O παραγωγός του The Legend of Zelda Eiji Aonuma δήλωσε πως η ομάδα του είναι ενθουσιασμένη που θα δουλέψει πάνω στο Wii U, σημειώνοντας πως το νέο hardware θα βοηθήσει την εξέλιξη της σειράς. «Το demo που δείξαμε στην Ε3 ήταν απλώς ένα δείγμα του τι μπορούμε να κάνουμε με το franchise στο μέλλον», δήλωσε στο Game Informer ο δημοφιλής Ιάπωνας.

Συμπλήρωσε μάλιστα πως «είμαστε χαρούμενοι που θα έχουμε στην κατοχή μας ισχύ που δεν είχαμε παλαιότερα και σίγουρα θα βοηθήσει τα νέα Zelda να ανέβουν επίπεδα». Όσο για το Nintendo 3DS, ο Aonuma δήλωσε πως η ομάδα θα μπορέσει να κάνει ενδιαφέροντα πράγματα στο μέλλον με το νέο φορητό.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Mόνο να μην το παρακάνουν και το franchise καταλήξει να γίνει σκουπίδι. Πάντως μετά τις τελευταίες πατάτες η Ninty έπρεπε να πει κάτι ενδιαφέρον...
@Scoff
Ε εντάξει αν υπάρχει μια εταιρία που τα franchise της παραμένουν στην κορυφή είναι η Nintendo. Δεν νομίζω οτι αυτό μπορεί να αλλάξει γιατί τα κατάφερε σε χειρότερες εποχές λες να μην τα καταφέρει;
Εγώ για το μόνο που ανυσυχώ είναι το 3rd party support.