
Για να δούμε, λέτε το Alien: Isolation να αποτελέσει το σημείο επανεκκίνησης του franchise;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μπορεί το Aliens: Colonial Marines, η τελευταία συνέχεια του γνωστού franchise να ήταν απογοητευτική, αυτό όμως δεν αποθαρρύνει την 20th Century Fox από το να συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη νέων τίτλων για τη σειρά.
Πιστευω οτι εχασε μεγαλο κοινο. Μετα απο ολο αυτο που εγινε.. δεν νομιζα να καταφερουν και πολλα, αλλα θα δουμε!
Η Creative Assembly ειναι εγγυηση αλλα με την SEGA ως publisher να περιμενεις πολλα οποτε περιμενουμε επισημη ανακοινωση και βλεπουμε.
Ας ελπίσουμε να μην απογοητευτούμε και πάλι!
Ας ελπίσουμε να είναι καλύτερο απο το colonial marines
Ας ελπίσουμε οτι πηραν το μαθημα τους και εν θα μας ξαναπογοητευσουν!!
Πιστευω οτι θα ειναι strategy οσο περιεργο και να ακουγεται.
πιστεύω ότι αυτό θα είναι αρκέτα καλύτερο απο το colonial marines....λογικά θα είδαν τα λάθη τους και δεν θα τα επαναλάβουν......είδωμεν.....
ne mufa sta skaria.....