Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Με βάση το latency το matchmaking του Black Ops 2

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπιζε το Modern Warfare 3 ήταν το matchmaking, καθώς η επιλογή του host γινόταν με βάση τη γεωγραφική απόσταση από τον παίκτη. Κάτι τέτοιο σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και η Μεγάλη Βρετανία φαντάζει ιδανικό, λόγο της πολύ καλής ποιότητας γραμμών που διαθέτουν. Όταν, όμως, πρόκειται για την Ελλάδα… όλοι θυμόμαστε τους πρώτους μήνες του Modern Warfare 3, μέχρι να διατεθεί το patch. Κάτι τέτοιο δε θα συμβεί στο Call of Duty: Black Ops 2, καθώς ο David Vonderhaar της Treyarch επιβεβαίωσε στο Twitter πως πλέον το matchmaking θα λειτουργεί βάση στο latency και το ping.



Βέβαια, είναι άξιο απορίας πως ένα από τα πιο δημοφιλή multiplayer παιχνίδια, μετά από πέντε χρόνια, συνεχίζει να λειτουργεί μέσω hosts και όχι με dedicated servers


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Treyarch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Call of Duty: Black Ops 2
    • 18+ pegi 18+
      • 7.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (82)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.callofduty.com/blackops2/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • MBisonGR
    • ολα καλα τα λεει η Τρεηαρκ το θεμα ειναι η συνδεσιμοτητα παει περιπατο οταν κανουμε παρτυ γιατι δεν κανουμε παρτυ συμφωνα με το ping αλλα με το ποιος ειναι φιλος μας.
      Στο Black Ops το 1 παντως ειχε φτασει σε πολυ χαλια σημειο η συνδεσιμοτητα οσο πλησιαζαμε προς το MW3.

      Τα πραγματα ειναι απλα να γραφει διπλα απο καθε παιχτη τι ping εχουμε και αν ειναι strict, moderate ή open.

    • conker
    • Φαντάζομαι αναφέρεται στις κονσόλες γιατί το black ops στον υπολογιστή δούλευε με dedicated servers.

    • torico
    • greenkiller με οσο πιο απλα λογια γινετε αντι να ειναι ο παιχτης δλδ η συνδεση του ο host του ματς ειναι ο σερβερ.

*