Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Περί συναυλιών

Σιχαίνομαι τα blogs. Και τώρα βρέθηκα να γράφω ένα. Ψάχνω να βρω ένα θέμα σχετικό με gaming που να μην έχει πολυφορεθεί αλλά τζίφος. Ψάχνω να βρω μια ιδέα για ένα κείμενο που δε θα ασχολείται με το μακρύ και το κοντό μου αλλά κι εκεί τζίφος. Ρίχνω μια ματιά στα κείμενα των συνεργατών μου στο Enternity και στα σχόλια για καμιά ιδέα, μα τζίφος. Εκτός από κάτι - τα περισσότερα είναι σχετικά με gaming και τεχνολογία. Χμ…

Δικός μου είναι ο χώρος, ό,τι θέλω τον κάνω και δεν είναι υποχρεωτικό να γράφω τακτικά οπότε ας δώσω λίγη ποικιλία. Συναυλίες! Live! Παραστάσεις! Λόγω κρίσης, η φετινή χρονιά είναι για τους τολμηρούς αλλά έχει και μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν έρχονται πολλά μεγάλα ονόματα αλλά οι διοργανωτές έχουν στραφεί σε λιγότερο γνωστά όχι όμως χειρότερα, ρίχνοντας παράλληλα τις τιμές σε νορμάλ επίπεδα. Κυρίως όμως θα δούμε πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες, αφού είναι πιο κοντά και πιο φτηνοί. Κάτι τέτοιο μόνο καλό είναι γιατί επιτέλους θα βρουν χώρο να ακουστούν νέες φωνές από παράπλευρους χώρους που το αξίζουν. Γιατί να μη ρισκάρει κάποιος και να πληρώσει 5 - 10 ευρώ, ή και τίποτα, να πιεί το ποτό του και να ακούσει και μια νέα μπάντα; Υπάρχουν συγκροτήματα εκεί έξω που δεν τα ξέρει κανείς και ξεπερνούν πολλά γνωστότερά τους!  Άσχετο, αλλά αν πετύχετε κάπου τους Acid Baby Jesus τρέξτε. Παίζουν garage punk/rock που δε μοιάζει με τίποτα άλλο, τους είχα δει εντελώς τυχαία στον «Άνθρωπο» και είναι καταπληκτικοί.

Για όσους ασχολούνται με το άθλημα, και για να υπάρχει και κάποια πρακτική χρησιμότητα, μάζεψα μερικά ενδιαφέροντα ονόματα που εμφανίζονται στην Αθήνα μέχρι τέλη Μαΐου. Με τυχαία σειρά, γιατί βαριέμαι να τακτοποιώ…

21 Απριλίου, Μ. Πέμπτη, παίζουν οι Corrosion of Conformity στο An Club στα Εξάρχεια. Τιμή 25 ευρώ, που είναι μια χαρά. Θα πήγαινα αν ήμουν Αθήνα για να ξανακούσω τη φωνάρα του Pepper Keenan, αλλά δυστυχώς τους χάνω και αυτούς…

21 Μαΐου παίζουν οι Black Heart Procession στο Gagarin στη Λιοσίων. Τιμή 25 ευρώ (ταμείο 30). Μελαγχολικό, low key rock και αν βλέπατε «Κόκκινο κύκλο» σίγουρα θα ακούσετε γνωστά σας κομμάτια.

28 Απριλίου παίζουν οι Echo and the Bunnymen πάλι στο Gagarin. Τιμή 30 ευρώ. Δε χρειάζονται ιδιαίτερα σχόλια, από τις μπάντες με τη μεγαλύτερη επιρροή σε post-οτιδήποτε/alternative παρακλάδια.

13 Μαΐου , στο Fuzz, παίζουν οι Charlatans, ενώ μια μέρα μετά θα παίξουν Θεσσαλονίκη. Τιμή 43 ευρώ (άουτς!). Με φτηνότερο εισιτήριο μάλλον θα πήγαινα τώρα πολύ χλωμό.
6 και 7 Μαΐου, πάλι στο Fuzz, έρχονται οι Blind Guardian. Τιμή 35 ευρώ (ταμείο 40). ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ METAL!!!

