
Τι καλύτερο από το να συνδυάσετε τη νέα σας κονσόλα με τα πιο hot παιχνίδια για το PS4; Στο Πλαίσιο θα βρείτε όλη την γκάμα των launch τίτλων που θα κυκλοφορήσουν για την νέα κονσόλα και ποια από αυτά «έρχονται» με δώρα που θα παραλάβετε εφόσον κάνετε προπαραγγελία.

Η λίστα για τα παιχνίδια είναι:
Assassin's Creed IV Black Flag Skull Edition (PS4)
Assassin's Creed IV Black Flag Buccaneer Edition (PS4)
Battlefield 4 Limited Edition (PS4) (περιλαμβάνει το China Rising Expansion Pack)
Call of Duty Ghosts + Free Fall (PS4)
Lego Marvel Super Heroes (PS4) + Stickers
Injustice God Among us GOTY(PS4) + Συλλεκτική Τράπουλα
Assassin's Creed IV Black Flag Special Edition + Trove of Mystery (PS4) (αποκλειστικά στο Πλαίσιο)
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα κορυφαία
Killzone Shadow Fall (PS4)
Need for Speed Rivals (PS4)
FIFA 14 (PS4)
NBA 2K14 (PS4)
FIFA 14 (PS4)
Skylanders SWAP Force Starter Pack (PS4)
NBA Live 14 (PS4)
Knack (PS4)
Just Dance 2014 (PS4)
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Μαζί με το PS4 έχουν ήδη γίνει προπαραγγελία FIFA 14 και NBA2K14.
Εντωμεταξεί το Plaisio έχει καταντήσει αηδία όσο αφορά τις τιμές , μιλάμε για ίσως και το ποιο ακριβό κατάστημα αυτή τη στιγμή .
Πχ όταν βλέπεις στο Assasins creed με 69,90ευρώ να γράφει ''Προπαράγγειλέ το τώρα και επωφελήσου από την εγγύηση Best Price, που σου εξασφαλίζει την χαμηλότερη τιμή απόκτησης. Ανεξάρτητα εάν αυξηθεί ή μειωθεί η τιμή του μεταξύ της προπαραγγελίας και της κυκλοφορίας του, θα το αποκτήσεις στην χαμηλότερη τιμή.''
Και μπορείς να το βρεις σε πολλά καταστήματα από 59,00 ευρώ , πόσο ποιο κοροιδία μπορεί να γίνει?και δεν είναι μόνο στο Assasins αλλά σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια .Κρίμα γιατί κάποτε ήταν πολύ καλή αλυσίδα με πολύ καλές τιμές αλλά αυτό παλιά................
Αν είναι δυνατόν τώρα μόλις το πρόσεξα , μέχρι και τα SEVEN ένα videoclub το πουλάει φθηνότερα από το Plaisio , χαχαχα . Μη μου πείτε ότι δεν είναι αστείο?
Diver_gr, αν πας στο Πλαίσιο και τους πεις ότι το έχεις βρει σε άλλο κατάστημα σε χαμηλότερη τιμή και επιβεβαιωθεί, κατά 99% θα σου το δώσουν στην ίδια χαμηλότερη. Το ίδιο ισχύει και για τα Public.
Βασική προϋπόθεση όμως είναι να μην είναι το παιχνίδι, ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν, παραεισαγωγή.
Άνετα μπορείς να τα βρείς από μαγαζιά του εξωτερικού και να τα παραγγείλεις, άρα γιατί να τα πάρεις από το πλαίσιο
@alexthrylos εγώ το ξέρω φίλε και παραγγέλνω συνέχεια όχι απαραίτητα από εξώ γιατί έχει και αρκετά μαγαζιά Ελλάδα που με λίγο ψάξιμο στο Skroutz μπορείς να βρείς πολύ καλές τιμές .Το γράφω για τον υπόλοιπο κόσμο μιας και είναι κρίμα να δίνει λεφτά τζάμπα.
Αν ήξερα δεν θα αγόραζα την Bucaneer edition για το PS3
Πραγματικα το θεμα με τα games ειναι σοβαρο....πρεπει κατι να κανουν με τις τιμες....
