κληρώσεις για πλούσια δώρα και μία μεγάλη λίστα από guest star, συμπεριλαμβανομένων και... των αδελφών Mario και Luigi! Η λίστα των εφαρμογών/τίτλων που θα είναι διαθέσιμες (υπάρχει και η πιθανότητα αλλαγής) σε playable μορφή περιλαμβάνει τα παρακάτω: Nintendo Land, New Super Mario Bros. U, Wonderful 101, Pikmin 3, Panorama View, ZombiU, Assassin's Creed 3, Rayman Legends, Darksiders 2 και Tekken Tag Tournament 2.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sephiroth
    • Απ' όσο ξέρω δεν έχουν το χρόνο να κάνουν ανάλογο event δεύτερη μέρα, οπότε αναγκαστικά μένουν με την Αθήνα για 24 ώρες

    • Shepard
    • Μια πολύ καλή ευκαιρία να το γνωρίσουμε από κοντά! Ελπίζω μόνο τα μενου κτλ να μην είναι σε beta μορφη και αποθαρρύνουν για λαθος λόγους τους υποψηφιους αγοραστές! ;)

    • mysterious
    • Εντάξει παιδιά κι εγώ από βόρεια Ελλάδα είμαι αλλά αν είναι να γίνει ένα μόνο event είναι αυτονόητο πως θα γίνει στην Αθήνα.Αφού εκεί είναι η μισή Ελλάδα! :)

    • RODIFIRE
    • γινεται να κλεψουμε κανενα να το εχουμε 1 μηνα νωριτερα? στην χειροτερη το πληρονω κιολας (αφου πρωτα το κλεψω) :P lol
      κριμα που ειμαι περιπου 6 ωρες μακρια αλλιος θα επερνα το τρενο και θα ερχομουν! (δουλευω κιολας αλλιος δεν κολουσα στις 6 ωρες)
      οποτε δεν θα μπορεσω να ειμαι εκει αλλα ουτε θα κοιταξω για spoilers η κανενα νεο περι μενου και ολα θα κανω υπομονη να το δω πρωτη φορα απο κοντα! και οχι στο περιπου απο νεα :Ρ
      καλα να περασετε ολοι οι τυχεροι που θα μπορεσεται να πατε! :)

    • Chased
    • @ramparter

      Γιατί αυτήν τη μέρα τους έδωσε η Nintendo of Europe...Δεν τα κανονίζει όλα η Nortec, παίζουν και άλλοι στο παιχνίδι. Ευτυχώς ή δυστυχώς!


      @ ALL

      Εγώ να σας ενημερώσω ότι μέχρι τις 15 του μήνα(ή εξάντλησης των αποθεμάτων πριν τις 15), το γαλλικό amazon τρέχει μία εκπτωτική προσφορά για όλα τα πακέτα WiiU. Οι τιμές, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών(χαμηλότερη δυνατή χρέωση με παραλαβή από 3 έως 7 ημέρες) είναι:

      -284€ το βασικό πακέτο.
      -334€ το NintendoLand πακέτο
      -374€ το ZombiU πακέτο.

      Οι τιμές που εμφανίζονται στις σελίδες είναι οι παλιές και η προσφορά ενεργοποιείται ΑΥΤΟΜΑΤΑ, στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας, όταν κάνετε επιβεβαίωση δηλαδή.

    • game over
    • Πολύ πιθανό να πάω ! όποτε όπως είπε και ο Πάνος έχουμε μια καλή ευκαιρία να γνωριστώoυμε η παρέα του enternity από κοντά ! : )

    • alex4444
    • Χαχα στο coca bean δουλευα για 1,5 χρονο! Θα ειμαι εκει, μπραβο στη νορτεκ που πραγματοποιει το event. Τριτη κι ολας, δε θα παρενοχελει περιττος κοσμος τους gamers!

*