Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Crystal Dynamics
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 09/06/12
-
PC PS3 XBOX 360
Το Gamespot κυκλοφόρησε τέσσερα νέα video από το Tomb Raider, τα οποία εμβαθύνουν αρκετά στο παιχνίδι και δίνουν μία πολύ καλή εικόνα για το τι αναμένεται να συναντήσουμε όταν αυτό κυκλοφορήσει του χρόνου το Μάρτιο.




Το τέταρτο βίντεο απλά, WOW!
Που είναι η εξερεύνηση ρε μαμώτο; Που είναι το γουστάρω να κάνω ότι θέλω;
Κατα τα άλλα... πολύ πολύ καλό!
@Shepard θα σου απαντησω με βιντεο...
http://youtu.be/hN8q_DixnRI
Το σημείο με το ελάφι που -και καλά- πρέπει να το σκοτώσει για τροφή, είναι ένα απλό objective. Δηλαδή είναι κάτι γραμμικό. Μην φανταστούμε τίποτα σε Skyrim όπου θα μαζεύεις κιλά κρεάτων από ζώα. Ακόμα πάντως ψάχνω το "open world" gameplay που λέγανε από πέρυσι.
ειναι γραμμικο γιατι αποτελει μερος της ιστοριας οπου η Lara παιρνει για πρωτη φορα οπλο στα χερια της και αναγκαζεται να σκοτωσει για την επιβιωση της ,γι αυτο ακολουθει και cut-scene μετα.Ισως με τον ιδιο τροπο να ριχνει το θυραμα και να παιρνει την τροφη οπως τα αντικειμενα με καπως ρεαλιστικο υφος
@majorfox ναι, έκαστος στο είδος του ΑΛΛΑ εδώ μιλάμε για τίτλο TOMB RAIDER έτσι; Όπου το στοιχείο του κάνω ότι θέλω μέσα σε μια πίστα είναι το Α και το Ω. Μήπως να σας θυμίσω το mansion της lady Croft όπου κάναμε ότι θέλαμε χωρίς όριο; Μέχρι και εκεί!!!
Θέλω να δεις ξανά τα παραπάνω βιντεάκια + αυτό που παρουσιάστηκε στην φετινή Ε3 + αυτό που παρουσιάστηκε στην περσινή Ε3.
Είναι κάπου ένα μισαωράκι gameplay. Πραγματικά, αν κάποιος το παίξει 1 φορά, την 2η τι διαφορετικό θα δει; Η ελευθερία κινήσεων που είναι;
Κρίνω με βάση πάντα αυτά που μας έχουν δείξει κ έχουμε ακούσει.
Δεν μπορώ να εμπιστευτώ έναν dev που λέει ότι θα έχει τα στοιχεία που θέλω αλλά να βλέπω το τελείως αντίθετο και εγώ να λέω ΟΚ! Έχουμε καεί πάμπολλες φορές στο παρελθόν.
Μην με παρεξηγείτε, το παιχνίδι σίγουρα θα το πάρω μόλις πέσει η τιμή του, αλλά δεν κλείνω μάτια και αυτιά! ;)
Φοβερό θα είναι!
@Shepard δεν το επιασες το βιντεο. Και πες οτι δεν εχει καθολου αυτο το στοιχειο της ελευθεριας που ελεγαν δεν θα ειναι εκπληκτικος τιτλος? Οι dev δειχνουν παντα ενα εντυπωσιακο κομματι απο τα παιχνιδια τους. Εχουμε να δουμε και αλλα βιντεακια μεσα στο χρονο μπορει να το δειξουν στα επομενα κατι περισσοτερο....
@sheppard
Αυτο που λες πραγματικα δεν εχει λογικη...Με την ιδια λογικη δεν υπαρχει λογος να ξαναπαιξει κανεις την σειρα Metal Gear Solid γιατι ειναι γραμμικο και καθε φορα θα κανεις το ιδιο...Παρολα αυτα εγω τερματισει το καθε ενα γυρω στις 5 φορες και παντα καθε φορα στο τελος εχω την ιδια ευχαριστηση σαν να το επαιζα πρωτη φορα...
Βρε παιδιά, δεν λέω ότι δεν θα το ευχαριστηθεί κάποιος! Αν και την 2η φορά που θα κάνεις συνέχεια τα ίδια, εγώ προσωπικά θα βαριέμαι! Άρα με την δική μου λογική, είναι βαρετό και απλά ένας καλός τίτλος! Δλδ γιατί να είναι σωστό το δικό σας και όχι το δικό μας; Βλέπετε τι θέλω να πω; Ότι κάποιος λέει κορυφαίο αυτόν τον τίτλο, ενώ κάποιος άλλος τον λέει μέτριο!
Επίσης majorfox, εγώ σου είπα να κρίνεις με βάση το 30+ λεπτο που μας έχουν δείξει! Αφηρημένα εσύ μου λες ότι παρακάτω στον τίτλο μπορεί να έχει τα στοιχεία που λέω! ΕΙΚΑΖΕΙΣ! Ε και εγώ λέω ότι δεν θα τα έχει!
Το θέμα παίδες είναι να κρίνουμε ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΣΗ και με ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ εως τώρα!
Αλλιώς θα αρχίσουμε και εμείς τις εικασίες και τα "θα" σαν να είμαστε πολιτικοί!
Ξαναλέω, τον τίτλο κατα 99,9% θα τον αγοράσω και θα τον απολαύσω! Αλλα μου επιτρέπεται να κρίνω κάτι που δεν μου αρέσει και να τον λέω και μέτριο άσχετα αν όλοι προσπαθούν να τον προωθήσουν λες και είναι ο ΥΠΕΡτιτλος! (όπως έγινε και με το Diablo πρόσφατα ή το Prometheus από ταινίες)
Πάντως το γεγονός ότι έχουν δείξει τόσα πράγματα ως τώρα με ανυσηχεί...Και γενικά πλέον παρατηρώ πως δείχνουν πολύ περισσότερα πράγματα pro-release, σε σχέση με παλιότερα. Καλά για το resi 6 δεν το συζητάω, έχουν δείξει πάνω από μια ώρα και αν βάλεις και τα trailer στο τραπέζι....το τερμάτισες...
Και αναρωτιέμαι, γιατί γίνεται αυτό....? Προσωπικά δεν το χω ξαναδεί τόσα χρόνια...