Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η Google δε φαίνεται να συγκινείται ακόμη από την πορεία των Windows Phone 8 και Windows 8, αφού δηλώνει πως δε θα ασχοληθεί σύντομα με αυτά τα δύο λειτουργικά, έτσι ώστε να μεταφέρει άμεσα κάποιες εφαρμογές για τις υπηρεσίες Gmail και Google Drive. Η εταιρεία θεωρεί ότι η εγκατεστημένη βάση των προτάσεων της Microsoft κινείται σε αυτή τη φάση σε χαμηλά επίπεδα και αυτή είναι η βασική αιτία αυτής της της απόφασης.
Τη σχετική δήλωση έκανε ο Clay Bavor, υπεύθυνος για τα Google Apps, χωρίς να αφήνει κάποια πληροφορία για μελλοντική κυκλοφορία.
Προφανως και δεν εχει νοημα να ασχοληθει η Google, οχι ακομα τουλαχιστον!
Ολοι ξερουμε πως βγαζει λεφτα και τα Windows τα καινουρια δεν εχουν ακομα διεισδυση τετοια που να κανει την μεγαλυτερη εταιρια υπηρεσιων στους consumers να ασχοληθει, δαπνησει λεφτα και χρονο, για αναπτυξη εφαρμογων!
@Shepard Προφανώς δεν θέλει μάλλον να προμοτάρει τα Windows 8 βγάζοντας εφαρμογές της σε αυτά. Τα υπόλοιπα είναι φρουφρού για να γεμίζει η παράγραφος... :)
Σιγά τα λεφτά που θα δαπανήσει για να βγάλει apps στο Windows store...
Δεν της είπε κανείς να φτιάξει το photoshop... τα περισσότερα πράγματα γίνονται import απευθείας.
Συμφωνω με τον Vokga,απο την στιγμη που υπαρχουν τα windows phone 8 και με την δυνατοτητα αλληλεπιδρασης που εχουν με τα νεα 8αρια, ειναι αυτοματα ανταγωνιστης του δικου της android οποτε αφου μπορει, γιατι να μην το κανει....Στοχος ειναι τα λεφτα (το λεει και το τραγουδι)
Προφανως και δεν εχει νοημα να ασχοληθει η Google, οχι ακομα τουλαχιστον!
Ολοι ξερουμε πως βγαζει λεφτα και τα Windows τα καινουρια δεν εχουν ακομα διεισδυση τετοια που να κανει την μεγαλυτερη εταιρια υπηρεσιων στους consumers να ασχοληθει, δαπνησει λεφτα και χρονο, για αναπτυξη εφαρμογων!
@Shepard Προφανώς δεν θέλει μάλλον να προμοτάρει τα Windows 8 βγάζοντας εφαρμογές της σε αυτά. Τα υπόλοιπα είναι φρουφρού για να γεμίζει η παράγραφος... :)
Σιγά τα λεφτά που θα δαπανήσει για να βγάλει apps στο Windows store...
Δεν της είπε κανείς να φτιάξει το photoshop... τα περισσότερα πράγματα γίνονται import απευθείας.
Συμφωνω με τον Vokga,απο την στιγμη που υπαρχουν τα windows phone 8 και με την δυνατοτητα αλληλεπιδρασης που εχουν με τα νεα 8αρια, ειναι αυτοματα ανταγωνιστης του δικου της android οποτε αφου μπορει, γιατι να μην το κανει....Στοχος ειναι τα λεφτα (το λεει και το τραγουδι)
γιατι,πολυ κριμα