Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 14/11/13
Το South Park σατιρίζει το "πόλεμο" των next-gen κονσολών στο τελευταίο του επεισόδιο. South Park - console wars.



Αχαχαχαχαχα....υπάρχει άνθρωπος που θα δει το video και με άριστα το 10 δεν θα του δώσει 10;ο διάλογος ανάμεσα στα 2 φανμπόγια θεϊκός!
-Xbox one φανμπόι:Είσαι με το μέρος μας ε;
-Πρώην Xbox one φανμπόι και wannabe PS4 φανμπόι:Εεεε...το PS4 έχει καλύτερο χειριστήριο.
-Xbox one φανμπόι:Μα το Xbox one είναι media center!
-Wannabe PS4 φανμπόι:Ναι αλλά το χειριστήριο του PS4 έχει οθόνη αφής...αλλά δεν με άκουγες ποτέ...!Κι αυτό γιατί έτσι είστε τα φανμπόγια του Xbox!
Κλαίω...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα... καυστικο!
ΕΠΟΣ.
Θα έχει και sequel απότι φαίνεται!! Καλά και οι security τα σπάσανε!!!
EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό πραγματικά ήταν απίθανο, κρίμα να μην έσκαγε μύτη και το XBONE φέτος να βλέπαμε τι αντιδράσεις θα υπ΄ρχαν από το Ελληνικό Community.
OMG 0:14 Lady McCormack!!!!!!
Για ακόμα μια φορά άπαιχτοι στο South Park.
#klaiwwwww
xaxaxaxa
κορυφαια η παρωδια για τις 2 κονσολες.... :D
τελειο
ΑΧαχαχαχαχαχχαχα απιστευτοι οπως παντα!
χαχαχαχχαα απιστευτοι
Οντας fan της σειρας εδω και χρονια μπορω να πω οτι η τελευταια σεζον ειναι χαλια μεχρι τα 2 τελευταια επεισοδια. ΟΙ επικες ατακες διαδεχονται η μια την αλλη και το μπλεξιμο που εχουν δημιουργησει ειναι το κατι αλλο. Ελπιζω σε τριλογια επεισοδιων!!
χαχαχαχαχα Γαματο και εντελως ακριβες!!!
χαχαχαχα απλά απίστευτο!! έτσι είναι τα xbox φανμπόγια λέει χαχα!!
πολυ πετυχημενα τα επισοδεια!εριξε τρελο γελιο!