Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Logitech στο 2o Athens Gaming Festival

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε το 2o Athens Gaming Festival στην Τεχνόπολη στο Γκαζι. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση από το PlayStation 4, δυο εβδομάδες πριν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα και στην ελληνική αγορά. Στο χώρο υπήρχαν περίπτερα και από άλλες εταιρείες, όπως η CD Media, η Microsoft, η BenQ αλλά και η Logitech.



Μάλιστα, η τελευταία πραγματοποίησε το απόγευμα της Κυριακής μια on-stage παρουσίαση νέων προϊόντων της όπως τo headset Logitech G430, το ασύρματο gaming ποντίκι Logitech G602 αλλά και σε πρώτη εμφάνιση το ολοκαίνουριο χειριστήριο για iPhone 5/5s με ενσωματωμένη μπαταρία, το Logitech Powershell.



Την παρουσίαση έκανε ο δικός μας Δημήτρης Καρέτσος, ο οποίος μοίρασε και αρκετά gaming Logitech δώρα στο κοινό που παρακολουθούσε και απαντούσε σωστά στις ερωτήσεις!





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamelover
    • πολύ ωραία έκθεση...αν και θεωρώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να μεγαλώσει λίγο ο χώρος...μου φάνηκε πολύ μικρός...
      ξέρω έχουμε κρίση και το gaming στην ελλάδα δεν είναι τόσο δημοφιλές αλλά πρέπει να το πω και γώ....
      ωραία παρουσίαση πάντως έκανε ο δημητρης,αν και δεν την είδα γιατί εκείνη την ώρα έτυχε να παίζω λίγο last of us...
      :-P
      καρέτσος όμως είναι αυτός δεν γίνεται να μην ήταν απλά εξαιρετικός!!
      α! επίσης δεν θεώρησα σωστό απο τη μεριά της ms,ή όποιος είναι αντιπρόσωπος της εδώ στην ελλάδα να μην έχει το One στην έκθεση...δλδ έρχεται μια νέα γενιά συστημάτων,θες η κονσόλα σου να πουλήσει όσο πιο πολύ γινεται και δεν την έχεις σε ένα τέτοιο event;

*