Μετά από κλήρωση που έγινε στο Enternity βγήκαν οι νικητές του διαγωνισμού για τα αντίτυπα του Grand Theft Auto V. Έτσι, νικητές είναι οι χρήστες με τα usernames/Facebook Names: Takis Christopoulos (PS3 - Facebook), Arsenalios (PS3 - Site), Spyridoula1993 (PS3 - Site), GTA Maniac (Xbox 360 - Site) και UbuntuFanatic (Xbox 360 - Site). Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (όνομα, επίθετο, οδός, αριθμός, περιοχή, ΤΚ, τηλέφωνο επικοινωνίας, username, όνομα δώρου που κερδήθηκε) μέχρι τις 3 Οκτωβρίου για να συνεννοηθούμε για τα της αποστολής. Λόγω του ότι κατά καιρούς δημιουργείται πρόβλημα με την αργοπορημένη αποστολή όλων των απαραίτητων πληροφοριών, προκαλώντας θέμα και στους υπόλοιπους τυχερούς, όποιο mail δεν περιλαμβάνει ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, δε θα λαμβάνεται υπόψιν και ο νικητής δε θα θεωρείται ότι επικοινώνησε με το site έως ότου στείλει ο,τι έχει ζητηθεί.

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη 10 αντίτυπα του PES 2014 σας περιμένουν εδώ.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Συγχαρητήρια παιδιά! Καλό λιώσιμο! :)
Συγχαρητήρια παιδιά και καλό ταξίδι!Να προσέχετε κι ελπίζω κάποτε να επιστρέψετε! :P
Συγχαρητηρια gamers!
Αντε να δειτε και εσεις την γλυκα!
congratulations!!!!
Συγχαρητηρια στους νικητες!
Παμε για αλλα οι υπολοιποι :P
δοκιμαστε την τυχη σας και σε κανα joker xD
Συγχαρητηρια καλο λιωσιμο
Δε χρειάζεται να πω ότι σπάσαμε ρεκόρ συμμετοχών σε διαγωνισμό μόνο για video game τίτλο...
ante kalo kapsimooooooooooooooooooooooooooo :D kai thanx gia ta uperoxa dorakia pou dinei to enternity :D
Θα περασουν ατελειωτες ωρες διασκεδασης οι νικητες!
An den emfanistei kanas ap tous nikites tou ps3 sthlte to se mena..!! :p
Sunxaritiria sta paidia pou to kerdisan kales wres paixnidiou :D
Μόνο που δεν μιλάμε για τον οποιοδήποτε τίτλο. :P
συγχαρητηρια
Αν και το ηθελα πολυ αυτο το game δεν πειραζει...καλο καψιμο στους νικητες!
Συγχαρητηρια θα περασετε πολυ καλα
Ελπίζω οι συγγενείς και φίλοι να σας ξανά δουν κάποια μέρα.
συχαρητηρια παιδεια καλο λιωσημο . αντε και απο χριστουγενα μπορει να σας ξανα δουν και οι συγκενοι σας
Καλη πορωση στους νικητες !
Συγχαρητηρια στους νικητες!