Πάλι 7 Μαΐου, στο Γκάζι όμως, παίζει ο Tim Booth (χωρίς τους James). Εισιτήριο 30 ευρώ (ταμείο 38). Καθόλου κακή επιλογή και ο Booth είναι πολύ καλός live, και έχω να τον δω από το Eject όταν είχε έρθει με τους James. Χμ…

11 Μαΐου στο Fuzz έρχονται οι Haggard, τιμή 25 ευρώ. Για όποιον ενδιαφέρεται μια χαρά, εμένα δε με βλέπω. Τους σέβομαι πάντως.

22 Μαΐου παίζουν και οι Dark Tranquility στο Gagarin. Τιμή 28 ευρώ. Δεν είμαι φαν.

Και μια σύντομη αναφορά στους Έλληνες. 27 Απριλίου, στο «Αλάβαστρον» στη Δαμάρεως στο Παγκράτι (ναι, με τη γιάφκα!) έχει αφιέρωμα στο μέγιστο Django Reinhardt και γενικά σε swing (12 ευρώ). 28 Απριλίου ο Haig Jazdjian εμφανίζεται στην «Αυλαία», (τιμή 15 ευρώ με κρασί/μπύρα). 29 Απριλίουο Φοίβος Δεληβοριάς παίζει στο PassPort στον Πειραιά (τιμή 15 ευρώ με κρασί-μπύρα ή 25 σε τραπέζι). Την ίδια μέρα παίζουν οι indie rock The 7 Frogs στο Cabaret Voltaire (δωρεάν). 6 Μαΐου ξεκινούν τις εμφανίσεις τους στο Σταυρό του Νότου ο Χ. Θηβαίος με το Θ. Μικρούτσικο. Οι alternative I See Zero παίζουν στο Lazy Club στις 20 Απρίλη (10 ευρώ με ποτό). Στις 9 Μαΐου ο Γ. Αγγελάκας και ο Ν. Βελιώτης εμφανίζονται στο Fuzz (15 ευρώ).

Εννοείται ότι άφησα απ’ έξω πολλά ονόματα, για αυτό περιμένω τις δικές σας προσθήκες στα σχόλια! Ακόμα κι έτσι όμως ελπίζω, φτάνοντας στο τέλος του blog, να διαβάσατε κάτι χρήσιμο. Αν ούτε αυτό έγινε, πάρτε ένα κομμάτι για το δρόμο.



Επί του πιεστηρίου... Το φετινό καλοκαίρι, και κανένα από εδώ και πέρα, δε θα περιλαμβάνει Νίκο Παπάζογλου. Είμαστε πολύ μικρότεροι και πολύ φτωχότεροι…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Ευχαριστουμε για το αρθρο Γιαννη και για την ενημερωση μας.

      Η τελευταια προταση, δυστυχως, λεει πολλα. Εχω ακουσει ολα του τα τραγουδια απο την στιγμη που εμαθα για τον χαμο του και λυπαμαι αφανταστα. Ο Νικος ηταν ΤΙΤΑΝΟΜΕΓΙΣΤΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!
      Δυστυχως ολοι οι ΜΕΓΑΛΟΙ καλλιτεχνες σιγα σιγα μας αφηνουν. Εχουν φθγει παρα πολλοι σε μικρο χρονικο διαστημα και με λυπει πολυ η ολη κατασταση.

      Δεν ξαναβγαινουν ευκολα απο τετοια στοφα ανθρωποι.

    • castle7
    • Απόλα έχει το enternity. Να και κάτι που έλειπε και από ότι βλεπω θα έχει θετική ανταπόκριση!
      Αναλυτική ενημέρωση για να μην χαθεί καμμία συναυλία!

    • GeorgeGR
    • Θεε μου, όλα μαζεμένα!!! Μακάρι να συνεχίσετε και σε αυτό το κομμάτι, υπάρχει μεγάλη έλλειψη συγκεντρωμένης πληροφορίας! Γιάννη συνέχισε να μας πορώνεις! :)

    • ViLb
    • να προσθέσω αρκετές συναυλίες για πιο μετά. Γιάννη, αν θέλεις, μπορείς να τις περάσεις στο άρθρο σου πιο καλά στημένες για να διαβάζονται και πιο εύκολα ;)

      20-21 Μαΐου - Anorak Festival Thessaloniki στα stages του Μύλου - Groove Armada, Piano Magic, Jessica 6 κλπ κλπ = 25Ε η 1 μέρα, 40Ε το διήμερο

