Τέλος ανέφερε: "Ευτυχώς το τηλέφωνο χτυπάει συνέχεια και εμείς στέλνουμε περισσότερα κομμάτια στα καταστήματα γι' αυτό και περιμένουμε πολύ μεγάλη ανταπόκριση. Αλλά μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του προϊόντος θα υπάρχουν περισσότερα μηχανήματα στην αγορά από αυτά που είχαν διατεθεί στην αρχή για το Wii".
Τέλος ανέφερε: "Ευτυχώς το τηλέφωνο χτυπάει συνέχεια και εμείς στέλνουμε περισσότερα κομμάτια στα καταστήματα γι' αυτό και περιμένουμε πολύ μεγάλη ανταπόκριση. Αλλά μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του προϊόντος θα υπάρχουν περισσότερα μηχανήματα στην αγορά από αυτά που είχαν διατεθεί στην αρχή για το Wii".
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
35 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Κοιτα να δεις που τελικα λεφτα υπαρχουν!Ακους εκει sold out!Μην ανεβαζετε τετοιες ειδησεις.Μας "πεφτει" η ψυχολογια!
Για Αμερική μιλάει φίλε evergrey.
Ουτε καν το προσεξα lefteris82.Ειδα εγω 349 και αμεσως εγραψα τον καημο μου!
Εντάξει, καινούργια κονσόλα,ανώτερη τεχνολογικά από τις τωρινές, με καλώδιο HDMI, νέες τεχνολογίες και πακέτο ένα παιχνίδι, η τιμή νομίζω είναι εκπληκτική. Όχι απλά καλή!
"ανώτερη τεχνολογικά από τις τωρινές".... ΟΚ!
^^^
Αφού είναι ρε φίλε! Σταμάτα να βγάζεις το κόμπλεξ σου, εσύ χαλιέσαι! Πώς να το κάνουμε δηλαδή?
θα το ξαναπω για την τιμη οτι ειναι μια χαρά!!στην ιδια τιμη βρισκεις xbox360 με το κινεκτ (γκατζεντια αυτο,γκαντζετια κ το gamepad,αλλα ας βρεθει σοβαρος ανθρωπος που θα προτιμουσε το κινεκτ...).
οσο για την τεχνολογια ενταξει,κατανταει πια κουραστικο οταν υποστηριζετε ορισμενοι οτι ειναι υποδιαιστερο ή ιδιο με των ps360.δεν υποστηριζω το αντιθετο αλλα θα πω απλα "κατσε να το δουμε κ μετα να μιλαμε",γιατι οπως δεν μπορω να εκφερω γνωμη εγω που λεω οτι ειναι ισχυρο,ετσι εκνευριζομαι οταν μιλανε κ συνηθως ειρωνικα ορισμενοι για το αντιθετο.
Είσαι άρχοντας, Chased!!
KopaTzis ανωτερη φυσικα, δεν το λεμε εμεις αλλα η developers, κατι παραπανω θα ξερουν αυτη απο εμας.
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η ζητηση ειναι ποιο πολυ απο το Wii, αν ειναι οντως ετσι μιλαμε για ενα νεο ρεκορ για την Nintendo αλλα και για την βιομηχανια.
Ακόμα υπάρχουν άπιστοι θωμάδες στο θέμα του αν το U είναι ανώτερο?
Για χιλιοστή φορά, το U έχει 2GB RAM (πολύ περισσότερη από τα 360/PS3) και λογικότατα, GPU RADEON HD 6770 (πολύ ισχυρότερη από την X1950 XT του 360 και από την GeForce 7800 GT του PS3).
ΟΚ παιδιά, με πείσατε... Τώρα τρέξτε να πάρετε το New Super Mario Bros. U που τρέχει με το ζόρι 720p...
@KopaTzis, ενώ το Halo 3 έδειχνε "καθαρό 720p". Άστο. Μην πιάνεσαι από ένα 2D platform, το οποίο ναι, δείχνει πολύ καλύτερο από τα προηγούμενα NSMB.