δηλαδη εγω οπως το βλεπω τα 70αρια για παιχνιδια ειναι πολλα λεφτα. Συν τις αλλοις αν Παραδειγματος χαρην
παρω μια νεα κονσολα, θα δωσω 500 ευρω τωρα και τα γραφικα ακομα δεν ειναι ανωτερα κατα πολυ σε σχεση με τις προηγουμενης γενιας κονσολες...αρα αν στο PS3 εχω το FIFA14 ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ 500ευρω για το PS4 και αλλα 70 για να παρω το ΙΔΙΟ GAME???????? εχω την αισθηση οτι θα ειμαι κοροιδο αν το κανω τωρα.....ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ......
Τα εχει ομως λιγο ακριβα.Μπορεις να τα βρεις και φθηνοτερα απο το ιντερνετ
καλά όλοι ξέρουμε τι γίνεται με τις τιμές σε τέτοιες αλυσίδες και ειδικά με τη κρίση δεν μπορείς να πείς και τίποτα...
γι'αυτό απο απ'εξω ή skroutz....
Εντωμεταξύ..ασχέτως τις τιμές,μόνο το KillZone αξίζει..
Το δώρο του πού είναι..;;
Εγω εκανα παραγγελια την κονσολα απο το πλαισιο,,,αυξηθηκε 10 ευρω
ειχαν τα παιχνια 60 ευρω τα πηγαν 70 ολα σε ενα βραδυ.
Ξερετε τι εκπτωση εχουν στα παιχνιδια αν εργαζεσε στο πλαισιο? απο 70 σε 67,50
Ευτυχως προλαβα να κλεισω απο ελληνικο σαιτ τα fifa 14,nba 2k14 με λιγο κατω απο 60ευρω.
Δυστυχως δεν ξερω κανενα τροπο να κανω παραγγελια απο εξωτερικο να τα πληρωνα σε δολλαρια αφου ειναι region free τα παιχνιδια
επισης δεν ξερω αν γινετε να κανω acount στο αμερικανικο psn,να αγοραζω απο εκει ψηφιακους τιτλους και να τα πληρωνω σε δολλαρια
αν για το τελαυταιο το εχει δοκιμασει κανενας φιλος ας το γραψει.
Για εμενα προπαραγγελια σημαινει κλεινω νωρίτερα ενα προιον, δινω προκαταβολή στον εμπορο να ωστε να σχηματισει αποθεματικο αλλα οταν κυκλοφορησει το αγοραζω σε προνομιακοτερη τιμη. Ετσι οπως λειτουργουν οι προπαραγγελιαες στην Ελλαδα το θεωρώ κοροιδια.... Η μονη εξαιρεση οταν προκειται για προιον που ενδεχεται να κυκλοφορησει σε μικρες ποσοτητες και θες να το εχεις οπωσδηποτε απο τους πρωτους.
@nikolas δεν είναι απαραίτητο να τα πάρεις από Αμερική σε δολλάριο . Μπορείς να ψάξεις από skroutz,bestprice σε Ελληνικά καταστήματα και σαν δεύτερη επιλογή μια χρεωστική κάρτα και τη φορτώνεις όσο θες για αγορές από Ιντερνετ .
Από Ευρώπη έχεις πολλές επιλογές Amazone , Play , Zavvi είναι από τα ποιο γνωστά με πολύ καλές τιμές.
@diver_gr κοιταξα τα site,εχω χρεωστικη καρτα ωστοσο τα εχουν πιο ακριβα και αποτι εδω,
φυσικα και παντα κοιταω skroutz,αλλα αν μπορω να παρω το πχ το fifa 60 δολαρια σε ευρο ειναι 44 περιπου,αρα με συμφερει αν μπορω να αγοραζω απο το αμερικανικο psn.
yeah not bad, αν και δεν θα επελεγα πλαισιο για την αγορα game
Καλά οι τιμές είναι ψηλά λόγω της εισαγωγής τους. Από μικρά τα παίρνεις φθηνότερα.