
Η έρευνα έγινε σε 1200 ιατρούς σε Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Μεγάλη Βρετανία.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
Μία νέα έρευνα που έγινε σε μεγάλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσιάζει τη λατρεία που φαίνεται να δείχνουν οι γιατροί στο iPad.
Μονο η γιατροι ,ολος ο κοσμος το λατρευει ,στην κυπρο το βλεπεις παντου , αντε να ρθει και το 3 να τρελαθουμε
Που είναι ο Dr.Manolo να πει την καφρίλα του;
ε λογικο.. παιζει για την ωρα μονο του στην κατηγορια (τα android tablets ειναι της πλακας για την ωρα)... για να δουμε αν θα αλλαξουν τα πραγματα με τα windows 8 tablets!
@bahamut zero Δεν νομίζω οτι θα αλλάξει. Είναι τελείως διαφορετικό κοινό αυτοί που θα πάνε σε Windows 8 tablet από αυτούς που αγοράζουν ipad.
Το ipad είναι συσκευή του απλού χρήστη και αυτή θα παραμείνει. Και υπάρχουν πολλοίιιι χρήστες τέτοιοι.
Αν και τα Windows ήταν είναι και θα είναι η πρατφόρμα που μπορείς να κάνεις ότι θες αρκεί να ξέρεις. Ο κόσμος ακολουθεί αυτόν που ξεκινά τη μόδα και όχι τον καλύτερο.
Έχουν 3 φίλοι μου iphone ipad κλπ. Όλοι κάθονται και θαυμάζουν εφαρμογές και λειτουργίες της Apple που πχ στο Symbian γινόντουσαν το 2003 αλλά τι να τους πεις; Να κάτσεις να ανοίξεις τα μάτια στον άλλον όταν έχει παροπίδες; Απλά αυτοί οι χρήστες είναι που κινούν την αγορά... Δεν θα ψάξουν ποτέ αν κάτι είναι καλύτερο. Τους αρκεί το να αγοράσουν κάτι ακριβό ωστε το "status" τους στο περιβάλλον να δείχνει οτι είναι προνομιούχοι.
Φυσικά δεν συμπεριλαμβάνει μόνο τους Apple fans αυτό αλλά γενικά όλους! (Αυτόν πχ που αγοράζει Ferrari αντί για Corvette οταν έχουν ίδια τελική, ίδια ποιότητα, ίδια επιτάχυνση αλλά προτιμούν την κατα 100.000 ακριβότερη Ferrari γιατί... έτσι)