Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Ashton Kutcher στο Two and a Half Men

Τα καμώματα του Charlie Sheen πριν μερικούς μήνες ανάγκασαν τους υπεύθυνους της Warner Bros να λύσουν τη συνεργασία τους μαζί του, καθιστώντας την τύχη της σειράς αβέβαιη. Το studio όμως δεν είχε καμία πρόθεση να αφήσει την πιο επιτυχημένη του κωμωδία να έχει ένα τόσο άδοξο τέλος και άρχισε αμέσως την αναζήτηση αντικαταστάτη.



Έως και σήμερα είχαν ακουστεί διάφορα ονόματα, όπως αυτό του ελληνικής καταγωγής ηθοποιού John Stamos, αλλά και του Hugh Grant. Σύμφωνα με διάφορα sites του εξωτερικού τον Charlie Sheen τελικά θα αντικαταστήσει ο Ashton Kutcher, ο μισθός του οποίου ακούγεται ότι θα είναι αρκετά υψηλός. Αν το εγχείρημα θα επιτύχει μένει να το δούμε στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 13/05 20.57
Η Warner Bros. επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του Ashton Kutcher στη σειρά.



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Alda
    • Δύσκολο να πετύχει... Όσο κάφρος και αν είναι ο Σιν, μετά από τόσα χρόνια δύσκολα τον αλλάζεις.

    • Ashirogi
    • Η σειρά όμως ήταν τελειωμένη χωρίς τον Sheen, οπότε η προσπάθεια διάσωσης της είναι καλοδεχούμενη. Να δούμε τι χαρακτήρα θα σκεφτούν για τον Kutcher και αν θα κολλήσει με τους Alan και Jake. Στη χειρότερη η σειρά κόβεται του χρόνου αντί για φέτος.

    • jwr94
    • Ο Sheen έπαιζε τον εαυτό του, ο Kutcher πρέπει να υποκριθεί... btw ο sheen έπαιρνε 1.8εκ το επεισόδιο. ψιλά.

    • retronostalgos
    • πω ξενερα...και μολις χθες διαβαζα οτι ο τσαρλι σιν αρχισε επαφες και δεν απεκλειε το ενδεχομενο να ξαναγυρισει...ο σιν επαιρνε τρελα λεφτα ανα επεισοδιο αλλα ζητησε παραπανω..γυρω στα 2 μυρρια περ επισοδε,ο λογος επιτυχιας της σειρας ειναι η καφριλα του σιν,το στιλ του ο τονος της φωνης του,η χημεια με τον αλαν και τον τζεικ..ολα...αν και ο αστον κουτσερ και αυτος καφρακος ειναι...για να δουμε παντως ειναι κριμα..γιατι κανονικα η νορμαλ ροη των πραγματων ηταν να ολοκληρωθει η σειρα με τον σιν..και πρσφατα ειχε υπογραψει ανανεωση για αλλες 2 σεζον...

    • Tom o Xboxakias
    • Φαντάζομαι θα είναι prequel η σειρά λόγο της ηλικίας του νέου πρωταγωνιστή. Έχω δει όλα τα επισόδεια της σειράς εως τώρα οπότε ανυπομονώ να δω την νέα τροπή της σειράς. Ευελπιστώ σε μια επιτυχημένη συνέχεια!

    • dionisis
    • @jwr94: Να ήταν μόνο ο μισθός του... Εδώ το άτομο συζεί με 2 γυναίκες εκ των οποίων η μία είναι η pornstar Bree Olsen!!! Προσκυνώ τον δάσκαλο!!!!!

*