
Οι υποσχέσεις που δίνονται από πλευράς Nintendo και σε αυτό τον τομέα είναι πολλές και αναμένουμε σύντομα να εμφανιστούν οι πρώτες third party αποκλειστικότητες σημαντικών κυκλοφοριών στην αγορά.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Nintendo ευελπιστεί πως θα δει περισσότερους αποκλειστικούς τίτλους για το νέο της σύστημα, το Wii U.
μακαρι να τα καταφερουν...
Έχει κάνει αρκετές κινήσεις για να το πετύχει αυτό, αν και κακά τα ψέματα πλέον βρισκόμαστε στην εποχή των multiplatform.
Πιστεύω πάντως δύσκολα θα δούμε τον πρώτο χρόνο hardcore αποκλειστικότητες, το πιο λογικό είναι να δουν οι devs τι απήχηση θα έχουν οι multiplatform κυκλοφορίες.
Πράγματι, φαίνεται πως η Nintendo επιτέλους δείχνει να "πιάνει" το νόημα (όχι ότι το είχε χάσει ποτέ, απλά εθελοτυφλούσε - και με το δίκιο της, αφού έσκιζε το Wii και το DS) και δηλώνει πως θα εμπιστευτεί (περισσότερους) third party developers. Καλά είναι τα exclusives, δε λέω, αλλά η αλήθεια είναι πως στα multiplatform θα γίνει η ουσιώδης σύγκριση και θα μπορέσει ο κόσμος να βγάλει τα αποτελέσματά του. Μπορεί τα καλά exclusives πράγματι να "κοσμούν" μια κονσόλα/πλατφόρμα, αλλά προσωπικά πιστεύω πως η εποχή των "system sellers" έχει περάσει - σε ένα βαθμό. Θα πρέπει να υπάρχει μια μεγάλη γκάμα κυκλοφοριών για να υποστηρίξει την πλατφόρμα...
Ο γίγαντας (ξανα)ξύπνησε. Νιώθω πως επιτέλους θα επιστρέψει σε εποχές NES, τότε που το μηχάνημά της τα είχε όλα και μόνο αυτό.
Θα συμφωνήσω με τον Spahar αλλά στην εξίσωση πρέπει να βάλουμε και τα "λεφτά"!
Ναί μεν έχουν γυρίσει όλοι σε mutiplatform, όμως η Νίντυ αν ξοδευτεί λιγάκι, ειδικά στην αρχή, θα μπορέσει να έχει 4-5 δυνατά exclusives απο τρίτες εταιρίες! Και μετά... ποιός την πιάνει!