Μιλάνε όλοι, μιλάνε και αυτοί που είδαν παιχνίδι στην κονσόλα τους σε true 720, πρώτη φορά στο 2012!!!!
Και έτσι, για την ιστορία, ορίστε ένα χρήσιμο link για εσένα KopaTzis:
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=190258
Πονάει τώρα η αλήθεια, έτσι?
Τώρα G3n3raL86 πλάκα με κάνεις εε? To Halo 3 είναι του 2007!!! Εμείς μιλάμε για παιχνίδι "νέας γενιάς"!
New Super Mario Bros μμμμ! το πρωτο game στο κοσμο που το ξερουν και η πετρες, πανω απο 300.000.000 πωλησεις στο κοσμο απο το πρωτο Mario, που να βαλω ολες της αποκλειστικοτιτες σε games της sony απο το πρωτο ps1 αυτο το νουμερο δεν το φτανει.
Πωπω Chased με τον τρόπο που γράφεις κάνεις φανερό ποιος είναι ο κομπλεξικός...
Ρε KopaTzi, δεν έχει να κάνει ότι είναι νέας γενιάς! Στο είπα και πριν, μιλάμε για 2D platform, χωρίς να έχει πολυπλοκα 3D γραφικά! Και 1080p να έτρεχε, δεν θα είχε αλλαγές, επειδή είναι 2D και όχι καθαρόαιμο 3D!!!
Κατάλαβες τώρα?
Ναι βρε, το ξέρω. Δεν είπα ότι έχεις άδικο σε αυτό. Αλλά εσύ πας και μου φέρνεις παράδειγμα το Halo 3 που είναι πενταετίας παιχνίδι...
Εντάξει, δεν ήταν μόνο το Halo 3, πολλά games δεν έτρεχαν/τρέχουν σε πραγματικό 720p μέχρι σήμερα, απλά το Halo 3 ήταν το πιο ξακουστό παράδειγμα.
Πω πω, KopaTzis, έχω ένα κακό συνήθειο....Να συμπεριφέρομαι έτσι σε όσους αγνοούν την αλήθεια και τα δεδομένα, γιατί φοράνε γυαλιά με χρώματα και συγκεκριμένα πράσινο...Και συνεχίζουν να μην θέλουν να δουν την αλήθεια όταν την κοιτάνε κατάματα... Το λινκ που σου έδωσα το κοίταξες? Παρέλειψες να το σχολιάσεις! Ε, λοιπόν, έτσι μιλάω σε αυτούς που κάνουν τέτοια...Λυπάμαι!
Αν ήμουν κομπλεξικός, θα υποστήριζα ότι το 3DS είναι ανώτερο τεχνολογικά από το Vita...Όπως κάνεις εσύ με την τωρινή HD γενιά και μάλιστα το ΧΒΟΧ360(που όχι μόνο είναι κατώτερο από το WiiU, αλλά και από τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της ίδιας γενιάς)!
Θα σου μιλήσω όμως αντίστοιχα όταν εσύ(τυχαίο παράδειγμα) θα μου πεις ότι το 3DS ήταν ακριβό και μετά πας να αγοράσεις Vita! Γιατί απλά θα έχεις αγνοήσει ότι η Nintendo το πουλούσε με ζημιά μετά, άρα το κόστος του ήταν υψηλό ενώ εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για τα γραφικά και με αυτόν τον τρόπο δικαιολογείς την τιμή του Vita...
Και πάλι, κάποιοι θα με πουν fanboy όταν θα το κάνω αυτό, αλλά απλά δεν βλέπουν την αλήθεια!
Παίδες, εγώ λέω να ηρεμήσουμε.
Σταματάω εδώ για να μην "ταίζω το troll". Άμα θες τα λέμε μέσω pm.
Φαίνεται ποιος είναι το troll...Δεν έχει νόημα άλλο η συζήτηση μαζί σου, με τέτοιες συμπεριφορές και τέτοιες εκφράσεις!
