Όπως σας έχουμε ενημερώσει πρώτοι σχεδόν εδώ και ένα μήνα, η Nortec Multimedia ήρθε σε συνεννόηση με την Nintendo of Europe και θα προσφέρει σε όλους τους gamers τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το Wii U, 30 μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του. Συγκεκριμένα, η επίσημη αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας εξέδωσε δελτίο Τύπου, στο οποίο σημειώνει ότι στις 30 Οκτωβρίου από τις 12:00 έως τις 21:00, δέκα συστήματα με playable μορφές τίτλων θα βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι και συγκεκριμένα στον 3ο όροφο, έξω από το κατάστημα Cocoa Bean.

Παράλληλα, θα υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις, κληρώσεις για πλούσια δώρα και μία μεγάλη λίστα από guest star, συμπεριλαμβανομένων και... των αδελφών Mario και Luigi! Η λίστα των εφαρμογών/τίτλων που θα είναι διαθέσιμες (υπάρχει και η πιθανότητα αλλαγής) σε playable μορφή περιλαμβάνει τα παρακάτω: Nintendo Land, New Super Mario Bros. U, Wonderful 101, Pikmin 3, Panorama View, ZombiU, Assassin's Creed 3, Rayman Legends, Darksiders 2 και Tekken Tag Tournament 2.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θεσ/νικη τίποτα ???
Απ' όσο ξέρω δεν έχουν το χρόνο να κάνουν ανάλογο event δεύτερη μέρα, οπότε αναγκαστικά μένουν με την Αθήνα για 24 ώρες
Τέλεια
Μια πολύ καλή ευκαιρία να το γνωρίσουμε από κοντά! Ελπίζω μόνο τα μενου κτλ να μην είναι σε beta μορφη και αποθαρρύνουν για λαθος λόγους τους υποψηφιους αγοραστές! ;)
Έτσι, μόνο Αθήνα. Δεν υπάρχουν άλλες πόλεις...
Πασχάλη... δεν υπάρχουν και αλλα χρηματα! ;)
ωραια πραγματα !!
Εντάξει παιδιά κι εγώ από βόρεια Ελλάδα είμαι αλλά αν είναι να γίνει ένα μόνο event είναι αυτονόητο πως θα γίνει στην Αθήνα.Αφού εκεί είναι η μισή Ελλάδα! :)
Γιατι Τριτη ομως, εχουμε και σχολες...
γινεται να κλεψουμε κανενα να το εχουμε 1 μηνα νωριτερα? στην χειροτερη το πληρονω κιολας (αφου πρωτα το κλεψω) :P lol
κριμα που ειμαι περιπου 6 ωρες μακρια αλλιος θα επερνα το τρενο και θα ερχομουν! (δουλευω κιολας αλλιος δεν κολουσα στις 6 ωρες)
οποτε δεν θα μπορεσω να ειμαι εκει αλλα ουτε θα κοιταξω για spoilers η κανενα νεο περι μενου και ολα θα κανω υπομονη να το δω πρωτη φορα απο κοντα! και οχι στο περιπου απο νεα :Ρ
καλα να περασετε ολοι οι τυχεροι που θα μπορεσεται να πατε! :)
@ramparter
Γιατί αυτήν τη μέρα τους έδωσε η Nintendo of Europe...Δεν τα κανονίζει όλα η Nortec, παίζουν και άλλοι στο παιχνίδι. Ευτυχώς ή δυστυχώς!
@ ALL
Εγώ να σας ενημερώσω ότι μέχρι τις 15 του μήνα(ή εξάντλησης των αποθεμάτων πριν τις 15), το γαλλικό amazon τρέχει μία εκπτωτική προσφορά για όλα τα πακέτα WiiU. Οι τιμές, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών(χαμηλότερη δυνατή χρέωση με παραλαβή από 3 έως 7 ημέρες) είναι:
-284€ το βασικό πακέτο.
-334€ το NintendoLand πακέτο
-374€ το ZombiU πακέτο.
Οι τιμές που εμφανίζονται στις σελίδες είναι οι παλιές και η προσφορά ενεργοποιείται ΑΥΤΟΜΑΤΑ, στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας, όταν κάνετε επιβεβαίωση δηλαδή.
Πολύ πιθανό να πάω ! όποτε όπως είπε και ο Πάνος έχουμε μια καλή ευκαιρία να γνωριστώoυμε η παρέα του enternity από κοντά ! : )
δεν μπορω να το βρω στο amazon.. το zombi U
Χαχα στο coca bean δουλευα για 1,5 χρονο! Θα ειμαι εκει, μπραβο στη νορτεκ που πραγματοποιει το event. Τριτη κι ολας, δε θα παρενοχελει περιττος κοσμος τους gamers!