
Η συσκευή θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16GB, 32GB και 64GB στις ίδιες τιμές με αυτές του iPad 2 σήμερα. Επίσης, υπάρχει έκδοση 3G που στις χώρες οι οποίες υποστηρίζονται τα δίκτυα 4G-LTE, είναι συμβατό με αυτά, προσφέροντας ταχύτητες σύνδεσης στο Internet που ξεπερνούν τα 70MBps. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα παραπάνω δεν έχουν επίπτωση στην αυτονομία, η οποία παραμένει στις 10 ώρες.

Παράλληλα με το νέο iPad, από την επόμενη εβδομάδα θα διατεθεί και το νέο Apple TV, το οποίο υποστηρίζει video 1080P και χρησιμοποιεί ανανεωμένο interface, που θυμίζει ακόμα περισσότερο το iOS των iPhone/iPad.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου iPad για την Ελλάδα είναι η 23 Μαρτίου, όπως δηλαδή συνέβh και πέρυσι, ενώ μια εβδομάδα νωρίτερα θα γίνει διαθέσιμο στις ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Καναδά, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη και Αυστραλία, το οποίο είναι το μεγαλύτερο λανσάρισμα προϊόντος για την εταιρεία. Για να δούμε βέβαια πως θα τα πάει από πλευράς διαθεσιμότητας...

Τελικά δεν έχουμε νέο όνομα και η συσκευή θα αποκαλείται New iPad. Το iPad 2 θα συνεχίσει να κυκλοφορεί στα 16GB, Wifi με μείωση τιμής $100. Μιλάμε για πραγματικά εντυπωσιακή τιμή που δε μπορεί να χτυπήσει κανείς ανταγωνιστής της εταιρείας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Άντε να διώξουμε το 2 να πάρουμε το 3 τώρα
Και το όνομα αυτού... The new iPad! What's wrong with Apple? Κανένας νέος σχεδιασμός, η συσκευή δεν έχει καν όνομα, είναι απλά το "Νέο iPad". Που είσαι ρε Jobs???
η ram παραμενει 512? Αν ναι μιλαμε για κακο update.
κανείς δε μίλησε για μνήμη, ποτέ δε το κάνει η Apple.. αλλα λογικά θα πήγε στο 1GB
η ram πρεπει να ειναι 1gb γιατι αυτος της epic ειπε οτι εχει μεγαλυτερη αναλυση και ΜΝΗΜΗ απο το 360 και ps3. αρα λογικα μιλαμε για 1gb at least
Παίδες, συνεχίζουμε την κουβέντα στο κεντρικό θέμα που ανέβηκε πριν λίγα λεπτά :)