Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ξεχάστε το Witcher 3 multiplayer

To Witcher 3: Wild Hunt δε θα περιλαμβάνει οποιασδήποτε μορφής multiplayer, όπως επιβεβαίωσε επίσημα η CD Projekt RED, καθώς δεν υπάρχει «χώρος σε αυτή την story driven εμπειρία για κάτι τέτοιο». Μιλώντας στο Eurogamer, ο υπεύθυνος marketing Michal Platkow-Gilewski επιβεβαίωσε την παραπάνω εξέλιξη και τόνισε πως η ομάδα ανάπτυξης έχει εστιάσει στο single-player κομμάτι για να προσφέρει πάνω από 100 ώρες δράσης.



Την ομάδα την εμπιστευόμαστε όπως και να ‘χει, οπότε αυτή η απουσία (ειδικά σε αυτό τον τίτλο), δε θα μας στοιχίσει.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • Μπραβο τους ! Το multiplayer ειναι οτι ποιο εμετικο εχει εφευρεθει για τα videogames

    • Kostasmav
    • Εντάξει ας μην είμαστε και υπερβολικοί. Εμετικό δε το λες το multiplayer όπως το χαρακτηρίζει ο φίλος majorfox, απλά κι εγώ πιστεύω ότι δε ταιριάζει σε όλα τα παιχνίδια, και δε πρέπει σόνι και ντε να υπάρχει σε όλα. Δεν είμαι κι εγώ fan του multiplayer γενικά, παρ' όλα αυτά δε με χαλάει καθόλου σε αθλητικά παιχνίδια όπως ποδόσφαιρο ή racing εξομιωτές (το χρησημοποιώ στο GTR 2 με online πρωταθλήματα). Στη περίπτωση του Witcher κι εγώ πιστεύω ότι είναι άνευ σημασίας να υπάρχει στο παιχνίδι. Με 100 και πλέον ώρες gaming στο βασικό παιχνίδι, κανείς δε θα ασχοληθεί με το multiplayer.........

    • korko
    • πολύ καλά νέα.κάντε όσο καλύτερη δουλειά μπορείτε για ένα πολύ καλό(ποιότητα) και μεγάλο σε διάρκεια(ποσότητα) single player...

*