Η Apple πέτυχε μια σημαντική νίκη εναντίον της Samsung στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, έπειτα από τη μήνυση που έχει κάνει στον Κορεατικό κολοσσό. Τον περασμένο Απρίλιο, η Apple μήνυσε τη Samsung για αντιγραφή του interface αλλά και της εξωτερικής σχεδίασης των συσκευών με λειτουργικό iOS. Η δικαστική αυτή διαμάχη λαμβάνει χώρα σε όλο το κόσμο. Μετά τη σχετική νίκη που πέτυχε εναντίον της Samsung στην Αυστραλία, ήρθε η ώρα και της Ευρώπης. Γερμανικό δικαστήριο με έδρα το Ντίσελντορφ αποφάνθηκε υπέρ της Apple με μια προκαταρκτική απόφαση που απαγορεύει τη πώληση του καινούριου Galaxy Tab 10.1 της Samsung, επειδή αντιγράφει κάποια χαρακτηριστικά του iPad 2.

Η απόφαση ισχύει για όλες τις χώρες της Ευρώπης, πλην της Ολλανδίας στην οποία χώρα η Apple έχει επίσης καταφύγει στα τοπικά δικαστήρια. Φυσικά η Samsung έχει το δικαίωμα της έφεσης, αλλά μέχρι αυτή να εκδικαστεί από τον ίδιο δικαστή, θα περάσουν τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες, χρόνος κατά τον οποίο δε θα είναι δυνατή η πώληση του Samsung Galaxy Tab 10.1.
Πηγή: Techout
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
μοιαζει αυτο το πραγμα στο ipad 2??? σε τι ακριβως??????
sto xroma ypotheto :/
Όπως και να έχει.. APPLE 4 the WIN!
Όποιος έχει τις πατέντες πλέον κυριαρχεί! Η Apple έχει πατεντάρει τα πάντα και πλέον έχει το πάνω χέρι!