
Έως και σήμερα είχαν ακουστεί διάφορα ονόματα, όπως αυτό του ελληνικής καταγωγής ηθοποιού John Stamos, αλλά και του Hugh Grant. Σύμφωνα με διάφορα sites του εξωτερικού τον Charlie Sheen τελικά θα αντικαταστήσει ο Ashton Kutcher, ο μισθός του οποίου ακούγεται ότι θα είναι αρκετά υψηλός. Αν το εγχείρημα θα επιτύχει μένει να το δούμε στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 13/05 20.57
Η Warner Bros. επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του Ashton Kutcher στη σειρά.



Δύσκολο να πετύχει... Όσο κάφρος και αν είναι ο Σιν, μετά από τόσα χρόνια δύσκολα τον αλλάζεις.
αν γινει κατι τετοιο δυστυχως θα ναι κακο για την σειρα
Καλυτερα "Ashton" ρε Warner... δεν κολλαει!
Η σειρά όμως ήταν τελειωμένη χωρίς τον Sheen, οπότε η προσπάθεια διάσωσης της είναι καλοδεχούμενη. Να δούμε τι χαρακτήρα θα σκεφτούν για τον Kutcher και αν θα κολλήσει με τους Alan και Jake. Στη χειρότερη η σειρά κόβεται του χρόνου αντί για φέτος.
Ο Sheen έπαιζε τον εαυτό του, ο Kutcher πρέπει να υποκριθεί... btw ο sheen έπαιρνε 1.8εκ το επεισόδιο. ψιλά.
πω ξενερα...και μολις χθες διαβαζα οτι ο τσαρλι σιν αρχισε επαφες και δεν απεκλειε το ενδεχομενο να ξαναγυρισει...ο σιν επαιρνε τρελα λεφτα ανα επεισοδιο αλλα ζητησε παραπανω..γυρω στα 2 μυρρια περ επισοδε,ο λογος επιτυχιας της σειρας ειναι η καφριλα του σιν,το στιλ του ο τονος της φωνης του,η χημεια με τον αλαν και τον τζεικ..ολα...αν και ο αστον κουτσερ και αυτος καφρακος ειναι...για να δουμε παντως ειναι κριμα..γιατι κανονικα η νορμαλ ροη των πραγματων ηταν να ολοκληρωθει η σειρα με τον σιν..και πρσφατα ειχε υπογραψει ανανεωση για αλλες 2 σεζον...
Φαντάζομαι θα είναι prequel η σειρά λόγο της ηλικίας του νέου πρωταγωνιστή. Έχω δει όλα τα επισόδεια της σειράς εως τώρα οπότε ανυπομονώ να δω την νέα τροπή της σειράς. Ευελπιστώ σε μια επιτυχημένη συνέχεια!
@jwr94: Να ήταν μόνο ο μισθός του... Εδώ το άτομο συζεί με 2 γυναίκες εκ των οποίων η μία είναι η pornstar Bree Olsen!!! Προσκυνώ τον δάσκαλο!!!!!
Charlie's angel!!!! :Ρ