Κρίμα που είσαι και συντάκτης της σελίδας! Βλέπω το enternity σιγά-σιγά να παίρνει το δρόμο άλλων σελίδων...Λυπάμαι!
Ναι και επίσης ο Κόπα είναι ο Αντίχριστος και θα φέρει το τέλος του κόσμου....
Ρε σεις σκεφτείτε πριν γράψετε κάτι, κάντε αυτή τη χάρη στον εαυτό σας επιτέλους.
Κοίτα...αυτό που έγραψες τώρα, δεν θα το έγραφες αν σε άλλο θέμα δεν είχαμε πρόσφατα εμείς αντιπαράθεση...Επίσης, μου φαίνεται πολύ μα πάρα πολύ περίεργο που αυτοί που αντιδρούν σε όσα λέω, με τον τρόπο που αντιδρούν, έχουν στο προφίλ τους συγκεκριμένες πληροφορίες και προτιμήσεις! Όχι ότι είναι κακές οι προτιμήσεις, κάθε άλλο! Απλά είναι οι μόνοι που αντιδρούν έτσι...Μια βόλτα από τα προφίλ, τα λέει όλα...σχεδόν...
Παίδες, εγώ ξαναλέω να ηρεμήσουμε. Τελευταία φορά που κοιτάξατε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, είδατε εμβάσματα από Nintendo/Sony/Microsoft???
(Γιατί αν είδατε, πείτε μου κι εμένα ρε παιδιά :P)
Εγώ βλέπω από την ΕΑ πάντως.... :Ρ
Chased πως δείχνει τη δύναμη μιας κονσόλας το γεγονός ότι το save ενός 2D Platformer Mario παιχνιδιού είναι 14 ολόκληρα MB; Λογικό, αφού υποστηρίζει μέχρι 12 διαφορετικούς λογαριασμούς της κονσόλας. Εκτός κι αν το μέγεθος των save data δηλώνει κάτι άλλο το οποίο αγνοώ.
Dimpap28, δεν έδωσα το link για αυτό...Κοίτα πιο δίπλα στις υποστηριζόμενες αναλύσεις!
Α οκ, δεν το είχα προσέξει είναι η αλήθεια. Μα δεν είχαμε μείνει στο ότι το παιχνίδι θα τρέχει στα 720p...; Τι συμβαίνει τελικά; Γιατί τα demo του παιχνιδιού που έχω παίξει έτρεχαν σίγουρα στα 720p (το τσέκαρα από την τηλεόραση). Ίσως δεν είναι native τα 1080p...; Ξέρουμε κάτι παραπάνω;
chased εαν ησουν σε αλλο site θα ειχες φαει το ban προτου το καταλαβεις,on-topic η νιντεντο απλα κοιτα να ειναι κερδοφορα με οτι συνεπαγεται αυτο
Πρώτα θα είχαν φάει άλλοι...
Κάποιοι μάλλον δεν αντέχουν την αλήθεια!
Το θεμα συγκρισης wiiu με ps3-x360 ειναι απλα αστειο πλεον. Ειδα με τα ματια μου assassins creed 3 που ζοριζει αφορητα τις τωρινες κονσολες σε full hd και μαλιστα ενα μηνα πριν βγει η κονσολα.
Παιχνιδι δηλαδη που η αναπτυξη του δεν ειναι βελτιστοποιημενη για wiiu και μαλιστα χρονια πριν οι developers αρχισουν να εκμεταλλευονται πραγματικα τη δυναμη του. οποιος δε θελει να το δει ειναι τυφλος ή αφελης, μιλαμε για 6-7 χρονια διαφορας τεχνολογιας...
Πανάκριβο το WiiU το ξαναλέω.Το λέει μάλιστα η Ubisoft η οποία ήδη το στηρίζει το μηχάνημα αρκετά δυνατά,οπότε δεν έχει λόγο να πει κάτι άσχημο αν όντως δεν ισχύει.
ταβλα παλι τα φανμπογια της σονυ