      20 Μαΐου - Κλειστό γήπεδο μπάσκετ Ελληνικού: Deep Purple, B. Παπακωσταντίνου = 42Ε
      21 - Πατρα
      23 - Θεσσαλονίκη
      25 - Ιωάννινα


      27 Μαΐου - Terravibe: Roxette = 40Ε

      17 Ιουνίου - Terravibe - Sonyshpere Festival: Iron Maiden, Slipknot, Mastodon, Apocalyptica κλπ = 65E

      22 Ιουνίου - Πλ Νερού Ολυμπιακά Ακίνητα Φάληρο - Eject Festival: Moby, Amy Winehouse κλπ = 50Ε

      23 Ιουνίου - Θέατρο Γης Θεσσαλονίκη : Moby = 40Ε

      1-2-3 Ιουλίου - Terravibe - Rockwave Festival: Editors, Cake, The Stranglers, Gogol Bordelo κλπ = ανάλογα με την μέρα

      6 Ιουλίου - Πλ Νερού Ολυμπιακά Ακίνητα Φάληρο: Judas Priest, Whitesnake = 50E

      6-7 Ιουλίου - Καυταντζόγλειο Στάδιο Θεσσαλονίκη - 2310 Festival Thessaloniki: Judas Priest, Whitesnake, Firewind, James, My Excuse κλπ κλπ = 45Ε η 1 μέρα, 80Ε το διήμερο

      12 Ιουλίου - Κέντρο Ιππασίας Γουδί: Twisted Sisters = 35E
      και στις 13 Iουλίου - Βαβυλωνία Μύλος Θεσσαλονίκη

      2 Αυγούστου - Terravibe: Dream Theater = 40E

    • Triptykon
    • Μόνο Απρίλιο πήγα Black Mountain, Cradle Of Filth, Electric Wizard και Whiplash ενώ τη Πέμπτη πάω Corrosion Of Conformity. Όλα μαζί δεν θα πει τίποτα! Για το καλοκαίρι πήρα tickets για Sonisphere και 30Seconds To Mars ενώ θέλω και Ejekt και Clutch και Dream Theater. Μόνο καλό κουράγιο θέλει εδώ;...

    • Stargazer
    • Φίλτατε οι Corrosion Of Conformity παίζουν ως τρίο, πρόκειται για το οriginal line-up. O Pepper αν και παραμένει στο συγκρότημα, δεν συμμετέχει σε ότι κάνουν εδώ και κάποια χρόνια οι άλλοι τρεις, γιατί έχει δώσει προτεραιότητα στους Down...
      Στο live δε θα παίξουν κομμάτια από την Keenan περίoδo, παρόλα αυτά η συναυλία αξίζει τα 25 ευρό σας.

    • JamieT
    • Μπορεί το blog να αναφέρεται σε συναυλίες μέχρι τέλη Μαΐου αλλά εγώ θα αναφερθώ σε μία άλλη συναυλία!

      30 Seconds To Mars - 6 Ιουλίου...Τα λόγια είναι περιττά. :P

    • Darkthronen
    • Είμαι metal-rock τύπος, αλλά για όσους αγαπάνε την μουσική γενικότερα έχω να προτείνω την Γαλλίδα Zaz. Έρχεται στις 16 Μαίου και είναι εκπληκτική. Το στυλ της είναι Jazzε αρκετά.

      Όσον αφορά τα του οίκου μας, στις 15 Μαίου στο Κύτταρο έχει live tribute στον θεό Dio, από Έλληνες metalheads και σία. Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.

    • Tobajaras
    • Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους! Χαίρομαι για την ανταπόκριση και, επειδή ξέρω από πικρή προσωπική πείρα πόσο χρειάζονται οι πληροφορίες σε τέτοια πράγματα, θα δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι...

      @ Stargazer - Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση, είχα την εντύπωση ότ ήταν και ο Keenan μαζί τους.

      @ ViLb - Εξαιρετική προσθήκη (+1 like από εμένα) και θα δούμε τι θα γίνει για την καλοκαιρινή σας ενημέρωση...;)

      @ Διάφορους άλλους - ψήνομαι κι εγώ πολύ για Clutch.

      Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους πρόσθεσαν κάποια παραπάνω συναυλία. Πάνω απ'όλα ενημέρωση και κουβεντούλα!

*