
Το Splinter Cell: Retribution εικάζεται πως είναι ο τίτλος που αναπτύσσεται από τη Ubisoft στο Toronto εδώ και αρκετά χρόνια (υπό τις οδηγίες της Jade Raymond) και αναμένεται σε PC, PS3 και Xbox 360. Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα που διέρρευσε στη συνέχεια του άρθρου.
• Brothers in Arms: Furious 4 (PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows)
• Far Cry 3 (PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows)
• I Am Alive (PlayStation 3, Xbox 360)
• Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows)
• Tom Clancy's Ghost Recon Online (Microsoft Windows, Wii U)
• Tom Clancy's Splinter Cell: Retribution (PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows)
• Prince of Persia (Wii, 3DS)
• Assassin's Creed 3 (PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, Microsoft Windows)
• Just Dance Final Party (Wii, Xbox 360, PlayStation Move)



Ξεκινησα πριν λιγο το AC Revelations .... Πρωτες εντυπωσεις .... μου μουυυυυυυυυυ .
COD κατάντησε κι αυτό.....
μακάρι να μην έχει την κατάληξη του COD
Splinter Cell, Far Cry 3 & brothers in Arms: Furious4. τα άλλα ψιλοαδιάφορα.
Φτανει που ειναι καλα games και ας βγαινουν καθε μηνα
Δεν προλαβα να παιξω το Revelations και θα βγει κ αλλο?Δε με χαλαει καθολου...μα καθολου ομως!
Η τριλογία του Ezio Auditore κλείνει εκπληκτικά....Αν συνεχίσει με αυτό τον τρόπο να εξελίσεται η σειρά τότε γιατί όχι και κάθε χρόνο.
Ολα τα franchises σε λίγο καιρό η Ubi, θα τα έχει ανα ένα χρόνο!
Ti μη αναμενόμενο να βγει ολοκαίνουργιο AC έχουν πάρει φορά πια και βγάζουν καινούργιο κάθε χρόνο με ελάχιστες διάφορες το ένα από το άλλο(τουλάχιστον το 2 όταν το είχα παίξει έλεγα ότι εκεί όντως είχαν κάνει πολύ δουλειά να το αλλάξουν σε σχέση με το ένα)