
Πιστεύετε η φιλοσοφία του DLC θα ταίριαζε στη σειρά;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αν και η σειρά The Legend of Zelda είχε μείνει έως τώρα χωρίς DLC, αυτό ενδεχομένως να αλλάξει στο μέλλον καθώς σύμφωνα με τον Eiji Aonuma, ο ίδιος αναζητεί τρόπους που αυτά θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στα παιχνίδια
Δ ε θελω τετοια ninty δεν ειναι πραγματα για μια κυρια αυτα!
Όχι φυσικά,θα πρέπει να κρατήσουν την φιλοσοφία που είχαν τόσο καιρό,θα είναι κρίμα να βλέπουμε εμετικά dlc του στυλ,dlc link dressed like zelda,dlc 5 ocarina skins...
Ειδικα στο Ζελντα δεν ταιριαζει καθολου, δεν ειναι χρηματικο το θεμα. Ειναι ηδη ενα παιχνιδι που σε απορροφαει για παρα πολλες ωρες με αρκετα quests περαν του βασικου, τα οποια μαλιστα δυσκολα τα βγαζεις 100%. Προτιμω να εχω να ασχοληθω με αυτα μονο μεχρι τελικης πτωσεως, παρα να βγαινουν καινουρια.
Αντι να σχεδιαζουν υψηλου επιπεδου dlc, ας αφιερωσουν το χρονο τους σε αναπτυξη νεων ΙΡ!
Εγώ πιστεύω οτι ταιριάζει. Γιατί να μην προστίθονται νέα πράγματα δηλαδή; Ιδίως αν πολλά απο αυτά είναι δωρεάν....
Eνταξει.....πιστευα οτι η ΝΙΝΤΥ ΔΕΝ ΘΑ εκανε ΠΟΤΕ αυτο το λαθος....μετα απο αυτο ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ελπιζω σε τιποτα οσον αφορα στον "κοσμο" των videogames....
ΚΡΙΜΑ!!!
Ελπιζω να το ξανασκεφτουν καλα....τα Dlc τα απεχθανομαι.Τα expansion(με την παλια εννοια) απτην αλλη δεν εχω προβλημα.
Μη μου πει κανενας οτι ειναι το ιδιο...
Αν βγάλουν τον τίτλο κανονικά ολόκληρο, δηλαδή 40-50 ώρες gameplay, τότε οκ ας το εμπλουτίσουν μετά.
Αλλά αν είναι να δούμε το αίσχος 20 ώρες game και μετά 5 DLC, για μένα τέλος η Nintendo.
Έχουν ακουστεί πολλά πράγματα για το νέο Zelda, χτες μάλιστα ο Aonuma είπε ότι ίσως δούμε playble Zelda/Sheik. Μακάρι να μην καταστρέψουν το game και να μας δώσουν μια εμπειρία κοντά με αυτή του 1999.
Δεν κολλάνε τα DLC στο Zelda. Εμείς θέλουμε ένα παλιό καλό Zelda. Έκαναν εξαιρετική δουλεία με το skyward sword. Ας συνεχίσουν έτσι. Αφού είχαν επιτυχία δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξουν την συνταγή.
Μπαινει στο χορο κ η νιντεντο ε? Αν ειναι απλα dlc οπως διαφορετικες στολες και λοιπα αδιαφορα δε με νοιαζει, αν βγαλουν ομως dungeon σε dlc θα με χαλασει πολυ
DLC στο Zelda αχαχαχαχαχαχ