To The Wither 3: Wild Hunt θα χρησιμοποιήσει τα saves του The Witcher 2, στην PC έκδοση προς το παρόν, αν και η CD Projekt Red προσπαθεί να βρεί έναν τρόπο να γίνει και στις κονσόλες με δεδομένο ότι το δεύτερο κεφάλαιο της σειράς κυκλοφόρησε μόνο στο Xbox 360. «Όσοι έχουν τα save files από το The Witcher 2 στο PC, οι επιλογές που έκαναν θα παίξουν μεγάλο ρόλο στην ροή της πλοκής του The Withcher 3, ωστόσο προσπαθούμε να βρούμε έναν τρόπο να γίνει αυτό και στις κονσόλες, ειδικά στο PS4, μιας και δεν είχε κυκλοφορήσει στο PS3 το The Witcher 2: Assassins of Kings», δήλωσε η CD Projekt RED.

To The Witcher 3: Wild Hunt θα κυκλοφορήσει το 2014 για PC, PS4 και Xbox One.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Πολύ καλό νέο. Μακάρι να βρεθεί λύση και για τις κονσόλες (βέβαια ποιος θα πάρει xboxone?).
Πολύ καλή κίνηση για τους χρήστες PC, για το ps4 ομώς?
@grcpan Σωστόος!
για το PS4 δεν νομίζω να τα καταφερουν
Αν και δε μου άρεσε τελικά το Witcher 2, εντούτοις το να κάνουν το ίδιο στο PS4 χωρίς να υπάρχει στο PS3... Είναι δύσκολο... Μόνο μέσω κάποιου συγχρονισμού μέσω διαδικτύου ίσως...
siga to provlima re POLONOI ... legete StoryBook Save Builder ...afto pou ekane to MASS EFFECT 2 gia to ps3 (kai ta saves pou 8elane gia apo to Mass Effect 1 pou den exei i Sony)...o geralt 8a diigite tin istoria tou kai 8a stamataei san multiple choise...efkolo
Ειλικρινά Tanno δεν καταλαβαίνω που κολλάει το σχόλιο σου με την είδηση.. .:P
Ωραία... Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσω το Witcher 2. Τώρα που το ξέρω, θα κρατήσω τα saves !!!!!!